AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #1 Del Skrevet 11. desember 2022 Bestemor (92 år): - Har mange rare matallergier. Er ikke interessert i mat. - Drikker ikke alkohol - Går ikke ut lenger - Dårlig syn, vanskelig å lese liten skrift - Fikk nye tøfler i fjor - Veldig sær angående klær (ikke for trangt, ikke strikker, ikke glidelås, ikke det ene og det andre stoffet osv). - Bruker ikke noe teknologisk - Driver ikke med noe hobbyer lenger - "Har alt" - vil helst ikke ha noe nytt (synes skapene er fulle, har alt hun trenger). Bestemor (85 år): - Sluttet med håndarbeid og andre hobbyer - Dårlig syn, abbonerer selv på Se og Hør/Her og nå. - Liker tradisjonell mat uten mye "pynt" eller sære ingredienser - Går ikke ut lenger - Ikke teknologisk anlagt - Drikker alkohol, men bare noen spesielle typer - Pynter seg litt, men lite ift tidligere Føler jeg står veldig fast.... Noen med noen gode idéer? Anonymkode: 46445...5d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #2 Del Skrevet 11. desember 2022 Årskallender med bilder av barnebarna. Anonymkode: a2b38...ac1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #3 Del Skrevet 11. desember 2022 Årskallender med bilder av barnebarna. Anonymkode: a2b38...ac1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #4 Del Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Årskallender med bilder av barnebarna. Anonymkode: a2b38...ac1 Bestemor (92) har bare ett barnebarn - meg, som er voksen. Har ingen kalender hengende oppe. Bestemor (85) har 5 voksne barnebarn, inkludert meg. Tror også det hadde blitt litt rart. TS Anonymkode: 46445...5d7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #5 Del Skrevet 11. desember 2022 Går de ut om du er med? For i så fall ville jeg gitt dem en middag på en bestemt restaurant en bestemt dag bare dere to. Det var bestefars favorittting å gjøre (før han fikk oldebarn. Nå vil han bare se på dem leke og nyyyte at de er så søte 😅❤️❤️❤️❤️) Anonymkode: 421e9...98b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi680 Skrevet 11. desember 2022 #6 Del Skrevet 11. desember 2022 Ja, gi de noen fine minner med bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #7 Del Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Går de ut om du er med? For i så fall ville jeg gitt dem en middag på en bestemt restaurant en bestemt dag bare dere to. Det var bestefars favorittting å gjøre (før han fikk oldebarn. Nå vil han bare se på dem leke og nyyyte at de er så søte 😅❤️❤️❤️❤️) Anonymkode: 421e9...98b Bestemor (92) har noen rare matallergier som er helt umulig å få oversikt over. Det hender jeg får henne med ut på kafé, men det er ikke helt i julegave-stil.. Bestemor (85) er dårlig til beins og kommer seg ikke ut lenger Men uansett er hun sånn som klager over at maten er nymotens og man heller kunne laget den hjemme selv etc. Anonymkode: 46445...5d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #8 Del Skrevet 11. desember 2022 Bok fra Historielaget. Anonymkode: 95a3e...e2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #9 Del Skrevet 11. desember 2022 Morgenkåpe Anonymkode: 95a3e...e2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 11. desember 2022 #10 Del Skrevet 11. desember 2022 Jeg skjønner de veldig godt. De har jo ikke lyst på noe mer nå som de sikkert prøver å få ryddet litt så alt er klart. Kjøp en konfekteske til hver av de slik at de har å sette fram til gjester om de får besøk. Jeg ville også kjøpt en blomst om de ikke er langt unna hjemmet sitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #11 Del Skrevet 11. desember 2022 Et par spennende lydbøker, evt koselig norsk musikk på CD-plater. 😄 Anonymkode: 5ce43...71f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #12 Del Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Et par spennende lydbøker, evt koselig norsk musikk på CD-plater. 😄 Anonymkode: 5ce43...71f Jeg vet ikke helt hvor de skulle få hørt på lydbok, og ingen av de har CD-spiller eller hører på musikk 😛 TS Anonymkode: 46445...5d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Busthead Skrevet 11. desember 2022 #13 Del Skrevet 11. desember 2022 En fin blomst/plante Sengetrekk Kopphåndduk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #14 Del Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg vet ikke helt hvor de skulle få hørt på lydbok, og ingen av de har CD-spiller eller hører på musikk 😛 TS Anonymkode: 46445...5d7 Gi de en CD spiller da som de kan høre lydbøker på. 😃 Anonymkode: 5ce43...71f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #15 Del Skrevet 11. desember 2022 Kaffe/te og varme votter. Eventuelt brodder, om de ikke har det. Mange eldre damer bruker bare glatte sko. Anonymkode: 2472f...5b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjonkel-Donkel Skrevet 11. desember 2022 #16 Del Skrevet 11. desember 2022 Fotpleietime, frisørtime. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #17 Del Skrevet 11. desember 2022 En blomsterkvast Anonymkode: 2fea7...573 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #18 Del Skrevet 11. desember 2022 Gavekort på massasje, frisør, fotpleie, manikyr, eller annen velvære? Kurv med shampo, balsam, dusjsåpe, fuktighetskrem(kan anbefale canoderm til hvemsomhelst, men særlig de med sart hud, utmerket om de plages med kløe. Miniderm til ansiktet). Julekaffe + konfekt? Kanskje ikke til hun med matallergiene da. Trenger de noe ulltøy, vanter, luer, skjerf? Fotbadmassasje-greie? Isbrodder/gåstaver/ piggsko kanskje gjort det tryggere å gå ut? En sånn elektrisk varmesokk om de fryser på beina, evt. et varmeteppe? Se på enklere liv sine nettsider, de har masse greier! Anonymkode: 4b792...65c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pippi langstrømpe Skrevet 12. desember 2022 #19 Del Skrevet 12. desember 2022 Kalender med bilder av familien er min bestemor sin julegavefavoritt. på bildene er det barn, barnebarn hun selv er også med på noen av bildene, de fleste av familien er voksne... yngste er 18... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #20 Del Skrevet 12. desember 2022 Blomster Anonymkode: 9d12b...b3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå