AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #1 Skrevet 10. desember 2022 Noen som veit helt sikkert hvordan reglene på dette er? For 17 år siden leide jeg og en venninne en leilighet, jeg betalte inn hele depositumet da hun ikke hadde penger(jaja,jeg var ung og dum), vi betalte husleie hver for oss hver mnd. Kontrakten sto på begge sitt navn. Hun jeg bodde sammen betalte ikke leia si mot slutten av leieforholdet, så vi ble oppsagt. Når jeg skulle ta ut depositumet mitt, sa huseieren at han skulle ha hele depositumet for å dekke husleia venninna mi ikke hadde betalt. Det sa jeg ikke var aktuelt, han kunne få hennes del, men ikke min. Dette nekta han på. Denne depositumskontoen står fortsatt med disse pengene på. Lurer på om jeg nå kan be om å få ut disse pengene uten noe krangel? Har ikke hørt fra huseieren på allfall 15 år. Kan "kravet" være foreldet? Anonymkode: a91ec...1c6
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #2 Skrevet 11. desember 2022 Snakk med banken pengene står i. Utleier har en viss tid han må kreve pengene innen, tror 3 måneder. Anonymkode: 31347...ad9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå