Gå til innhold

Typen var utro uten kondom, mens jeg har proppet meg full av prevensjon fordi han ikke ønsket å klippe strengen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i åresvis proppet meg full av både hormonell prevensjon og ikke hormonell prevensjon, for å finne et prevensjonsmiddel som kroppen min har godtatt, og det har vært endel stress for meg.

Vi skulle ikke ha felles barn så jeg hintet om at han kanskje da kunne kutte strengen, men det ønsket han ikke for det var så drastisk, sa han.

Knep han i utroskap nylig, og han har hatt sex to ganger med ei dame uten kondom i fylla.

Han visste ikke om hun brukte noe prevensjon og tenkte heller ikke på å beskytte seg!

Hadde han vært ekstra uheldig hadde han gjort henne gravid, blitt smittet og deretter smittet meg igjen.

Skulle nesten ønske at det skjedde sånn at han fikk et helvete🤬

Nå er det bare å se seg om etter nytt bosted for meg😭

Anonymkode: 1ed89...f24

• Liker 2
  • Hjerte 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke argumentasjonen. Du har brukt prevensjon for at dere ikke skal få barn. Han har ikke tenkt å få barn med denne dama han har pult - det har neppe hun heller. Ergo ingen kondom. Makes sense for min del. 

Anonymkode: 18e5a...f09

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har i åresvis proppet meg full av både hormonell prevensjon og ikke hormonell prevensjon, for å finne et prevensjonsmiddel som kroppen min har godtatt, og det har vært endel stress for meg.

Vi skulle ikke ha felles barn så jeg hintet om at han kanskje da kunne kutte strengen, men det ønsket han ikke for det var så drastisk, sa han.

Knep han i utroskap nylig, og han har hatt sex to ganger med ei dame uten kondom i fylla.

Han visste ikke om hun brukte noe prevensjon og tenkte heller ikke på å beskytte seg!

Hadde han vært ekstra uheldig hadde han gjort henne gravid, blitt smittet og deretter smittet meg igjen.

Bra du gjør det slutt. Da kan du jo samtidig slutte på prevensjon, evt bruke kobberspiral, og finne deg selv igjen. Sluttet selv på hormonprevansjon og har fått det bedre med meg selv. Og ta det som en lekse at neste gang sier du nei til sex frem til en potensielt ny tar ansvar.

Anonymkode: 86fa1...004

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skjønner ikke argumentasjonen. Du har brukt prevensjon for at dere ikke skal få barn. Han har ikke tenkt å få barn med denne dama han har pult - det har neppe hun heller. Ergo ingen kondom. Makes sense for min del. 

Det jeg mener er at han har vært livredd for at jeg skulle bli gravid, og har ønsket at jeg skulle bruke prevensjon for han ville ikke klippe strengen, derfor har jeg proppet i meg prevensjon som har gitt meg bivirkninger. Nå har han vært utro med en dame uten kondom, og er tydeligvis ikke redd for å gjøre noen gravid selv om det er en ukjent dame.

Ts

• Liker 4
  • Hjerte 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hæ, tenker du man kun skal bruke kondom om man ønsker barn? Høres ut som du misforstår noe..

TS så trist, typen din høres egoistisk ut på mange plan!.Forstår det er vont nå, men du får det sikkert nedre uten han! Så er det bra du har styrke til å gå, du fortjener så mye bedre ❤️ 

• Liker 9
  • Hjerte 1
Skrevet

For en drittsekk! 

Vet det er vondt nå, har vært der selv, men vær glad du fant ut hvordan han er, uten at du har blitt smittet av noe alvorlig.

Anonymkode: 7e1d5...ebe

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet

Ts her

En venninne av meg var samboer med en fyr i 7 år og han var veldig nøye på at hun tok p-piller, og sjekket p- pille brettet hver kveld.

Hun ønsket barn, det gjorde ikke han fordi han mente han hadde allverdens tid til å vente, men det hadde ikke hun så etter syv år så gikk hun mot sin vilje, fordi hun ønsket barn.

Etter bare to måneder senere fikk hun høre at hennes kjæreste som overhodet ikke ville ha barn enda fordi at han var for ung (41 år) hadde gjort en dame gravid på et one night stand. Noen menn er bare så føkka i hodet sitt😐

• Liker 9
  • Hjerte 3
Skrevet

Jeg føler så med deg. Etter å ha vært gift i 5 år og sammen i 8, fant jeg nettopp ut at jeg har blitt smittet med klamydia. Det kom så frem at mannen min var utro på julebord🙃 Jeg har følt meg så møkkete siden jeg fant det ut. 

