Gå til innhold

Tips til VARM morgenkåpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei syster som bur i eit sjarmerande gammalt hus. Med sjarmen kjem vedfyring og iskalde morgonar!

Ho ynskjer så veldig ei morgonkåpe til jul, men denne bør jo helst vere varm og tjukk. 

Er det nokon som har eit tips eller 2?

:blomst:

Anonymkode: ae69c...45e

Skrevet

Kanskje denne kan være noe? https://jysk.no/baderom/badekaper/slippers/badekaper/badekape-osby-vindtett-s/m-bla

Jeg har selv en i velour, vet ikke helt merke/fra hvor. Den er god å ha på og jeg holder meg passe varm. Men det er når det er sånn 16-17 grader uten at vi har hatt varme på. Så både slik og disse vanlige i frotté er sikkert for kald hos henne. Med mindre veldig tykk frotté. Antar det gjerne er tilnærmet lik temperatur som ute før fyring hos henne.

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg kjøpte meg en velour onepiece fra Sparkjøp. Bruker aldri morgenkåpe lenger, dette er jo mye bedre, dekker bena og ingen irriterende knyting som løsner. Den kostet 299 og er sjuuukt god. Sover i den på kalde netter. 

Anonymkode: 206f7...2e5

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg kjøpte meg en velour onepiece fra Sparkjøp. Bruker aldri morgenkåpe lenger, dette er jo mye bedre, dekker bena og ingen irriterende knyting som løsner. Den kostet 299 og er sjuuukt god. Sover i den på kalde netter. 

Anonymkode: 206f7...2e5

Er det ikke litt stress når du må tisse?

Skrevet

Du har ikke tilfeldigvis veldig romslig gavebudsjett?

Anonymkode: 8b223...c8a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du har ikke tilfeldigvis veldig romslig gavebudsjett?

jo...?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

jo...?

Da ville jeg sett på utvalget hos Kashmina. De har deilige morgenkåper i ren kasjmir.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Da ville jeg sett på utvalget hos Kashmina. De har deilige morgenkåper i ren kasjmir.

Skulle akkurat til å skrive det samme, de er utrolig deilige og det finnes ingen varmere morgenkåpe. 

Anonymkode: 0a28f...27b

• Liker 1
Skrevet

enig med dem som heller anbefaler onepiece. Hvordan kan man holde varmen når man ikke har benklær på? 

Anonymkode: 1fc3c...530

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...