Gå til innhold

Varmekabel i stue?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har lagt varnekabrl/varmefolie i stuen nå? Hva betalte du og du fornøyd? Hva ble strømprisen? 

Jeg ha 60 kvadratmeter stue med kjøkken som jeg ønsker varme på gulvet men er usikker i forhold til prisen for det og strømpriser. 

Vil dere dele erfaringer? 

Anonymkode: 96386...184

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke. Men lurer og på om investering ville lønne seg mtp forbruk.

Anonymkode: 1761d...558

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har ikke. Men lurer og på om investering ville lønne seg mtp forbruk.

Anonymkode: 1761d...558

Det er skikkelig kalt på gulvet nå, men små barn anbefaler elektrikeren å legge varmekabel. Er stor pris.... 

Anonymkode: 96386...184

Skrevet

Og med de nye direktivene som kommer, så skal boligen energieffektiviseres. Det blir krav om å etterisolere, skifte vinduer osv.. det kommer til å koste flesk, ihvertfall hvis du ikke har oppgradert bolig.

Anonymkode: a8de8...a73

• Liker 1
Skrevet

Har varmekabler, og anbefaler det ikke. Vanskelig å regulere varmen, og man bruker mer strøm. Det er dog praktisk her jeg bor pga manglende vegger å montere panelovn, men jeg kommer nok til å kjøpe meg en oljeradiator (deLonghi)  fordi det gir bedre varme/er mer økonomisk. 

Anonymkode: b493b...c41

• Liker 3
Skrevet

Vi har varmekabler i hele underetasjen og varmefolie oppe. Ikke vi som installerte det da, så vet ikke om kost av installasjon + at vi bor i et nytt og godt isolert hus som holder på varmen så vi er kjempefornøyd med den løsningen. Vi har ingen panelovner, bare varmepumpe ellers. Det tar strøm, da - nå står de på 17-20°C, pluss varmepumpe, pluss belysning ute gir et ca forbruk på 48kwh på en dag vi ikke er hjemme nå som det er svinkaldt ute. 

Anonymkode: e894b...40f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...