AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #1 Skrevet 10. desember 2022 Hvorfor bruker ikke skøyteløpere strømper i skøytene sine, sett flere ganger at de er barbent når de tar av skøytene Anonymkode: a1247...39b
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #2 Skrevet 14. desember 2022 Aner ikke, jeg har alltid brukt to par til trening, enten det var skøyter eller fotball. Da jeg spilte basket brukte jeg tre par tykke og lange sokker. Sko uten sokker er bare klamt. Anonymkode: 5e339...d81 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #3 Skrevet 14. desember 2022 Regner med du egentlig lurer på hvorfor i hurtigløp, men jeg svarer selv om jeg kun har erfaring fra kunstløp, fordi jeg mistanker at det kan være noe av det samme. Jeg var stort sett alltid barbent i skøytene, både på trening og under konkurranse, og det var fordi jeg følte jeg hadde bedre kontroll da. Jeg følte foten skled litt rundt i skøytene som jeg brukte strømpebukse med fot eller annen type strømper. Føttene mine var jo naturlig litt fuktige, og det fungerte som en slags stopper. På gode dager følte jeg også at jeg hadde bedre kontakt med isen når jeg var barbent, uten at jeg helt kan forklare hva jeg mener med det. Anonymkode: d25e5...037
I Grosny Skrevet 16. desember 2022 #4 Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 14.12.2022 den 21.23): Regner med du egentlig lurer på hvorfor i hurtigløp, men jeg svarer selv om jeg kun har erfaring fra kunstløp, fordi jeg mistanker at det kan være noe av det samme. Jeg var stort sett alltid barbent i skøytene, både på trening og under konkurranse, og det var fordi jeg følte jeg hadde bedre kontroll da. Jeg følte foten skled litt rundt i skøytene som jeg brukte strømpebukse med fot eller annen type strømper. Føttene mine var jo naturlig litt fuktige, og det fungerte som en slags stopper. På gode dager følte jeg også at jeg hadde bedre kontakt med isen når jeg var barbent, uten at jeg helt kan forklare hva jeg mener med det. Anonymkode: d25e5...037 Ble det ikke kaldt?
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #5 Skrevet 16. desember 2022 I Grosny skrev (8 timer siden): Ble det ikke kaldt? Nei, det var ikke noe problem. Kunstløpere er sjelden kledd i ull og vadmel på isen uansett. Hallene er godt oppvarmet, og selv om det alltid er kaldere på og rett i nærheten av isen, så er løperne så varme i kroppen at de ikke merker det i noen særlig grad. Bare føtter i skøytene, er uansett ikke verre enn bare armer eller bar rygg, som jeg hadde i flere drakter i løpet av årene. Anonymkode: d25e5...037 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #6 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 14.12.2022 den 21.23): Regner med du egentlig lurer på hvorfor i hurtigløp, men jeg svarer selv om jeg kun har erfaring fra kunstløp, fordi jeg mistanker at det kan være noe av det samme. Jeg var stort sett alltid barbent i skøytene, både på trening og under konkurranse, og det var fordi jeg følte jeg hadde bedre kontroll da. Jeg følte foten skled litt rundt i skøytene som jeg brukte strømpebukse med fot eller annen type strømper. Føttene mine var jo naturlig litt fuktige, og det fungerte som en slags stopper. På gode dager følte jeg også at jeg hadde bedre kontakt med isen når jeg var barbent, uten at jeg helt kan forklare hva jeg mener med det. Anonymkode: d25e5...037 Takk for utfyllende og godt svar❤️ Anonymkode: a1247...39b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå