Gå til innhold

kan jeg kjøpe &other stories i Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

fysisk eller nettbutikk?

julegave, så vil helst ikke måtte sende til utlandet hvis størrelsen blir feil, pga mas med toll og mva

Anonymkode: 799dd...ac6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, begge deler. Google er din venn :)

Anonymkode: 3cb62...442

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, begge deler. Google er din venn :)

prøvde, men fikk svært få treff. Kun en nettbuikk jeg aldri har hørt om = skeptisk. Men takk for ingenting.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

prøvde, men fikk svært få treff. Kun en nettbuikk jeg aldri har hørt om = skeptisk. Men takk for ingenting.

Takk for ingenting? Jeg svarer jo på spørsmålet ditt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Og her er nettsiden: 

https://www.stories.com/en_nok/index.html

ja, den fant jeg jo FØR jeg startet tråden, men det fremstår som en butikk som sender fra utlandet. Det var derfor jeg spurte om jeg kan kjøpe i Norge.

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

I følge nettsiden deres (som en annen lenket til) har de to butikker i Oslo. En på Majorstua og en på Grünerløkka.

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

ja, den fant jeg jo FØR jeg startet tråden, men det fremstår som en butikk som sender fra utlandet. Det var derfor jeg spurte om jeg kan kjøpe i Norge.

Jeg vet ikke hvor varelageret deres er, men nettbutikken er norsk, så det er ingen ekstra avgifter. De bruker litt lang tid på å behandle returer, men jeg har aldri hatt noen problemer med dem.

Anonymkode: 91f15...322

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg vet ikke hvor varelageret deres er, men nettbutikken er norsk, så det er ingen ekstra avgifter. De bruker litt lang tid på å behandle returer, men jeg har aldri hatt noen problemer med dem.

Anonymkode: 91f15...322

takk! det var nyttig info!

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

fysisk eller nettbutikk?

julegave, så vil helst ikke måtte sende til utlandet hvis størrelsen blir feil, pga mas med toll og mva

Zalando før dette merket

Anonymkode: dda3f...cb0

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det fremgår ikke noe sted.

Skrevet

Jeg har ofte handlet på butikken i Bogstadveien, og også bestilt på nettet. Det er ikke noe problem, og ikke toll. 

Anonymkode: b39bb...634

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.12.2022 den 13.52):

Da må du jo si det? 

Anonymkode: f7038...be9

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da må du jo si det? 

Anonymkode: f7038...be9

beklager, for meg fremstod den butikken som utenlandsk. Og fordi jeg trodde den var utenlandsk, skrev jeg HI som jeg gjorde. Det fremsto ikke som nødvendig å lenke til alle utenlandske butikker jeg fant, når poenget var å finne en norsk butikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...