svartkatt Skrevet 11. desember 2022 #21 Del Skrevet 11. desember 2022 Aldri hørt om det før, men nesten ikke vært på kino de siste 20 årene. Fikk ikke ta med medbrakt på teater da.. var bare innom en butikk på veien, hadde ingen planer om å spise det. Men måtte legge det på et bord og hente det der etterpå 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 11. desember 2022 #22 Del Skrevet 11. desember 2022 Dersom ikke annet er opplyst er det lov, ja. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 11. desember 2022 #23 Del Skrevet 11. desember 2022 Selv om det ikke hadde vært lov, så hadde jeg ikke brydd meg om det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 11. desember 2022 Forfatter #24 Del Skrevet 11. desember 2022 Men uansett hvis det ikke er lov kan de vel ikke gå gjennom vesken til folk? De kan ihvertfall ikke gi folk bot. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #25 Del Skrevet 11. desember 2022 Jeg har aldri sett oppslag om det på noen av de kinoene jeg har vært på, men jeg har jo selvsagt ikke vært på alle kinoer i hele Norge, bare i Oslo, Bergen, Trondheim, Tromsø, Longyearbyen, Lillehammer, Hamar og Gjøvik. Anonymkode: 74c3b...cdd 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 11. desember 2022 #26 Del Skrevet 11. desember 2022 Blir nok som å ha med egen biff på restaurant 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #27 Del Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er det verste dere har sett noen ta med på kino? Jeg så noen ta med ostepop en gang. Anonymkode: 4a693...d38 Potetgull. Var i en ganske liten sal, og det var minst fem ulike personer som satt og knitret med store potetgullposer mens de tygde med åpen munn. Var umulig å konsentrere seg om filmen. Etter det slutta jeg å gå på kino. Betaler ikke 200 kroner for å få høyt blodtrykk og høre spiselyder. Anonymkode: b681c...a47 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 11. desember 2022 #28 Del Skrevet 11. desember 2022 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Blir nok som å ha med egen biff på restaurant Ehh. Nei. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #29 Del Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er det verste dere har sett noen ta med på kino? Jeg så noen ta med ostepop en gang. Anonymkode: 4a693...d38 Kebab Anonymkode: 7fa68...e50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #30 Del Skrevet 11. desember 2022 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Blir nok som å ha med egen biff på restaurant Nei, å ta med eget godteri på kino er ikke som å ta med egen biff på restaurant. Å ta med sitt eget nettbrett inn i kinosalen for å se på Netflix blir som å ta med egen biff på restaurant. Anonymkode: 74c3b...cdd 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 11. desember 2022 #31 Del Skrevet 11. desember 2022 PetterKanin skrev (2 minutter siden): Ehh. Nei. Jeg har faktisk opplevd bråk om sånt hvor det endre med at vi ikke kom inn i salen engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ryzorwarlock Skrevet 11. desember 2022 #32 Del Skrevet 11. desember 2022 De fleste kinoer tillatter det ikke fordi det er regler kinoer har. Det er en grunn til at det er en kiosk der inne. Jeg tenker om dere har med noe uvanllig man ikke får kjøpt i kinokiosken, så er sjansen stor for at dere ikke får gå inn om dem ser det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 11. desember 2022 #33 Del Skrevet 11. desember 2022 ryzorwarlock skrev (3 minutter siden): De fleste kinoer tillatter det ikke fordi det er regler kinoer har. Det er en grunn til at det er en kiosk der inne. Jeg tenker om dere har med noe uvanllig man ikke får kjøpt i kinokiosken, så er sjansen stor for at dere ikke får gå inn om dem ser det. De fleste kinoer har ikke regler mot dette. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 11. desember 2022 #34 Del Skrevet 11. desember 2022 Jeg kjøpte alltid med fra butikken da barna var små. Det ble mye billigere enn i fra kiosken. Hadde alt i en bag og hørte aldri noe på det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Admdir Skrevet 11. desember 2022 #35 Del Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er det verste dere har sett noen ta med på kino? Jeg så noen ta med ostepop en gang. Anonymkode: 4a693...d38 Hva er galt med ostepop? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #36 Del Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har bare opplevde et forbud én gang, det var for mange år siden, og det var forbud mot å ta med seg brusflasker, man måtte kjøpe dispenserdrikke. Halvveis i filmen avslørte en synder seg når en colaflaske begynte å klirre seg nedover alle nivåene i salen... (Ja, dette dette var før plastflaskene tok over.) På min kino er det ikke noe forbud, så jeg har gjerne med meg noe hjemmefra. En liten sjokkis, litt nøtter e.l.Etter at jeg begynte å tjene opp gratisbilletter via div spørreundersøkelser har jeg gjort det til vane å kjøpe en kinomeny hver gang, slik at kinoen tjener litt på mitt nærvær. Da velger jeg vann til menyen og tar med meg brus hjemmefra siden de har feil sukkerfri brus i skapet. 😏 Anonymkode: 3f673...852 Lyst til å tipse om hvordan du får gratisbilletter? 😇 Anonymkode: 801c6...2fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #37 Del Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Lyst til å tipse om hvordan du får gratisbilletter? 😇 Anonymkode: 801c6...2fd Galluppanelet og norstatpanel. Svarer på undersøkelser, sparer poeng og veksler det inn i gavekort på kino (norgesbilletten). Anonymkode: 3f673...852 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #38 Del Skrevet 11. desember 2022 Admdir skrev (1 time siden): Hva er galt med ostepop? Jeg er ikke den du spør, men mitt svar er at posen knitrer voldsomt. Anonymkode: b681c...a47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 11. desember 2022 #39 Del Skrevet 11. desember 2022 Jeg har det medbrakt inn i kinoen da godteriet der er altfor dyrt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. desember 2022 #40 Del Skrevet 11. desember 2022 Jeg tar med brus og godteri. Har også spurt de som jobber på kinoen og de sa det var helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå