Gå til innhold

Eggløsning uten positive tester

colakake

Anbefalte innlegg

Nå har jeg gått på Letrozol to prøveperioder grunnet lett pco, og begge disse månedene har jeg ikke fått en eneste positiv eggløsningstest. Skjønner ingenting! Har eggløsningsslim og eggløsningssmerter (rundt dag 14-17) for så å gå over til lotionaktig utflod og ømme bryster, så kommer mensen 14 dager etter. Så regner jo med at jeg har hatt eggløsning da? Har testet morgen og kveld og teststreken blir aldri ordentlig sterk og digital blir bare blinkende, aldri fast. Har testet masse opp gjennom årene og aldri opplevd dette, det startet når jeg begynte med Letrozol. Noen som har opplevd lignende eller som vet hvorfor testene ikke blir positive? Bør jeg oppsøke gynekolog? Fastlege som skrev ut resepten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Test på formiddagen og ettermiddagen. Ikke på morgenen. Du har nok bare misset eggløsning. Hold deg i iallefall 4 timer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke testet på jobb på formiddagene. Men er stort sett på morgen og ettermiddag/tidlig kveld jeg tester. Uansett, gjennom alle årene jeg har testet så har jeg alltid fått positive tester når jeg har hatt eggløsning. Kan Letrozol gjøre at man får en veldig kort LH-topp da? På bare noen timer liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...