Gå til innhold

Hvor lenge var dere sammen før dere startet å prøve?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker da planlagt prøving. 

Dere som har fått barn som ikke var planlagt, hvor lenge var dere sammen, evnt hvordan gikk det seg til? (Ons osv)

Anonymkode: 929ea...c79

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynte å prøve etter å ha vært sammen ett år. Møttes da vi var i slutten av 30-årene. Ble gravide etter litt over 2 år med prøving, da datteren vår ble født så hadde vi vært sammen i ganske nøyaktig 4 år

Anonymkode: cda68...838

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tenker da planlagt prøving. 

Dere som har fått barn som ikke var planlagt, hvor lenge var dere sammen, evnt hvordan gikk det seg til? (Ons osv)

7 år. Viktig å kjenne hverandre godt og ha stabil økonomi på plass og hus osv. 

Anonymkode: 29551...a3c

• Hjerte 1
Skrevet

Begynte å prøve da vi hadde vært sammen litt over 1 år. Midten av 20-årene. Gikk på første forsøk, så hun ble født like etter 2-årsdagen vår. Har gått veldig fint, skal snart prøve på nummer 2 🥰

Anonymkode: 5787c...197

• Liker 2
Skrevet

Planlagt, og planlagt. Vi var sammen i 2-3 år og bestemte oss for å slutte med prevensjon. Jeg ble gravid med en gang, vi så aldri på oss selv som prøvere.

Anonymkode: 08854...b57

• Liker 1
Skrevet

8 år her :) Vi ble sammen ganske unge da. 

• Liker 1
Skrevet

4,5 år. Har en jente på 2 år nå og prøver på nr. 2. Jeg var 30 da vi møttes, han 26.

Anonymkode: 7813d...c5b

• Liker 1
Skrevet

Med nr 1 ble jeg gravid uplanlagt da jeg var 20, hadde vært sammen med pappaen i 2 år ca. Vi er ikke sammen nå men samarbeider svært godt 😊

Møtte han som nå er min mann 7 år senere. Hadde vært sammen i 7 mnd da vi begynte å snakke om å få barn sammen og ble gravid ved eggløsning 2 uker senere 😊 det er 4 ish år siden og jeg er nå gravid igjen. Giftet oss innimellom der 😊

Anonymkode: e2f47...767

• Liker 1
Skrevet

5 år, prøvd i 2 år nå.

Anonymkode: 3db9f...bd1

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

5 år, prøvd i 2 år nå.

Anonymkode: 3db9f...bd1

Håper det klaffer for dere snart❤️

Skrevet

8 år har prøvd i 1,5 år nå

Anonymkode: bd585...d34

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

8 år har prøvd i 1,5 år nå

Anonymkode: bd585...d34

Får dere noe hjelp?

Skrevet

Møtte mannen min august 2019. Giftet oss 6 mnd etter i februar 2020. Ble uplanlagt gravid i juli 2020. Nå har vi snart vært gift i 3 år og har et barn på snart 2 år. Prøver på nr. 2 nå😊

• Liker 1
Skrevet

Det er så mange som sier dere ble uplanlagt gravid? Hvordan er det mulig? Jeg tenker at da skal begge bruke prevensjon hvis man ikke planlegger graviditet..

• Liker 2
Skrevet

Vi var sammen i 7 år og gift i noen måneder da vi startet prøvingen. 

Anonymkode: 9bad9...985

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er så mange som sier dere ble uplanlagt gravid? Hvordan er det mulig? Jeg tenker at da skal begge bruke prevensjon hvis man ikke planlegger graviditet..

Fikk beskjed fra kirurg at jeg ikke hadde mulighet for å bli gravid på naturlig måte. Derfor skjedde det i vårt tilfelle. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Gikk på p-ring da jeg ble gravid første gang 🤷🏼‍♀️ uplanlagt gravid betyr ikke at det hverken er krise eller uønsket.

Anonymkode: e2f47...767

• Liker 1
Skrevet

Sammen i 1 år. Samboere i 5 mnd. Vi er i starten av 30-åra og 40-åra. Spiren satt på syklus nummer 3. Har en 7 mmd gammel baby nå :) 

Anonymkode: 6d6eb...8e0

• Liker 1
Skrevet

Sammen i 8 år før vi begynte å prøve. Har prøvd i 2,5 år nå

Anonymkode: 99f47...91b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...