AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #1 Skrevet 11. desember 2022 Barnet mitt har nå de siste to ukene begynt å tisse på seg, både dagtid og på natt selv om han har vært tørr i snart to år. Han drikker mer og maser etter drikke hele tiden. Han klager også på vondt ved siden av øret/kjeven (av og til) når han spiser.Og sier hele tiden at han er så sliten. I starten tenkte jeg at barnet på fem år, kan ha uhell av og til men nå er jeg bekymret. I starten var det ikke hver natt, men nå har det vært hver natt i en uke, og noen ganger på dagtid. Han tisser også oftere. Skal selvsagt ta kontakt med fastlegen i morgen tidlig. Vurderer også legevakt, men usikker på alvorlighetsgraden… Først nå i helgen det har slått meg at det kan være diabetes eller urinveisinfeksjon. Noen som har barn med diabetes som vet hvordan det utartet seg? Noen som har opplevd lignende? Skal jeg vente eller kontakte legevakt? TS Anonymkode: 40262...8ed
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #2 Skrevet 11. desember 2022 Ville ringt legevakt nå og hørt hva de sier. Anonymkode: 7ad4e...c27
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #3 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ville ringt legevakt nå og hørt hva de sier. Anonymkode: 7ad4e...c27 Takk. Da skal jeg undersøke. Anonymkode: 40262...8ed
Honey Dew Skrevet 11. desember 2022 #4 Skrevet 11. desember 2022 (endret) Du tar han til legen med en eneste gang. Går han for lenge med ubehandlet diabetes 1, vil han havne i koma. Han kan også risikere skader på hjerte og nyrer. Endret 11. desember 2022 av Honey Dew 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #5 Skrevet 11. desember 2022 Ut fra det du sier bør du ringe legevakta for å få vurdert det. Håper du har gjort det allerede! Anonymkode: 2ee6d...2c2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #6 Skrevet 11. desember 2022 Har vært på legevakt. De fant ingenting…. Anonymkode: 40262...8ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå