AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #23 Skrevet 11. desember 2022 Ser det ble noen misforståelser på det jeg skrev, mente ikke at jeg får uten sokker i vintersko, men at jeg da heller går uten vintersko siden sokkene sklir så ned. Er 21 btw og har bare brukt ankelsokker hele livet nesten tror jeg Anonymkode: 13848...ac1 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #24 Skrevet 11. desember 2022 MayorSantos skrev (5 timer siden): For å kontre; går du barbeint i vintersko på vinteren? Nei mente at jeg da går uten vintersko Anonymkode: 13848...ac1 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #25 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Når jeg leser dette innlegget, så lurer jeg litt på hvordan du ellers kommer deg gjennom dagen? hvordan er det mulig å ikke kjenne til at det finnes flere typer sokker? Det er bare å gå til nærmeste dagligvare, så får du kjøpt perfekte tynne ullsokker som ikke glir: https://www.obs.no/klar/dameklar/ull-dame/ullsokker-dame/2604814?v=Obs-7028414014249&gclid=Cj0KCQiAnNacBhDvARIsABnDa6-O6Pm3ih6ccvm3JT2vGcG2c7ukFhSOd_iCBuqxkBsXzMMUCbSdnIQaAk9XEALw_wcB&gclsrc=aw.ds Anonymkode: 13eec...021 Eier ikke annet en ankelsokker og har aldri brukt noe annet tror jeg Anonymkode: 13848...ac1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #26 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er en overraskende stor andel tråder på dette forumet som handler om folk som går uten sokker 🙄 Anonymkode: 3741f...a79 Jeg går ikke uten sokker, sorry at det ble misforstått AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sokke-/barbeintfetisj hører hjemme på seksualitetsforumet. Anonymkode: a2de6...986 Er ikke noe slik tråd, jeg lurte på hva folk bruker i vintersko, da sokkene mine sklir ned når jeg bruker det Anonymkode: 13848...ac1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #27 Skrevet 11. desember 2022 Ankelsokker bruker jeg kun på sommerstid. Går over til lange bomullsssokker i en overgangsfase, så rett i ullsokker og vintersko. Men så fryser jeg lett da. Bruker ullsokker fra eksempelvis kari traa, de er litt tykke, men har også ullvang(ble fort stygge). Har gjerne strikka ullsokker utta på der igjen mens jeg sitter hjemme eller på jobb:P Anonymkode: 6c64f...ad4 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #28 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Når jeg leser dette innlegget, så lurer jeg litt på hvordan du ellers kommer deg gjennom dagen? hvordan er det mulig å ikke kjenne til at det finnes flere typer sokker? Det er bare å gå til nærmeste dagligvare, så får du kjøpt perfekte tynne ullsokker som ikke glir: https://www.obs.no/klar/dameklar/ull-dame/ullsokker-dame/2604814?v=Obs-7028414014249&gclid=Cj0KCQiAnNacBhDvARIsABnDa6-O6Pm3ih6ccvm3JT2vGcG2c7ukFhSOd_iCBuqxkBsXzMMUCbSdnIQaAk9XEALw_wcB&gclsrc=aw.ds Anonymkode: 13eec...021 Og som hindrer god blodsirkulasjon til absolutt alt under sokken. Noe som vil resultere i iskalde føtter. Ts sitt rasjonale er mer fornuftig. Enten må en få tak i sokker som sitter oppe uten å stramme noe sted (om du har funnet dem så er du av de få på jorden som vet hvor slike produseres og selges - så del gjerne!) så er det mye varmere uten sokker. Eller så er en forvist til ankelsokker. Anonymkode: 55b65...3b5
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #29 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og som hindrer god blodsirkulasjon til absolutt alt under sokken. Noe som vil resultere i iskalde føtter. Ts sitt rasjonale er mer fornuftig. Enten må en få tak i sokker som sitter oppe uten å stramme noe sted (om du har funnet dem så er du av de få på jorden som vet hvor slike produseres og selges - så del gjerne!) så er det mye varmere uten sokker. Eller så er en forvist til ankelsokker. Anonymkode: 55b65...3b5 dette er seriøst det dummeste jeg har lest. Jeg bruker sokkene på bildet hver dag, og holder meg god og varm på føttene. Blodet sirkuelrer helt fint, takk. Anonymkode: 13eec...021 4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #30 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Og som hindrer god blodsirkulasjon til absolutt alt under sokken. Noe som vil resultere i iskalde føtter. Ts sitt rasjonale er mer fornuftig. Enten må en få tak i sokker som sitter oppe uten å stramme noe sted (om du har funnet dem så er du av de få på jorden som vet hvor slike produseres og selges - så del gjerne!) så er det mye varmere uten sokker. Eller så er en forvist til ankelsokker. Anonymkode: 55b65...3b5 Jeg vil presisere at jeg ikke går uten sokker i sko nå, jeg mente at jeg da går uten vintersko Anonymkode: 13848...ac1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #31 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og som hindrer god blodsirkulasjon til absolutt alt under sokken. Noe som vil resultere i iskalde føtter. Ts sitt rasjonale er mer fornuftig. Enten må en få tak i sokker som sitter oppe uten å stramme noe sted (om du har funnet dem så er du av de få på jorden som vet hvor slike produseres og selges - så del gjerne!) så er det mye varmere uten sokker. Eller så er en forvist til ankelsokker. Anonymkode: 55b65...3b5 Aldri hørt om før. Men om blodsirkulasjonen til alt under sokken stopper, så må jo det også gjelde ankelsokker? Anonymkode: 6c64f...ad4 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #32 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): virker som ungdommen har mistet grunnleggende kompetanse i sokker, etter noen sesonger med ankelsokkmote. Merkelig at det går an å bli så hjelpeløse. Anonymkode: 13eec...021 Jeg er 40. Hvorfor er man "hjelpesløs" om man går uten sokker? Anonymkode: 3100c...af5 2
Mardina Skrevet 11. desember 2022 #33 Skrevet 11. desember 2022 Kommer ann på hvilken sko jeg skal bruke. Hvis jeg bare skal lufte hunden i 10 minutter og ikke har sokker på meg allerede, så går jeg gjerne uten. Har jeg på meg varme, foret sko, så kan jeg ofte gå barbent i dem 😊 1
Morpheus Skrevet 11. desember 2022 #34 Skrevet 11. desember 2022 Stort sett varmest mulig strømpebukse på vinteren. Kanskje et par lange tykke strømper over. Får vondt av å se folk med bare ankler eller ankelsokker om vinteren. 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #35 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ser det ble noen misforståelser på det jeg skrev, mente ikke at jeg får uten sokker i vintersko, men at jeg da heller går uten vintersko siden sokkene sklir så ned. Er 21 btw og har bare brukt ankelsokker hele livet nesten tror jeg Anonymkode: 13848...ac1 Men hvor var foreldrene dine? Var det ingen som passet på at du brukte riktig klær til riktig vær? Anonymkode: 89095...74c 1 1
Bacteria Skrevet 11. desember 2022 #36 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er en overraskende stor andel tråder på dette forumet som handler om folk som går uten sokker 🙄 Anonymkode: 3741f...a79 Ja, du går inn for å diskuterer mote og stil; men finner at 50% av trådene omhandler sokker og strømpebukser 😑😑
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #37 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Men hvor var foreldrene dine? Var det ingen som passet på at du brukte riktig klær til riktig vær? Anonymkode: 89095...74c Jeg (40) her igjen. De var der. Fortvilet til tider. Men hva skal de gjøre når jeg er 13+? Fysisk tvinge på meg klær? Jeg forstår ikke helt hva dere mener er så farlig? Anonymkode: 3100c...af5 1
Maskinfører Skrevet 11. desember 2022 #38 Skrevet 11. desember 2022 Jula selger noen vanvittig gode Thermo sokker vet ikke om TS er mann eller dame derfor vedlegger jeg begge alternativer Mann Termosokker herre | Myke inni | BLUE WEAR | Jula Dame Termosokker dame | Myke inni | BLUE WEAR | Jula Også hvis TS har barn Termosokker barn | Sklisikring på undersiden | Play in BLWR (jula.no) 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #39 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Men hvor var foreldrene dine? Var det ingen som passet på at du brukte riktig klær til riktig vær? Anonymkode: 89095...74c Gikk jo i varme klær og sko i barnehagen og første årene på barneskolen sikkert, men når jeg startet med å kle meg selv når jeg var ca 10 så gikk jeg jo i det jeg ville selv de fikk jo ikke sagt så mye Men nå så tenkte jeg at jeg ikke skulle fryse så mye i vinter å kjøpe noen varmere sko, men de er ikke noe behagelige med sokkene jeg bruker så derfor jeg spurte her Anonymkode: 13848...ac1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #40 Skrevet 11. desember 2022 Maskinfører skrev (14 minutter siden): Jula selger noen vanvittig gode Thermo sokker vet ikke om TS er mann eller dame derfor vedlegger jeg begge alternativer Mann Termosokker herre | Myke inni | BLUE WEAR | Jula Dame Termosokker dame | Myke inni | BLUE WEAR | Jula Også hvis TS har barn Termosokker barn | Sklisikring på undersiden | Play in BLWR (jula.no) Takk, jeg er dame😅 nei ingen barn Anonymkode: 13848...ac1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå