Gå til innhold

Hadde dere tenkt på meg som feit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg er blitt litt usikre. Jeg har lagt på meg et par kilo. Veier 103 og har lagt på meg sirkus 30 kilo på et års tid. Er 185 høy så BMi er akkurat i fedme desvere. Men har fått sikelig strekkmerker. Føler meg litt svær og føler jeg får mange blikk. Føler nesten på en skam. Var i en svømmehall her for en tid tilbake og følte jeg fikk veldig mange blikk. Hva hadde dere tenkt?

Anonymkode: 6ef3b...d49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig mange overvektige i Norge så du hadde ikke skilt deg ut for min del. Hadde ikke tenkt noe spesielt. 

Forstår at det føles kjipt. Jeg også la på meg 30 kg i 2017 og fikk 29 i BMI. Det føltes jo kjipt. Men jeg gikk ned igjen kort tid etter. Fikk for øvrig like mye oppmerksomhet fra motsatt kjønn som tynn som med den vekten. Så tviler på at folk gikk rundt og tenkte jeg var skikkelig feit. 

Skrevet
Purple_Pixiedust skrev (2 timer siden):

Det er veldig mange overvektige i Norge så du hadde ikke skilt deg ut for min del. Hadde ikke tenkt noe spesielt. 

Forstår at det føles kjipt. Jeg også la på meg 30 kg i 2017 og fikk 29 i BMI. Det føltes jo kjipt. Men jeg gikk ned igjen kort tid etter. Fikk for øvrig like mye oppmerksomhet fra motsatt kjønn som tynn som med den vekten. Så tviler på at folk gikk rundt og tenkte jeg var skikkelig feit. 

Det er godt å vite det er flerehåper bare jeg ikke legger på meg no mere nå😆

Anonymkode: 6ef3b...d49

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...