Skapelse G. Røt Skrevet 10. desember 2022 #1 Del Skrevet 10. desember 2022 (endret) Hvor lenge har du benyttet Kvinneguiden, og hva anser du som Kvinneguidens gullalder? Har noe forandret seg siden du begynte å benytte forumet? Endret 10. desember 2022 av Skapelse G. Røt Glemte tegnsetting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. desember 2022 #2 Del Skrevet 10. desember 2022 Jeg ble medlem i februar 2014 så nesten 9 år, kg har forandret seg veldig mye i utseende og funksjoner, det er helt ugjenkjennelig nå for hvordan det var den gang. Det er mange brukere jeg har fått sansen for som ikke er her lenger og uansett om jeg savner en del fra den første tiden min her så synes jeg at kg er best nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 16. desember 2022 #3 Del Skrevet 16. desember 2022 Ca. et halvt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 23. desember 2022 #4 Del Skrevet 23. desember 2022 Vært her siden 2016. Men hatt litt forskjellige brukere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. desember 2022 #5 Del Skrevet 23. desember 2022 Athena Catalina skrev (4 minutter siden): Vært her siden 2016. Men hatt litt forskjellige brukere. Håper du blir her i mange år til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 23. desember 2022 #6 Del Skrevet 23. desember 2022 Har vært her siden 1970, jeg... 😁 Nei, jeg husker ikke når forumet var nytt, men jeg har vært med fra begynnelsen sånn ca. Tror jeg er medlem nummer 117 eller noe sånt. Jeg har vært mye til og fra opp gjennom årene og jeg er ikke av de mest aktive deltakerne her. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. desember 2022 #7 Del Skrevet 23. desember 2022 Polly Ester skrev (Akkurat nå): Har vært her siden 1970, jeg... 😁 Nei, jeg husker ikke når forumet var nytt, men jeg har vært med fra begynnelsen sånn ca. Tror jeg er medlem nummer 117 eller noe sånt. Jeg har vært mye til og fra opp gjennom årene og jeg er ikke av de mest aktive deltakerne her. Da pappa ble født 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 23. desember 2022 #8 Del Skrevet 23. desember 2022 Cid skrev (22 minutter siden): Da pappa ble født 😅 hehe jeg var ikke født selv da, men forumet fikk det for seg at jeg ble medlem da allikevel (Det ble visst en feil da forumet gikk fra en programvare eller noe sånt, til et annet. Da ble alle brukerne fra det eldste forumet datert til å ha registrert seg 1. januar 1970) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. desember 2022 #9 Del Skrevet 23. desember 2022 Polly Ester skrev (Akkurat nå): hehe jeg var ikke født selv da, men forumet fikk det for seg at jeg ble medlem da allikevel (Det ble visst en feil da forumet gikk fra en programvare eller noe sånt, til et annet. Da ble alle brukerne fra det eldste forumet datert til å ha registrert seg 1. januar 1970) Samme som med eldre videoer, baby videoene av lillesøstra mi har 1 januar 1970 som dato trass i at de er fra 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. desember 2022 #10 Del Skrevet 24. desember 2022 Oj, sannelig om jeg vet. Over 20 år ihvertfall. Fant ikke @Agent smith ut sånn omtrent hvor lenge, tro? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. desember 2022 #11 Del Skrevet 24. desember 2022 Sånn 14 måneder-ish. Kom for kosthold/livsstil. Ble for sosial prat..🙂🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 24. desember 2022 #12 Del Skrevet 24. desember 2022 MarianneE skrev (6 timer siden): Oj, sannelig om jeg vet. Over 20 år ihvertfall. Fant ikke @Agent smith ut sånn omtrent hvor lenge, tro? Du er også en av de som har vært med siden 1.januar 1970 ser jeg. Du er medlem nr. 1191. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. desember 2022 #13 Del Skrevet 24. desember 2022 Polly Ester skrev (47 minutter siden): Du er også en av de som har vært med siden 1.januar 1970 ser jeg. Du er medlem nr. 1191. Ja, det har jeg absolutt. Kun hatt dette brukernavnet da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. desember 2022 #14 Del Skrevet 24. desember 2022 Polly Ester skrev (1 time siden): Du er også en av de som har vært med siden 1.januar 1970 ser jeg. Du er medlem nr. 1191. Er det en spesiell ting som du kan se, eller kan vi alle se hvilket "nummer" i rekka vi har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. desember 2022 #15 Del Skrevet 24. desember 2022 Altfor lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 24. desember 2022 #16 Del Skrevet 24. desember 2022 Siden mai 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 24. desember 2022 #17 Del Skrevet 24. desember 2022 MarianneE skrev (14 timer siden): Oj, sannelig om jeg vet. Over 20 år ihvertfall. Fant ikke @Agent smith ut sånn omtrent hvor lenge, tro? Tror det var litt over 20 år. Du er nok den som har vært her lengst av de som er aktive nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 24. desember 2022 #18 Del Skrevet 24. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Er det en spesiell ting som du kan se, eller kan vi alle se hvilket "nummer" i rekka vi har? Vet ikke hvordan det er på nettbrett eller mobil, men på pc så holder jeg musa over brukernavnet og så kommer det opp en linje med bokstaver og tall nederst til venstre og der står medlemsnummer. Du er medlem nr. 6204 MarianneE skrev (9 timer siden): Ja, det har jeg absolutt. Kun hatt dette brukernavnet da Jeg har hatt dette brukernavnet i noen år nå, men jeg tror jeg kalte meg Valnøtt da jeg registrerte meg. Kalte meg Anna Kronisme en liten periode også. (Har litt sansen for de artige navnene til Kirkvaag, Lystad og Mjøen fra da de hadde bl.a. Fjærsynet) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. desember 2022 #19 Del Skrevet 25. desember 2022 Polly Ester skrev (2 timer siden): Vet ikke hvordan det er på nettbrett eller mobil, men på pc så holder jeg musa over brukernavnet og så kommer det opp en linje med bokstaver og tall nederst til venstre og der står medlemsnummer. Du er medlem nr. 6204 Takk for opplysningen, selv om jeg ikke kan se det du forklarer her. Meget mystisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 25. desember 2022 #20 Del Skrevet 25. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Takk for opplysningen, selv om jeg ikke kan se det du forklarer her. Meget mystisk. Nederst til venstre helt i hjørnet på nettleservinduet, det burde jeg kanskje skrevet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå