Gå til innhold

Pupper under sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, alle sammen!

Jeg trenger litt råd her, for jeg sliter med en veldig irriterende ting under sex: Dinglende pupper. Jeg er 30 år gammel og har store bryster, og når jeg har sex med mannen min så dingler de bare og slenger i alle retninger. Det er så frustrerende at det nesten ødelegger hele opplevelsen for meg.

For eksempel, forleden kveld hadde vi en veldig sexy stund i sengen, men plutselig så ble jeg så irritert over at puppene mine dinglet rundt at jeg bare måtte stoppe. Det er jo ikke akkurat sexy, og jeg vil egentlig bare ha de ut av syne.

Har noen av dere andre også slitt med dette? Hva gjør dere for å fikse det? Jeg vil gjerne ha litt tips her, for jeg vil virkelig ha det fint under sex igjen!

Tusen takk for hjelpen, gleder meg til å høre fra dere!

Klem fra en frustrert 30-åring med dinglende pupper!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Dinglete" myke pupper er kjempesexy.

Hvis du synes det blir litt mye, hold di fast med hendene dine, lek med niplene, eller ta hendene til mannen så han holder di fast. 

• Liker 8
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg har også store bryster som henger pga tyngdekraften, og de kan være til besvær i hverdagen, men har aldri tenkt at det er noe problem at de «dingler» under sex. Er sikker på mannen tenner på både deg og puppene dine😊

Anonymkode: 9eb08...928

• Liker 5
Skrevet

Jeg forstår hva du sier, men er dette noe som trenger å ødelegge opplevelsen for deg? Jeg tror menn flest tenker det er herlig med hele kroppen din i bevegelse. Jeg har også store pupper og har måtte forsikre meg om at mannen tenkte det var i orden at de var så aktive 😂 Han kunne forsikre meg om at noe av det beste med vår sex var den formfulle kroppen min. Jeg er normalvektig men med store pupper jeg noen ganger ikke er så fornøyd med. 

Prøv å kos deg. Livet er altfor kort til å bekymre seg for slikt. Evt ta på en bh 

• Liker 6
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Ha på en sexy bh, kunne det hjulpet? Holde dem? Om det er noen hjelp tror jeg de fleste menn bare synes det er sexy. Har ikke veldig store pupper selv men aldri fått klager eller opplevd det som plagsomt. Bruker 70E-ish.

Anonymkode: 4e420...41d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har også store dinglende pupper. Menn elsker det! 

Hvis du får smerter så prøv å bruk korsrygg og underkropp til de store bevegelsene og hold overkroppen mer i ro når du er på topp. På rygg i misjonær så holder jeg de fast og leker med de så de ikke spretter så mye til alle kanter 

Anonymkode: 77887...515

• Liker 5
Skrevet

No problem. Bruk en sports bh i de mest aktive sekvensene😅👍

Anonymkode: a733a...10f

• Liker 1
Skrevet

Dette er bare sexy. Elsker å ta på pupper som henger under sex. Sexy å se på også. Deilig å kunne puppepule også. Kommer bestandig veldig da. 

Anonymkode: d5090...265

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Det som er viktigere er vel hva partneren syns er sexy... Hvis han som meg liker store naturlige pupper vil jeg tro han også liker å se dem i bevegelse under sex.

Er for min del det jeg liker best ved å ha henne øverst, at de blir enda mer å se på og nyte. Hun har ganske store (F-cup) med heng som jeg aldri kan få nok av. 

Anonymkode: 12590...055

Skrevet

Be mannen holde dem. Jeg har en ff som elsker pupper, aldri noe problem at de dingler 😅

• Liker 1
Skrevet
14 hours ago, Rebecca30 said:

Jeg trenger litt råd her, for jeg sliter med en veldig irriterende ting under sex: Dinglende pupper. Jeg er 30 år gammel og har store bryster, og når jeg har sex med mannen min så dingler de bare og slenger i alle retninger. Det er så frustrerende at det nesten ødelegger hele opplevelsen for meg.

Det er jo de beste puppene! Menn elsker å få de i ansiktet når de blir ridd.

Anonymkode: 320c1...6d8

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

For min del kan hun gjerne bruke bh under akten, men helst en variant der det går an å komme til brystvortene. 

Anonymkode: 31084...8ff

Skrevet

Tror nok mannfolk flest synes dette er sexy, men skjønner at det plager deg.

Hva med å ha på en bh eller body under akten, gjerne en som har god tilgang til brystvorter, det synes vi gutta er sexy. :-)

• Liker 1
Skrevet
Rebecca30 skrev (22 timer siden):

Hei, alle sammen!

For eksempel, forleden kveld hadde vi en veldig sexy stund i sengen, men plutselig så ble jeg så irritert over at puppene mine dinglet rundt at jeg bare måtte stoppe. Det er jo ikke akkurat sexy, og jeg vil egentlig bare ha de ut av syne.

Har noen av dere andre også slitt med dette? Hva gjør dere for å fikse det? Jeg vil gjerne ha litt tips her, for jeg vil virkelig ha det fint under sex igjen!

Tusen takk for hjelpen, gleder meg til å høre fra dere!

Klem fra en frustrert 30-åring med dinglende pupper!

Litt snikskryt eller?

Anonymkode: 7ce54...50d

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Litt snikskryt eller?

Du vet at maaaange damer har store pupper? 

Anonymkode: fcfab...d17

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du vet at maaaange damer har store pupper? 

Nei, sier du det. 

Skrevet

Jeg kan støtte dem selv når jeg ligger på rygg. I doggy legger jeg gjerne dyne eller pute under for å støtte. Når jeg rir kan han holde dem. Og noen ganger er det greit med bh

Anonymkode: 35486...4a4

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Nei, sier du det. 

Så hva i alle dager mener du med selvskryt??

Skrevet
fjær skrev (På 11.12.2022 den 0.26):

...niplene, ... 🤦‍♀️🙄

Anonymkode: a7253...e3d

Skrevet

Vil du bytte? Jeg har små, knapt a cup, og ønsker å beholde bh på, fordi jeg synes det er flaut... 34 år, fast forhold i 10 år...

Anonymkode: 20fa0...849

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...