AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #1 Skrevet 11. desember 2022 Mann - 42 Har ett langvarig forhold bak meg og har ikke vært på datingmarkedet på 20 år, så føler jeg trenger litt tips Har ikke barn, og barn er også en dealbreaker for meg. Har ingen stor sosial krets, så nett dating er vel veien å gå, uten at jeg er helt sikker på hvordan jeg skal gripe det ann. Tror jeg har ett brukbart utseende, kanskje noen kilo for mye (som jobbes med,187cm/90kg) Ryddig økonomi, god inntekt og gode fremtidsutsikter Hyggelig og omgjengelig, men noe introvert og trenger litt tid å bli varm på nye personer. Regner meg selv som trofast og seriøs, leter også etter noen seriøse, helst i lignende situasjons som meg selv. Noen meninger hvor vanskelig datingen vil være, og hvor man eventuelt bør starte? Anonymkode: 71d62...f57
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #2 Skrevet 11. desember 2022 Du kan jo ha kjempeflaks med den første du møter, men mest sannsynlig ikke. Kvinner nært din egen alder, vil ha et avklart forhold til det med barn. Går du ned på 30-tallet, så kan du risikere å møte ei som egentlig savner det. Tinder har flest brukere, men du må legge litt i profilen din, og få klart frem det med barn, og heller ikke sveipe unødig på kvinner som har barn. På f.eks match.com, kan du ha en fyldigere profiltekst, og det er lettere å filtrere søkene dine. Bruk tid på å lære deg å trives alene, og dyrke dine ting, og ikke la dating bli det altoppslukende. For det kommer til å bli frustrasjoner, tvil, dårlig kommunikasjon, fading, ghosting, og alt det der. Lykke til! M53 Anonymkode: ec97d...18d 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #3 Skrevet 11. desember 2022 Høres ut som kan være et greit catch men ordne utseendet ditt og vekten. Gå til frisør, bruk ansiktskrem, se sunn og ung ut, slutt å røyke og blek tenner om du røyker og har gule tenner og legg litt innsats i å ta deg godt ut så skal det ikke være noe problem. Menn i din alder ser gubbete og gamle ut så bare legg deg på et annet freshere image enn det Anonymkode: 3d154...2f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå