Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Hvor vanlig er det å bli betatt eller forelsket i noen andre når man er i et forhold? Da tenker jeg på det tilfellet der man har det bra der man er og ikke velger å gå videre med noe, men bli småforelsket i noen og bare må la det gå over?

noen som har opplevd det, og hva gjorde du?

Anonymkode: 900e9...2ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste har opplevd det. 

Anonymkode: 2fcfe...923

• Liker 1
Skrevet

Helt vanlig. Skjer hele tiden. Verden er jo en oase av deilige folk. Det kjipe er jo at man selv blir eldre mens pene folk alltid er på samme alder.

Anonymkode: 55618...7ca

Skrevet

Jeg skrur av radaren når jeg er i forhold, så det skjer ikke. Tiltrekkes overhodet ikke av opptatte kvinner heller. Virker som om hodet mitt er rasjonelt nok.

Anonymkode: 8f2de...7aa

• Liker 2
Skrevet

Har skjedd meg stadig vekk, og gjør det fortsatt. Men har aldri gjort noe med det.

Skrevet

Helt normalt. Vi er laget slik at vi blir betatt av andre eller fascinert av ting :) 

Anonymkode: 99c0b...2c7

• Hjerte 1
Skrevet

Det har aldri skjedd med meg og jeg har vært i flere forhold, ene på 5 år. Tror jeg bare automatisk skrur knappen til «uaktuelt.» Ikke alle forholdene har vært særlig bra heller så..

Anonymkode: 1505c...9c2

Skrevet

Har vært sammen med mannen i 7 år, har aldri opplevd å være i nærheten av å bli betatt av andre (men kan selvsagt se at andre menn er kjekke osv). 

Jeg kan jo ikke si noe om hvorvidt det vil skje eller ikke når vi har vært sammen i 20-30 år, men jeg har reflektert over at det er en mulighet og tenkt over hva jeg evt. skal gjøre hvis det skulle skje. Tenker som så at hvis jeg noen gang skulle blitt betatt av noen andre, ville jeg kuttet/minimert kontakten så godt det bare lar seg gjøre. Ikke foret forelskelsen, og heller lagt inn litt ekstra innsats hjemme for å piffe opp kjærlighetslivet med mannen min. 

Har lest og hørt flere si at det er helt naturlig at det skjer i løpet av et langt samliv. Men det er sikkert lurt å tenke litt over hvordan man burde håndtere slike situasjoner hvis de først skulle skje. Forer man en forelskelse, så vil den jo bare vokse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...