Gå til innhold

Han lyver stadig

Anbefalte innlegg

Skrevet

På vei inn i forhold med en mann. Men han lyver stadig om små ting. Har forsøkt å konfrontere han, da nekter han til jeg legger fram konkrete fakta og omtrent bildebevis. Så bagatelliserer han hele greia. Før han på nytt lyver, f.eks. om at han ikke er på Snap mens jeg beviselig finner han der. What to do??? Kan ikke være sammen med en sånn idiot, men hvorfor f... gjør han det? Tror ikke han er kjekk nok til å holde på med andre, men hvem vet? Vi klikker på mange områder, men dette gir meg helt avsmak på han.

Anonymkode: e5b40...f26

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

På vei inn i forhold med en mann. Men han lyver stadig om små ting. Har forsøkt å konfrontere han, da nekter han til jeg legger fram konkrete fakta og omtrent bildebevis. Så bagatelliserer han hele greia. Før han på nytt lyver, f.eks. om at han ikke er på Snap mens jeg beviselig finner han der. What to do??? Kan ikke være sammen med en sånn idiot, men hvorfor f... gjør han det? Tror ikke han er kjekk nok til å holde på med andre, men hvem vet? Vi klikker på mange områder, men dette gir meg helt avsmak på han.

Løgn er alltid en dealbreaker, skjønner ikke at du ikke hr avslutta med han allerede.

Anonymkode: b293c...b2d

• Liker 9
Skrevet

Hvorfor vil du inn i et forhold med en løgner?

• Liker 2
Skrevet
svartkatt skrev (1 minutt siden):

Hvorfor vil du inn i et forhold med en løgner?

Fordi de ønsker å finne noe som de  kan klage og sutre over her på Kvinneguiden? 

Anonymkode: 47545...517

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei. Spørsmålet er: hvorfor er du sammen med han? 

Anonymkode: 5c5fc...fde

Skrevet

Noen er lystløgnere. Det blir som en avhengighet for dem; de får et kick av å klare å lure folk. Hold deg unna denne fyren; det blir ikke bedre.

Anonymkode: 360ee...6e9

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei. Spørsmålet er: hvorfor er du sammen med han? 

Vi har bare vært sammen en stund, og jeg har nylig begynt å avsløre han. At det er motstrid i historiene og gjentakende kommer bedre fram over litt tid. Synes det er lurt å områ seg litt før jeg dumper noen. De første gangene valgte jeg å la tvilen komme mannen til gode, før jeg innså at dette var et mønster.

• Liker 1
Skrevet

Drop him like he is hot🔥🤷‍♀️

Anonymkode: 55d62...c82

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Noen er lystløgnere. Det blir som en avhengighet for dem; de får et kick av å klare å lure folk. Hold deg unna denne fyren; det blir ikke bedre.

Anonymkode: 360ee...6e9

Min eks var sånn. Jeg tror at han gjorde det for å være "snill", for å bli likt av alle. Derfor skulle han lyve. For å unngå konflikter, for å ikke bli forlatt. Det var hans "filosofi". 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Det sitter i ryggmargen på de folka som lyver. 

Han slutter aldri.

Det kommer sannsynlig av barndommen, av at han måtte lyve for å slippe å få juling. 

Og om det er noen mulighet for at du kan være misfornøyd med noe, lyves det.

Endret av Nåleputa
Skrevet

Jeg forstår at du er frustrert over at mannen din lyver om små ting. Det er viktig å kunne stole på partneren sin, og det kan være veldig skadelig for forholdet hvis mannen din ikke er ærlig.

Samtidig er det viktig å huske at folk kan ha ulike årsaker til å lyve. Kanskje mannen din ikke er komfortabel med å fortelle sannheten om ting, eller kanskje han har en annen grunn for å lyve. Uansett bør dere prøve å snakke om dette og finne ut hva som ligger bak løgnene.

Det er også viktig å huske at ingen er perfekt, og at alle gjør feil fra tid til annen. Det er ikke nødvendigvis grunn til å bryte opp med mannen din bare fordi han lyver om små ting. Dere kan prøve å jobbe gjennom dette og se om dere kan løse problemet sammen.

Til slutt er det viktig å huske at det er opp til deg om du vil fortsette å være i et forhold med en mann som lyver. Det er viktig å følge magen din og gjøre det som føles riktig for deg.

Anonymkode: d1931...532

Skrevet

Umulig å si hvorfor men her er det bare å avslutte. 

Anonymkode: e5efd...8ed

Skrevet

Jeg var sammen en som løy, nettopp basert i forferdelig barndom som nevnes av noen. Han ble veldig mye bedre etter hvert. Vi snakket åpent om det og når han opplevde at jeg ikke ble sint eller såret over ting, selv ikke om han hadde løyet så lenge han sa fra ganske fort, så ble det bedre og bedre. Jeg var rett og slett den første personen i livet hans som tålte den han var, og da kom tilitten til at han kunne si ting som det var etter hvert. Dessverre var det andre ting som knakk forholdet. Det var jo håpløst frustrerende og krevende en god stund da, så jeg vet ikke om jeg orker et slikt forhold til. Men hvis alt annet er bra, kan det være verdt et forsøk. Men han må være åpen om det og ville jobbe med det, ellers er det nok dødfødt. 

Anonymkode: 1cabe...2f2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...