Gå til innhold

Dater mann som har bortskjemt voksen barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv om jeg liker ham tenker jeg det kanskje ikke er vits?  Kanskje han ikke er voksen nok når han ikke klarer å sette grenser for sin datter og duller med henne.  

Har dere erfaring med disse som er pappa av pappajenter?  Jeg som kjæreste vil nok oftere bli prioritert bort ?

Anonymkode: 3ae6e...d27

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Selv om jeg liker ham tenker jeg det kanskje ikke er vits?  Kanskje han ikke er voksen nok når han ikke klarer å sette grenser for sin datter og duller med henne.  

Har dere erfaring med disse som er pappa av pappajenter?  Jeg som kjæreste vil nok oftere bli prioritert bort ?

Anonymkode: 3ae6e...d27

Det er ikke alltid lett å vite om en mann er den rette for en, spesielt når det gjelder spørsmålet om hans relasjon til sin datter. Det kan være en utfordring å være kjæresten til en mann som har en nær relasjon til sin datter, men det er ikke automatisk et tegn på at han ikke vil prioritere deg. Kommunikasjon og forståelse for hverandres behov er viktig for å få et forhold til å fungere.

Det som virker som et større problem i dette innlegget er at det er postereren som ikke klarer å sette grenser for seg selv og sine behov. Det er ikke noen andre som kan gjøre det for deg. Det er viktig å være ærlig med deg selv og stille deg selv de vanskelige spørsmålene om hva du trenger og ønsker i et forhold. Hvis du føler at du ofte blir prioritert bort, er det viktig å ta opp dette med mannen og få en åpen og ærlig dialog om dette.

• Liker 1
Skrevet

Lite info her. Godt forhold til barnet sitt er positivt, fedre er ofte ikke tilstede for jentebarn så har de et godt forhold er det flott! Går såklart en grense et sted og du må selv kjenne på om du alltid blir sisteprioritet eller om du "bare" blir andre prioritet og om der er noe du kan leve med eller ikke 

Anonymkode: 0c848...66b

• Liker 2
Skrevet

Hva konkret skjer med denne voksne jenta? Bor hun hjemme? Får hun masse penger? På hvilken måte skjemmes hun bort? 

• Liker 1
Skrevet

Men liker du han egentlig når du ikke liker måten han behandler barnet sitt på? Måten han behandler sitt eget barn på er en del av pakka som utgjør han.

• Liker 2
Skrevet

Jeg var sammen med en som dullet veldig med og skjemte bort sin voksne datter, pappas lille prinsesse. Han behandlet henne som om hun var 10-12 år, ikke 28, hun ble bortskjemt og uselvstendig. Det ble litt spesielt og rart. Vil ikke skrive detaljer men det gjorde både hennes muligheter for et normalt voksent liv og for et forhold vanskelig. Jeg hadde løpt!

Anonymkode: 80f98...619

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...