Anonymkode: b88ce...47e

• Liker 4
  • Hjerte 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg føler så med deg. Etter å ha vært gift i 5 år og sammen i 8, fant jeg nettopp ut at jeg har blitt smittet med klamydia. Det kom så frem at mannen min var utro på julebord🙃 Jeg har følt meg så møkkete siden jeg fant det ut. 

Anonymkode: b88ce...47e

Hva gjør du nå da? Blir du i forholdet eller ønsker du å gå?

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det jeg mener er at han har vært livredd for at jeg skulle bli gravid, og har ønsket at jeg skulle bruke prevensjon for han ville ikke klippe strengen, derfor har jeg proppet i meg prevensjon som har gitt meg bivirkninger. Nå har han vært utro med en dame uten kondom, og er tydeligvis ikke redd for å gjøre noen gravid selv om det er en ukjent dame.

Ts

Du trenger ikke forklare deg TS, tror vi andre skjønte det. Brukeren du siterer er bare litt vrang☺️

Anonymkode: f399a...523

• Liker 7
Gjest _Falkor_
Skrevet

For en drittsekk! 

Sender deg en stor klem, TS❤️ Du fortjener mye bedre enn idioten der!

Skrevet

Siden det skjedde i fylla så tenkte han sikkert ikke klart. 

Anonymkode: e31df...2b7

Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har vært i forhold der vi i lang tid har brukt kondom, og der hun likevel til tider har hatt sex med andre menn uten. Jeg tolket det ikke som at hun absolutt ville ha barn med en annen, heller at det med de andre var en mer spontan hodeløs sex slik at fornuften ble lagt igjen på dørstokken. Trenger ikke ha vært noe mer enn det.  

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.12.2022 den 9.54):

Ts

Han har vært full og ikke tenkt på konsekvenser pga rusen tar som kveler all dømmekraft. Han hadde nok ikke oppført seg sånn i edru tildtand. Oppfordringen er å ikke bruke rus eller alkohol.

Anonymkode: 48be1...8a0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.12.2022 den 9.54):

Ts

Æsj for et svin!! 🤮

Anonymkode: 4f7d1...ace

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.12.2022 den 9.58):

Ts her

En venninne av meg var samboer med en fyr i 7 år og han var veldig nøye på at hun tok p-piller, og sjekket p- pille brettet hver kveld.

Hun ønsket barn, det gjorde ikke han fordi han mente han hadde allverdens tid til å vente, men det hadde ikke hun så etter syv år så gikk hun mot sin vilje, fordi hun ønsket barn.

Etter bare to måneder senere fikk hun høre at hennes kjæreste som overhodet ikke ville ha barn enda fordi at han var for ung (41 år) hadde gjort en dame gravid på et one night stand. Noen menn er bare så føkka i hodet sitt😐

Den harde virkeligheten er at han ville ikke ha barn med henne. Det burde flere kvinner skjønne raskt og ikke kaste bort tiden sin.

Anonymkode: b6fd1...0bf

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.12.2022 den 9.45):

Håper det går bra med deg :klem3:

Kjenner jeg blir skikkelig forbanna på dine vegne, for en forbanna drittsekk han er!!

På den lyse siden så kan du kutte ut prevensjonsmidler da, og få kroppen din tilbake igjen, men fy faen altså.. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Han er ikke bra nok for deg. Rett og slett.

Anonymkode: 7ee15...fa6

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.12.2022 den 9.58):

Ts her

Klassisk. Han så på henne som grei å ha, men ikke drømmedama. Noen menn vil alltid vente og se om drømmedama dukker opp.

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Den harde virkeligheten er at han ville ikke ha barn med henne. Det burde flere kvinner skjønne raskt og ikke kaste bort tiden sin.

Anonymkode: b6fd1...0bf

Ikke så jævla lett når de trenerer saken da. Kanskje later som om de vil det etter hvert. 

Anonymkode: 3a5cb...c70

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Siden det skjedde i fylla så tenkte han sikkert ikke klart. 

Anonymkode: e31df...2b7

Han tenkte ikke sier han, men det var flere ganger han knullet denne damen.

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...