Sommer2464 Skrevet 11. desember 2022 #1 Del Skrevet 11. desember 2022 Jeg pleier å ta med eget godteri på kino men har hørt en del si at det ikke er lov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #2 Del Skrevet 11. desember 2022 Pleier alltid å ha med medbragt vi, blir for dyrt ellers. Aldri hørt at det ikke er lov. Anonymkode: fe69d...e37 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #3 Del Skrevet 11. desember 2022 Selvfølgelig er det lov. Anonymkode: 5bec6...cc7 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #4 Del Skrevet 11. desember 2022 Det er ingen nasjonale regler på dette, men lokalkino kan ha egne regler. Finnes eksempler på dette. Anonymkode: 4a693...d38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 11. desember 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Pleier alltid å ha med medbragt vi, blir for dyrt ellers. Aldri hørt at det ikke er lov. Anonymkode: fe69d...e37 Jo da det blir veldig dyrt men kjøper likevel gjerne litt snacks i kinokiosken smaker mye bedre med kino bacensvor enn medbragt baconsvor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #6 Del Skrevet 11. desember 2022 En kino her i nærområdet har hatt forbud mot medbragt popcorn. Anonymkode: 898b5...807 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 11. desember 2022 Forfatter #7 Del Skrevet 11. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Selvfølgelig er det lov. Anonymkode: 5bec6...cc7 Er ikke en selvfølge noen kinoer har forbud mot medbrakt. Endret 11. desember 2022 av Sommer2464 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #8 Del Skrevet 11. desember 2022 Her er det regel om at kun varer som er mulig å kjøpe i kiosken er mulig å ta med. For folk har tatt med seg snodig og illeluktende varmmat på kino og. Så medbrakt er greit, men ikke hva som helst. Anonymkode: c3da6...057 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 11. desember 2022 #9 Del Skrevet 11. desember 2022 Har alltid hatt medbrakt, er jo svindyrt å kjøpe i kino kiosken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #10 Del Skrevet 11. desember 2022 Hvis vi ikke kunne hatt medbragt så ville vi ikke kunne gått på kino. Men kjøper gjerne èn ting på kino, og resten i veska. Skjuler det jo litt da, men ikke veldig. Og ihvertfall ikke når vi har satt oss. Anonymkode: 6c22a...7f8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 11. desember 2022 Forfatter #11 Del Skrevet 11. desember 2022 Egentlig er det bare ren gjerrighet å ta med medbrakt godteri på kino med mindre man har dårlig råd. Men litt gjerrig er det jo greit å være. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #12 Del Skrevet 11. desember 2022 Jeg pleier i alle fall alltid å kjøpe ett eller annet fra den nærmeste Joker-butikken, eller lignende som ligger i nærheten av kinoen. Hvordan skal kino-personale egentlig "håndheve" eventuelle regelverk av denne typen? Skal de liksom ransake kino-gåere før dem får lov til å gå inn på kinoen? Eller kanskje gå rundt i kinosalen etter at alle sammen har satt seg, for å spørre etter kvitteringer på at tingene folk har kjøpt faktisk stammer fra kinoens eget utsalg? Anonymkode: e1406...5a0 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #13 Del Skrevet 11. desember 2022 Hva er det verste dere har sett noen ta med på kino? Jeg så noen ta med ostepop en gang. Anonymkode: 4a693...d38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #14 Del Skrevet 11. desember 2022 Sommer2464 skrev (2 minutter siden): Egentlig er det bare ren gjerrighet å ta med medbrakt godteri på kino med mindre man har dårlig råd. Men litt gjerrig er det jo greit å være. Eller sparsommelighet. Prisene i kinokiosken har en avanse som gjør at de skyter seg selv i foten Anonymkode: 7f765...dde 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #15 Del Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva er det verste dere har sett noen ta med på kino? Jeg så noen ta med ostepop en gang. Anonymkode: 4a693...d38 Surmelk. Anonymkode: 67e0e...f13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #16 Del Skrevet 11. desember 2022 Tror jeg har blitt stoppet en gang, ellers tar jeg alltid med brud/saft og godteri hjemmeifra. Kjøper popcorn der. Anonymkode: 0a223...19e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #17 Del Skrevet 11. desember 2022 Sommer2464 skrev (5 minutter siden): Egentlig er det bare ren gjerrighet å ta med medbrakt godteri på kino med mindre man har dårlig råd. Men litt gjerrig er det jo greit å være. Mange kiosker har et litt begrenset utvalg, så om du har allergier eksempel og ikke vil ha popcorn, så er ikke utvalget alltid så bra. Så ikke bare gjerrighet… Anonymkode: c3da6...057 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #18 Del Skrevet 11. desember 2022 Tar med godteri og brus, men kjøper popcorn i kiosken på kinoen. Har faktisk tatt med cider med alkohol på kino jeg, ingen som oppdager det i mørket uansett 😇 Anonymkode: be29a...35b 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 11. desember 2022 Forfatter #19 Del Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Eller sparsommelighet. Prisene i kinokiosken har en avanse som gjør at de skyter seg selv i foten Anonymkode: 7f765...dde Sparsommelighet er gjerrighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #20 Del Skrevet 11. desember 2022 Har bare opplevde et forbud én gang, det var for mange år siden, og det var forbud mot å ta med seg brusflasker, man måtte kjøpe dispenserdrikke. Halvveis i filmen avslørte en synder seg når en colaflaske begynte å klirre seg nedover alle nivåene i salen... (Ja, dette dette var før plastflaskene tok over.) På min kino er det ikke noe forbud, så jeg har gjerne med meg noe hjemmefra. En liten sjokkis, litt nøtter e.l.Etter at jeg begynte å tjene opp gratisbilletter via div spørreundersøkelser har jeg gjort det til vane å kjøpe en kinomeny hver gang, slik at kinoen tjener litt på mitt nærvær. Da velger jeg vann til menyen og tar med meg brus hjemmefra siden de har feil sukkerfri brus i skapet. 😏 Anonymkode: 3f673...852 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå