AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #1 Del Skrevet 11. desember 2022 Hei! Jeg har hørt mye bra om castor oil og hvordan vippene dine ser ut etter langtidsbruk. Har noen erfaring av å bruke den fra pukka eller jamaican black castor oil? Evt hvilken er best for vippevekst? Anonymkode: d8bfc...cb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 11. desember 2022 #2 Del Skrevet 11. desember 2022 Hei, dette er ikke det du lurer på. Men, jeg bruker de fra makeup mekka. Og jeg har fått masse hår igjen på brynene mine, og lengre øyevipper🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #3 Del Skrevet 11. desember 2022 flusa skrev (15 minutter siden): Hei, dette er ikke det du lurer på. Men, jeg bruker de fra makeup mekka. Og jeg har fått masse hår igjen på brynene mine, og lengre øyevipper🤗 Har de et vippeserum de og? takk for svar! Anonymkode: d8bfc...cb7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 11. desember 2022 #4 Del Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Har de et vippeserum de og? takk for svar! Anonymkode: d8bfc...cb7 Ja,både vippe oh brynsserum. Jeg bruker den lineren langs vipperoten oppe. Den har gitt lengre vipper nede og,fordi den er oljete og glir ned og utover overalt🙈 Bruker den med kost på, på brynene. Syns de funker utrolig bra. Har aldri prøvd slike før,så har ikke noe å sammenligne med🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silkedyne Skrevet 11. desember 2022 #5 Del Skrevet 11. desember 2022 Pukka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #6 Del Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hei! Jeg har hørt mye bra om castor oil og hvordan vippene dine ser ut etter langtidsbruk. Har noen erfaring av å bruke den fra pukka eller jamaican black castor oil? Evt hvilken er best for vippevekst? Anonymkode: d8bfc...cb7 Min søster sverger til Castor oil og mener det gir henne lange vipper mens jeg har fått litt effekt av Jamaica black Castor oil. Har tatt en pause nå for jeg ble lei av å være oljete rundt øynene hver kveld Anonymkode: e90eb...526 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #7 Del Skrevet 12. desember 2022 Jeg sverger til Pukka sin. Anonymkode: 1689f...2a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #8 Del Skrevet 13. desember 2022 Hva er det i disse oljene som gjør at vippene vokser…? Anonymkode: e9078...182 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #9 Del Skrevet 13. desember 2022 Jeg kjøper trs sin på internasjonal butikk.. Mye billigere. Anonymkode: 3b9d9...313 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #10 Del Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er det i disse oljene som gjør at vippene vokser…? Anonymkode: e9078...182 Ingenting. Ingen studier kan bekrefte at det hjelper. Anonymkode: 186fe...224 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå