fjær Skrevet 13. desember 2022 #21 Skrevet 13. desember 2022 On 12/13/2022 at 12:33 AM, AnonymBruker said: Anonymkode: a7253...e3d Går det bra med deg? 😂
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #22 Skrevet 13. desember 2022 On 12/11/2022 at 12:22 AM, Rebecca30 said: Hei, alle sammen! Jeg trenger litt råd her, for jeg sliter med en veldig irriterende ting under sex: Dinglende pupper. Jeg er 30 år gammel og har store bryster, og når jeg har sex med mannen min så dingler de bare og slenger i alle retninger. Det er så frustrerende at det nesten ødelegger hele opplevelsen for meg. For eksempel, forleden kveld hadde vi en veldig sexy stund i sengen, men plutselig så ble jeg så irritert over at puppene mine dinglet rundt at jeg bare måtte stoppe. Det er jo ikke akkurat sexy, og jeg vil egentlig bare ha de ut av syne. Har noen av dere andre også slitt med dette? Hva gjør dere for å fikse det? Jeg vil gjerne ha litt tips her, for jeg vil virkelig ha det fint under sex igjen! Tusen takk for hjelpen, gleder meg til å høre fra dere! Klem fra en frustrert 30-åring med dinglende pupper! Er ikke ekspert på den men du eller mannen du kan holde. men den kjempe søte å være åpent du har med deg kansje du liker det ikke. Men du kan bruke trening BH den holder hard med kroppen så skal du ikke føle noe dingling . Hvis du eller mannen din leker med den eller slikke/ lick med tungen din hele puppe eller bare brystvårte. Så før intens følelse. Kan ikke forklare bedre beklager men håper du forstår hva jeg mener .🙏 Anonymkode: 572ba...2fe
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #23 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 11.12.2022 den 0.26): Jeg har også store bryster som henger pga tyngdekraften, og de kan være til besvær i hverdagen, men har aldri tenkt at det er noe problem at de «dingler» under sex. Er sikker på mannen tenner på både deg og puppene dine😊 Anonymkode: 9eb08...928 har dere hørt om bh? Ha på bh, evt. sportsbh. 🙄 Anonymkode: 94f69...c90
Flintis Skrevet 14. desember 2022 #24 Skrevet 14. desember 2022 Rebecca30 skrev (På 11.12.2022 den 0.22): Hei, alle sammen! Jeg trenger litt råd her, for jeg sliter med en veldig irriterende ting under sex: Dinglende pupper. Jeg er 30 år gammel og har store bryster, og når jeg har sex med mannen min så dingler de bare og slenger i alle retninger. Det er så frustrerende at det nesten ødelegger hele opplevelsen for meg. For eksempel, forleden kveld hadde vi en veldig sexy stund i sengen, men plutselig så ble jeg så irritert over at puppene mine dinglet rundt at jeg bare måtte stoppe. Det er jo ikke akkurat sexy, og jeg vil egentlig bare ha de ut av syne. Har noen av dere andre også slitt med dette? Hva gjør dere for å fikse det? Jeg vil gjerne ha litt tips her, for jeg vil virkelig ha det fint under sex igjen! Tusen takk for hjelpen, gleder meg til å høre fra dere! Klem fra en frustrert 30-åring med dinglende pupper! Jo det er nok akkurat sexy
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #25 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Vil du bytte? Jeg har små, knapt a cup, og ønsker å beholde bh på, fordi jeg synes det er flaut... 34 år, fast forhold i 10 år... Anonymkode: 20fa0...849 Jeg liker de små best, og jeg er sikker på at din partner er veldig fornøyd. Slipp dem fri 😘 Anonymkode: 31084...8ff 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #26 Skrevet 14. desember 2022 Lol hva slags jur er det Anonymkode: de350...b00
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #27 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Vil du bytte? Jeg har små, knapt a cup, og ønsker å beholde bh på, fordi jeg synes det er flaut... 34 år, fast forhold i 10 år... Anonymkode: 20fa0...849 Du har vært i fast forhold i 10 år men vil gjemme puppene dine? Da har du valgt deg feil mann. Anonymkode: 7ce54...50d 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #28 Skrevet 14. desember 2022 Skjønner at du syns det er irriterende, men samtidig så syns jeg ikke du skal tenke så mye på det. Det er kjempe sexy Anonymkode: b34ce...9ef
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #29 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Vil du bytte? Jeg har små, knapt a cup, og ønsker å beholde bh på, fordi jeg synes det er flaut... 34 år, fast forhold i 10 år... Anonymkode: 20fa0...849 Små er sjukt sexy Anonymkode: 24ee5...f7c 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #30 Skrevet 14. desember 2022 Jeg har også tenkt som deg. Men så sa mannen min en av de første gangene vi lå med hverandre at han elsket å se hvordan puppene mine bevegde seg. Vi kvinner er altså så flinke til å finne noe negativt med våre egne kropper. Alt sammen elsker mannen min. Jeg har hatt komplekser for myke lår og myk mage. Han synes det er deilig feminint, og at ingenting er bedre enn å ligge inntil meg, hans egen varme, myke, kjærlige kjæreste. Jeg ser annerledes på meg selv nå. Anonymkode: d127c...148 4
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #31 Skrevet 18. desember 2022 må du starte sex helt naken? kan du ikke vente med å slenge av bhen? Anonymkode: 94f69...c90
Gjest Martineher Skrevet 18. desember 2022 #32 Skrevet 18. desember 2022 Jeg skjønner det er en greie for deg, men det er jo helt naturlig? Jeg har B cup og ønsker ofte større, men er vel som med alt annet. Det man ikke har ønsker man seg. Jeg er sikker på at mannen din liker det. Prøv å fokusere på at det er sexy og naturlig
Geojak Skrevet 18. desember 2022 #33 Skrevet 18. desember 2022 Rebecca30 skrev (På 11.12.2022 den 0.22): Hei, alle sammen! Jeg trenger litt råd her, for jeg sliter med en veldig irriterende ting under sex: Dinglende pupper. Jeg er 30 år gammel og har store bryster, og når jeg har sex med mannen min så dingler de bare og slenger i alle retninger. Det er så frustrerende at det nesten ødelegger hele opplevelsen for meg. For eksempel, forleden kveld hadde vi en veldig sexy stund i sengen, men plutselig så ble jeg så irritert over at puppene mine dinglet rundt at jeg bare måtte stoppe. Det er jo ikke akkurat sexy, og jeg vil egentlig bare ha de ut av syne. Har noen av dere andre også slitt med dette? Hva gjør dere for å fikse det? Jeg vil gjerne ha litt tips her, for jeg vil virkelig ha det fint under sex igjen! Tusen takk for hjelpen, gleder meg til å høre fra dere! Klem fra en frustrert 30-åring med dinglende pupper! Nå er vel ikke spørsmålet hva han synes om det.. Kona har store pupper som dingler herlig i enkelte stillinger når vi har sex, jeg liker det og hun plages ikke. Men om jeg forståe deg rett plages du, og da betyr det jo ikke så mye hva han synes. Hva med en litt sexy bh som støtter opp? jeg synes det er herlig når kona har en litt sexy bh, går fortsatt fint å kose med puppene hennes, og hun ser,herlig ut 🥰 Det er det beste tipset jeg kan gi som mann, jeg vet jo ikke vet hvordan det føles for deg som kvinne å ha på bh under akten 😉
Elaine Marley Skrevet 19. desember 2022 #34 Skrevet 19. desember 2022 Tråden er ryddet for tulleinnlegg og svar til dette. Elaine Marley, mod.
bergkatt Skrevet 21. desember 2022 #35 Skrevet 21. desember 2022 Dette mener jeg det finnes en veldig god løsning på, mange som har skrevet det før meg..men jeg mener at mange kvinner bruker undertøyet sitt alt for lite under sexen. Hvis det er et over middels sexy undertøy som er det da bare ekstra turn on å ta dama mens hun har det på. Truss drar man bare til siden for å forsyne seg, er det større og bredere enn tanga eller string så må den kanskje av. Og en lekker bh som holder puppene stramt på plass ser bare veldig nice ut kan også bruke en hel body sak også. Finnes også mange fine kostymer som man brukes i senga for dette formålet! Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #36 Skrevet 21. desember 2022 regner med sportsbh går markant opp i salg nå. Anonymkode: 94f69...c90
Geirflo Skrevet 21. desember 2022 #37 Skrevet 21. desember 2022 Rebecca30 skrev (På 11.12.2022 den 0.22): Hei, alle sammen! Jeg trenger litt råd her, for jeg sliter med en veldig irriterende ting under sex: Dinglende pupper. Jeg er 30 år gammel og har store bryster, og når jeg har sex med mannen min så dingler de bare og slenger i alle retninger. Det er så frustrerende at det nesten ødelegger hele opplevelsen for meg. For eksempel, forleden kveld hadde vi en veldig sexy stund i sengen, men plutselig så ble jeg så irritert over at puppene mine dinglet rundt at jeg bare måtte stoppe. Det er jo ikke akkurat sexy, og jeg vil egentlig bare ha de ut av syne. Har noen av dere andre også slitt med dette? Hva gjør dere for å fikse det? Jeg vil gjerne ha litt tips her, for jeg vil virkelig ha det fint under sex igjen! Tusen takk for hjelpen, gleder meg til å høre fra dere! Klem fra en frustrert 30-åring med dinglende pupper! Det er jo bare digg. Personlig så elsker jeg å leke og kose med pupper under akten, de er jo en del av kvinneligheten og seksualiteten. Forstår ikke problemet. Kom til meg med de...... 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #38 Skrevet 21. desember 2022 Geirflo skrev (7 timer siden): Det er jo bare digg. Personlig så elsker jeg å leke og kose med pupper under akten, de er jo en del av kvinneligheten og seksualiteten. Forstår ikke problemet. Kom til meg med de...... problemet er det TS nevner selv, de slenger i alle retninger... Anonymkode: 94f69...c90
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #39 Skrevet 22. desember 2022 Dinglepupper er jo bare digg! Om det gjør vondt for deg, så er det en sak for seg selv. Men jeg tviler på at menn flest har problem med at de kastes naturlig rundt i takt med bevegelsene og Newtons gravitsjonslov. Anonymkode: 08f4c...1b3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #40 Skrevet 22. desember 2022 Utgjør dette et reelt problem for deg i hverdagen, kan f. eks en brystreduksjon være noe å tenke på. Dreier det seg kun om et tankekjør under sex, er mitt råd til deg å slappe mer av og i større grad nyte stunden. Menn flest liker bryster som det er litt størrelse på. Anonymkode: 799ca...a03
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå