Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før jeg ble sammen med kjæresten min, var vi venner, og mine venner «kjente» han godt gjennom meg. Da han viste interesse for meg, snakket vi mye om at han var en så snill og god person, og at han kom til å være en fantastisk kjæreste. 

Men, det viste seg å ikke stemme. Han var ikke god, snill og fantastisk. Ikke mot meg. Dette var en side av han som verken jeg eller noen andre hadde sett, og da vi ble sammen var det ingen andre enn meg som fikk se denne siden av han heller. 

Det er virkelig sant som de sier, kvinnen som er sammen med en mann, er den eneste som virkelig kjenner mannen bedre enn noen andre. Det er bare så urettferdig.

Jeg føler på urettferdighet, over at han behandlet alle andre enn meg så fint.
Jeg føler på urettferdighet over at han behandlet meg så mye dårligere enn alle andre.

Den dag i dag er han blitt den fantastiske kjæresten andre og jeg trodde han kom til å være, og som jeg tryglet han om å være. Han har vokst og det er jeg utrolig takknemlig for.

Men likevel kjenner jeg en bismak (?) i munn hver gang noen skryter av at han. De skulle bare visst…

Det var dagens sutring, takk for meg😝

Anonymkode: 0488e...1e8

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

…… 😴😂👍🏼

Anonymkode: 2f9dd...0bd

• Liker 1
Skrevet

Hvis du ønsker å si noe om dette til vennene dine så har du all rett til det. Du kan si "Jeg er glad for at han behandler Anne bedre enn han behandlet meg" og la det bli med det, eller du kan velge å fortelle mer detaljert. Det er ditt valg. 

Anonymkode: ffef0...1ab

• Liker 2
Skrevet

Det er lov å være bitter og kjenne på hvor urettferdig det er. Var selv sammen med en voldelig psykopat som ble hyllet og behandlet som en superstjerne av alle andre fordi de mente han var så god og snill. Var den jeg falt for men bak husets fire vegger var han så jævlig at ingen hadde noen sinne snakket med han igjen om de visste..   Kom meg gudskjelov ut men kjenner det stikker hver gang noen snakker bra om han eller skriver komplimenter til han på bursdagen hans osv 

Anonymkode: 0c6e7...39e

• Hjerte 1
Skrevet

Har du forsøkt å snakke med han om noe av dette? Evt noen andre nære?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...