AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #1 Skrevet 11. desember 2022 Kom på for et par timer siden at jeg ikke har kjent han har sparket idag, pleier å kjenne daglig at han sparker godt. Idag derimot kan jeg ikke huske å ha kjent noe, har prøvd å drikke kald sukker brus og spist men ikke kjent noe. Kjente en gang akkurat som en liten fiskehale helt nederst men ingenting annet. Burde jeg kontante føden eller er det normalt at det skal være slik på slutten? Anonymkode: 842e0...a5a
Lorieen Skrevet 11. desember 2022 #2 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kom på for et par timer siden at jeg ikke har kjent han har sparket idag, pleier å kjenne daglig at han sparker godt. Idag derimot kan jeg ikke huske å ha kjent noe, har prøvd å drikke kald sukker brus og spist men ikke kjent noe. Kjente en gang akkurat som en liten fiskehale helt nederst men ingenting annet. Burde jeg kontante føden eller er det normalt at det skal være slik på slutten? Anonymkode: 842e0...a5a Kontakt føden! 4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #3 Skrevet 11. desember 2022 Første gang jeg har skrevet det til noen her, men jeg hadde kontaktet føden. Anonymkode: e94e9...7ae 2
Numii Skrevet 11. desember 2022 #5 Skrevet 11. desember 2022 Roligere ja, men ikke helt stille. Kontakt føden. 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #6 Skrevet 11. desember 2022 Numii skrev (15 minutter siden): Roligere ja, men ikke helt stille. Kontakt føden. Sikker på det? At det er normalt at det kan bli roligere?🤷🏼♀️ Anonymkode: 35238...850
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #7 Skrevet 11. desember 2022 En kan oppleve å kjenne mindre spark seint i svangerskapet, fordi det er mindre plass, og i stedet for de tydelige sparken, blir det mer seige bevegelser en kjenner. Men én skal alltid kjenne bevegelser, og blir det betydelig mindre eller fraværende skal du alltid ringe føden for en sjekk. Forhåpentligvis så har bare baby snudd seg og sparker mer i ryggen, men du skal alltid inn for en sjekk for å være sikker på at baby har det fint der inne. Aldri stol på et forum eller annet på Internett ang livet til babyen i magen din!! Alltid kontakt føden, så vurderer de saken. Anonymkode: 4e86b...be1 4
Numii Skrevet 11. desember 2022 #8 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Sikker på det? At det er normalt at det kan bli roligere?🤷🏼♀️ Anonymkode: 35238...850 Du skal fortsatt kjenne liv. Ring føden om du er usikker, heller én gang for mye enn én gang for lite. 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #9 Skrevet 11. desember 2022 Kontakt føden. Anonymkode: 48ccc...28f 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #10 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): En kan oppleve å kjenne mindre spark seint i svangerskapet, fordi det er mindre plass, og i stedet for de tydelige sparken, blir det mer seige bevegelser en kjenner. Men én skal alltid kjenne bevegelser, og blir det betydelig mindre eller fraværende skal du alltid ringe føden for en sjekk. Forhåpentligvis så har bare baby snudd seg og sparker mer i ryggen, men du skal alltid inn for en sjekk for å være sikker på at baby har det fint der inne. Aldri stol på et forum eller annet på Internett ang livet til babyen i magen din!! Alltid kontakt føden, så vurderer de saken. Anonymkode: 4e86b...be1 Babyer i uke 40 snur seg stort sett ikke, på det tidspunktet så er hodet festet såfremt det ikke er snakk om seteleie men de snur de seg likevel sjeldent. Mye bedre med en sjekk for mye enn for lite TS 😊 Anonymkode: ab35a...bdc 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #11 Skrevet 11. desember 2022 Kontakt føden med en gang. Dette hendte med venninna mi og da var baby død i magen 💔 Det blir såklart trangere på slutten så bevegelsene endrer seg, men det skal IKKE bli mindre og i alle fall ikke stille! Anonymkode: cbc39...8d0 3
Anonym6789 Skrevet 11. desember 2022 #12 Skrevet 11. desember 2022 Jeg har fått grei beskjed av jordmor å ringe med en gang jeg merker mindre liv. Ring! Iskald drikke og/eller sukker kan også få igang bevegelse 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #13 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kom på for et par timer siden at jeg ikke har kjent han har sparket idag, pleier å kjenne daglig at han sparker godt. Idag derimot kan jeg ikke huske å ha kjent noe, har prøvd å drikke kald sukker brus og spist men ikke kjent noe. Kjente en gang akkurat som en liten fiskehale helt nederst men ingenting annet. Burde jeg kontante føden eller er det normalt at det skal være slik på slutten? Anonymkode: 842e0...a5a Ville kontaktet føden så fort som mulig. Man SKAL kjenne liv hver dag på den tiden. Og du er vel på overtid også. Anonymkode: 3ffb3...837 1
raskmummi Skrevet 11. desember 2022 #14 Skrevet 11. desember 2022 Uke 40 er da virkelig ikke på overtid?
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #15 Skrevet 11. desember 2022 Ring føden asap Anonymkode: fc828...978 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #16 Skrevet 11. desember 2022 Ringte føden, var inne på registrering og alt var heldigvis bra😊 ts Anonymkode: 842e0...a5a 1 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå