Gå til innhold

Hvor mange grader er det hos deg nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det -12.2 ute.

Skrevet

-9,9 ute. 18,2 inne, så jeg fyrer i vei.

Skrevet

18,8 inne! Hva pokker - visste ikke at nesten 19 grader føles så kaldt!?! 

Ute er der -7

Gjest Athena Catalina
Skrevet

Ute 7- :fryse:🥶

Inne 20, :fryse: men har fyrt i ovnen, så blir snart varme :)

Gjest Agent smith
Skrevet

-10 ute

Kanskje 15 inne 

Skal fyre snart

Skrevet

-11 ute :fryse:

20 inne :fryse: 

(skulle ønske jeg hadde hatt muligheten til å fyre med ved, det er så lunt og koselig med vedfyring)

Skrevet

- 7  nå, men i dag tidlig var det - 10.

Skrevet

Da jeg startet å fyre i peisen i dag var det 10 inne og -10 ute. Nå er jeg oppe i 19 i stua, 14 på kjøkkenet og ute er det -8 og snøen glitrer vakkert i sola. 

Skrevet

+17,9 inne og -5,1 ute  Soverommet er nyluftet, så der er det nok en del kaldere nå. 

Har ennå ikke hatt frem den lille gulvovnen. Ingen varme på ellers heller. Har sovepose om det blir riktig kaldt.
Må nok bruke noen timers strøm når tøy skal tørkes på stativ i stua. Setter ovnen under stativet (kontrollert) 
og lar den tørke tøy og varme opp rom. To fluer i smekken. Pulsvanter og fleece er helt ok. Jeg tilpasser meg.

Gjest Agent smith
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden):

+17,9 inne og -5,1 ute  Soverommet er nyluftet, så der er det nok en del kaldere nå. 

Har ennå ikke hatt frem den lille gulvovnen. Ingen varme på ellers heller. Har sovepose om det blir riktig kaldt.
Må nok bruke noen timers strøm når tøy skal tørkes på stativ i stua. Setter ovnen under stativet (kontrollert) 
og lar den tørke tøy og varme opp rom. To fluer i smekken. Pulsvanter og fleece er helt ok. Jeg tilpasser meg.

Blir det ikke veldig fuktig av å tørke klær inne?

Skrevet

Ikke når jeg har ovnen på under tøyet (fortere tørt da) og lufter godt ut hver dag morgen og kveld. 

Alternativet er....ikke noe, for ikke alt tøy går i tørketrommel. Mener at dette er normalt for de fleste?  :skuldre: 

• Liker 1
Annonse
Skrevet

- 10 grader.

Cid skrev (3 minutter siden):

Hvordan sjekker dere hvor mye det er inne?

Jeg har sånn gradestokk inne som viser temperaturen.

Skrevet
Lea skrev (3 minutter siden):

- 10 grader.

Jeg har sånn gradestokk inne som viser temperaturen.

Ah, er godt og varmt inne her i hvert fall men går man ut på verandaen så føles det som Arktis :fryse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...