AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #1 Skrevet 10. desember 2022 Jeg har smerter i tærne på den ene foten hver kveld, dette er smerter som bare blir verre og verre. Nå er det så ille at det føles ut som et brudd i 3 tær, men langtåen er verst. Jeg begynner å halte for å avlaste den intense smerten. Når jeg setter meg så verker det oppover foten. Jeg har aldri skadet denne foten noe, ikke sparket i noe, ikke hatt noen blåmerker heller. Jeg forstår ikke hva dette kan være. Om jeg er så uheldig å bøye tærne på denne foten så er smertene til å bli kvalm av. Jeg tenkte det kunne være noen form for betennelse, men jeg legger ikke merke til noe hevelse. Bare teppet henger tungt over foten så kjennes smertene som et begynnende ubehag. Noen råd for hva dette kan være? Anonymkode: 8dfce...b19
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #2 Skrevet 10. desember 2022 Podagra? Umulig å vite, kontakt lege og få det sjekket. Anonymkode: 4459c...841
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #3 Skrevet 10. desember 2022 Tenkte og podagra. Kom deg til lege i alle fall! God bedring Anonymkode: cef02...c15
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #4 Skrevet 10. desember 2022 Hei. dette hørtes noe kjent ut. Har du nettopp hatt korona? Da kan det være koronatå. Ja- det er faktisk noe som heter det😅 jeg hadde korona for 2 mnd siden og fikk smerter i ei tå. Men ikke konstant, kun når jeg hadde på meg sko eller kom borti tåa. Tåa bar også rød og hoven. Etter 3 uker forsvant smerten. Anonymkode: 2525d...97f
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #5 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hei. dette hørtes noe kjent ut. Har du nettopp hatt korona? Da kan det være koronatå. Ja- det er faktisk noe som heter det😅 jeg hadde korona for 2 mnd siden og fikk smerter i ei tå. Men ikke konstant, kun når jeg hadde på meg sko eller kom borti tåa. Tåa bar også rød og hoven. Etter 3 uker forsvant smerten. Anonymkode: 2525d...97f Dette har vært av og på det siste året, ingen hevelse eller rødhet. Anonymkode: 8dfce...b19
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #6 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tenkte og podagra. Kom deg til lege i alle fall! God bedring Anonymkode: cef02...c15 Jeg leste på dette nå, det høres veldig likt ut, men jeg er ikke under noen av kategoriene ved risikofaktor. Jeg er frisk, slank, ingen sykdommer som det er beskrevet, jeg er også avholds og liker svært lite rødt kjøtt. Jeg har også slike anfall hver måned omtrent, akkurat nå er det kveld nummer 6 på rad. Anonymkode: 8dfce...b19
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #7 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg leste på dette nå, det høres veldig likt ut, men jeg er ikke under noen av kategoriene ved risikofaktor. Jeg er frisk, slank, ingen sykdommer som det er beskrevet, jeg er også avholds og liker svært lite rødt kjøtt. Jeg har også slike anfall hver måned omtrent, akkurat nå er det kveld nummer 6 på rad. Anonymkode: 8dfce...b19 https://nhi.no/sykdommer/hjernenervesystem/ulike-sykdommer/mortons-metatarsalgi/ passer dette? Anonymkode: 20268...1b0
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #8 Skrevet 11. desember 2022 Få henvisning til ortoped Anonymkode: 90db7...91d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå