AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #1 Skrevet 11. desember 2022 Eller er det noen som liker dette? Eller bare ikke bryr seg/er likegyldige, så lenge dama ellers er ålreit? Anonymkode: 5c284...e7c
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #2 Skrevet 11. desember 2022 Vel, de som ikke har noen av delene er vel som regel barn så.... 😬 Anonymkode: 01b66...8a5 6
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #3 Skrevet 11. desember 2022 Noen menn liker det og tenner mer på det enn barbert mek de fleste er likegyldige er min erfaring Anonymkode: 6486e...d72
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #4 Skrevet 11. desember 2022 For meg som mann er hår i underlivet og under armene voldsomt turn-on! På leggene er jeg likegyldig. Liker ikke å tvinge noen til å barbere seg hvert fall. Mye tid og penger ut vinduet når man kan være naturlig 😊 Anonymkode: 3d80c...38c 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #5 Skrevet 11. desember 2022 Jeg føler meg uren om jeg har hår på leggene og underarmene spesielt om sommeren, viktig at jeg barberer meg. Anonymkode: 0a45a...4f6
Jentegutt Skrevet 11. desember 2022 #6 Skrevet 11. desember 2022 Jeg synes kroppshår er ekkelt og turnoff både på kvinner og menn, ser skitten og ustelt ut🤢 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #7 Skrevet 11. desember 2022 Jentegutt skrev (7 minutter siden): Jeg synes kroppshår er ekkelt og turnoff både på kvinner og menn, ser skitten og ustelt ut🤢 Trist at å se NATURLIG ut fra naturens side for noen betyr å se "skitten og utstelt ut". Anonymkode: fb4c3...65c 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #8 Skrevet 11. desember 2022 Er hårete. Stusser bare under armene, har hår på leggene og stusser underlivet, for det er bare det som skal brukes. Alt annet er trend. Fått kommentar av én fyr, og avviste ham etter det fordi han var så opptatt av at kvinner skulle være korrekt etter norm. Ingen andre har brydd seg. Anonymkode: a72f8...991 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #9 Skrevet 11. desember 2022 Kommer an på hvor hårete det er snakk om. Noen har lite og lyst hår som nesten er meningsløst å fjerne, mens andre har ganske mørke og synlige. Svarer med en gjennomsnittlig hårete nordkvinne i tankene: Underliv: Ekstrembusk er litt turnoff, bør stusses noe. Armhuler: Turnoff, bør i hovedsak fjernes. Legger: Ikke turnoff, men er mest tiltrekkende uten hår. Anonymkode: 7104a...27b
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #10 Skrevet 11. desember 2022 Jentegutt skrev (15 minutter siden): Jeg synes kroppshår er ekkelt og turnoff både på kvinner og menn, ser skitten og ustelt ut🤢 Musehår er faktisk rensligere enn glattbarbert. Kan trimme de da, men barberer aldri. Blir klamt og stygt. Anonymkode: 9d6af...d83 1 2
skreppamedleppa Skrevet 11. desember 2022 #11 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vel, de som ikke har noen av delene er vel som regel barn så.... 😬 Anonymkode: 01b66...8a5 Eller vi eventuelt bare lever i 2022 og har oppdaget den fantastiske oppfinnelsen: barberhøvel😉 Veldig glad for at alderen min ikke ligger i hårene mine. Det sagt så vil nok de fleste foretrekke at det ikke ser ut som en jungel der nede. Til ts, noen har preferanser mot hår, noen har preferanser mot en hårløs og glatt kvinnekropp. Preferanser er nettopp det; hva en foretrekker og begge deler er det mangen som har også er det også mangen som gir bang og det spiller ingen rolle om du er slik eller sånn og så er det opp til enhver å bestemme over sin egen kropp og inneha den integriteten til å stå for det. Jeg kommer aldri til å slutte å barbere meg og være glattbarbert uavhengig av hva menn foretrekker fordi den velvære følelsen med å ha en glatt hud er trumfer det meste. Men din kropp ditt valg! You do you and so on.....
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #12 Skrevet 11. desember 2022 Jeg kvinne i 40 årene. Er godt hårete på leggene og under armene og underlivet. Jaja ingen som ser det likevel Anonymkode: 878cc...f4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå