Gå til innhold

Libero touch str 5 : færre bleier i pakken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på rema og handlet; kjøpte 4 slappe pakker med Libero touch ; oppdager nå at det kun er 18, det var 22 før .. så dabytter min lille bleiemerke..

Anonymkode: c5e40...7dc

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Færre i str 3 enn 2 og, mener det er 32 i str 2 og 28 i str 3. Antar det er fordi man skifter sjeldnere? Jeg opplever færre bæsjebleier, så skifter ikke like ofte lenger (babyen er 3 mnd).

Anonymkode: caa84...887

Skrevet

Blir vel mindre og mindre bleier jo lengre opp i størrelsene du kommer? Er mitt inntrykk iallefall.

Anonymkode: 3528b...d8e

• Liker 2
Skrevet

Det er færre bleier i hver pakke når størrelsene blir større.. flest i størrelse 1 så noen færre i 2, noen færre i 3 osv... Man må ikke bytte like ofte da når de bruker større størrelse. 

Anonymkode: e74f1...e27

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Var på rema og handlet; kjøpte 4 slappe pakker med Libero touch ; oppdager nå at det kun er 18, det var 22 før .. så dabytter min lille bleiemerke..

Mener du at det var 22 stk i nr 5 før, og nå er det 18? Eller har du nylig byttet fra 4 til 5 og oppdaget at det er færre i større størrelse?

Anonymkode: 3c0b0...3ca

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er færre bleier i hver pakke når størrelsene blir større.. flest i størrelse 1 så noen færre i 2, noen færre i 3 osv... Man må ikke bytte like ofte da når de bruker større størrelse. 

Trodde det var fordi bleia var større jeg, altså verdt mer😅😅😂😂

Anonymkode: 10d9a...209

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Trodde det var fordi bleia var større jeg, altså verdt mer😅😅😂😂

Anonymkode: 10d9a...209

Det er nok det som er grunnen :) Så pakkene skal være ganske like i størrelse selv om det er større bleier.

• Liker 1
Skrevet

14 stykker i str 7.

Anonymkode: 44c66...ee7

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.12.2022 den 19.01):

Mener du at det var 22 stk i nr 5 før, og nå er det 18? Eller har du nylig byttet fra 4 til 5 og oppdaget at det er færre i større størrelse?

Anonymkode: 3c0b0...3ca

Det var 23 i str 5 før 

• Liker 1
Skrevet

Det er fordi pakkestørrelsen er standardisert, og dermed går det veldig mange flere bleie nr 1 enn bleie nr 7 i pakka.. 

Anonymkode: c8dac...e61

Skrevet

Krympflasjon...

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det er fordi pakkestørrelsen er standardisert, og dermed går det veldig mange flere bleie nr 1 enn bleie nr 7 i pakka.. 

Anonymkode: c8dac...e61

Emballasjen var faktisk for stor..slapp pose i fht de gamle pakkene

Skrevet

Krympflasjon ja! Sjekket en pakke jeg har liggende og den hadde 22 stk!!

Anonymkode: 7fdaa...446

Skrevet

Enda godt jeg fikk beskjed om at en anonym bruker på KG bytter bleiemerke. 

Anonymkode: 12692...4aa

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.12.2022 den 22.18):

Det er nok det som er grunnen :) Så pakkene skal være ganske like i størrelse selv om det er større bleier.

Det er nok fordi bleieprodusentene fanger inn kunder med billige bleier i nyfødtstørrelse. Så blir de lojale kunder av merket de foretrekker, og da kan de skru opp prisene på de større størrelsene. 

Anonymkode: 654e2...cbc

• Nyttig 1
Skrevet

det er virkelig noe og henge seg opp i, min hadde den pakken og kunne ha den i 5 uker

Anonymkode: bdae6...1cb

Skrevet

Sjekket på min Coop Obs nå og de hadde Libero Touch nr 5 med tape -22 stk i pakken og trusebleier med 18 stk i pakken.

Anonymkode: 7fdaa...446

• Liker 1
Skrevet (endret)

Teipbleier er 22 stk, iallefall i den pakka jeg kjøpte i dag😅

Endret av BlåSwix

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...