AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #1 Skrevet 10. desember 2022 Har vært sammen med en mann som har vært en skjørtejeger i mange år, men jeg har vært så hektet på han så jeg har lukket øynene for flørtingen hans. Men så oppdaget jeg tilfeldigvis at han hadde vært fysisk utro, og da forandret alt seg for meg og jeg gikk fra han. Han har slitt psykisk siden og ringer/tekster meg daglig og sier han savner meg og at han har så jævlig kjærlighetssorg. Han har også oppsøkt mine foreldre flere ganger for å prøve å ta opp tråden med de, har måket snø for de, hengt opp julebelysning ute og har vasket ned kjøkkenet for min mor, og nå har han kjøpt masse dyre julepresanger til de i tillegg, sier han. De vet ikke grunnen til at jeg gikk fra han, og ser på han som en snill og forfjamset fyr som savner svigerfar/mor. Er det ikke patetisk av han? Anonymkode: 8c7a4...683 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #2 Skrevet 10. desember 2022 Jo kjempe patetisk. Si sannheten til foreldrene dine og be alle ignorere han Anonymkode: ff99a...482 13 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #3 Skrevet 10. desember 2022 Utrolig morsomt 😂 håper de bare lar han forsette Anonymkode: 7013a...9b9 5
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #4 Skrevet 10. desember 2022 Han elsker deg. Du burde gitt han en ny sjanse. Alle kan gjøre feil i livet. Anonymkode: 7037c...b58 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #5 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han elsker deg. Du burde gitt han en ny sjanse. Alle kan gjøre feil i livet. Anonymkode: 7037c...b58 Jeg har vært så forelsket i de 10 årene vi har vært sammen, at jeg har lukket øynene for alle kysseemojier han har sendt som kommentarer til andre damer, fjellturer og turer på byen med damer jeg ikke kjenner. Jeg har ofte spurt han om hva han styrer med, men han har nektet hver gang og sier de er venner og ikke mener noe med det. Han er veldig opptatt av å få oppmerksomhet fra det annet kjønn, men jeg mener at når man er i et forhold så skal man fokusere på damen sin og ikke alle andre damer i tillegg. Etter at jeg gikk fra han har han blitt sånn som han var det første året vi var sammen. Han oppfører seg som en elskovsyk hannkatt og vet ikke hva godt han skal gjøre for meg. Han klager over hvor jævlig han har det, og hvor stor en idiot han var som ikke tok vare på meg og verdsatte meg når han hadde meg. Nå er han mer hos mine foreldre en sine egne, og min far begynner å lure på hvorfor han tropper opp i tide og utide og maser om å hjelpe de med praktisk arbeid. Jeg blir kvalm av han. Ts Anonymkode: 8c7a4...683 5 4 1
NiceOrNothing Skrevet 10. desember 2022 #6 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Har vært sammen med en mann som har vært en skjørtejeger i mange år, men jeg har vært så hektet på han så jeg har lukket øynene for flørtingen hans. Men så oppdaget jeg tilfeldigvis at han hadde vært fysisk utro, og da forandret alt seg for meg og jeg gikk fra han. Han har slitt psykisk siden og ringer/tekster meg daglig og sier han savner meg og at han har så jævlig kjærlighetssorg. Han har også oppsøkt mine foreldre flere ganger for å prøve å ta opp tråden med de, har måket snø for de, hengt opp julebelysning ute og har vasket ned kjøkkenet for min mor, og nå har han kjøpt masse dyre julepresanger til de i tillegg, sier han. De vet ikke grunnen til at jeg gikk fra han, og ser på han som en snill og forfjamset fyr som savner svigerfar/mor. Er det ikke patetisk av han? Anonymkode: 8c7a4...683 Ikke patetisk , man manipulerende . Fortell dem sannheten . Å paralellt informer han om at det ikke finnes noe «betaling « i enden av dette . ( deg) . 10 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #7 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Han elsker deg. Du burde gitt han en ny sjanse. Alle kan gjøre feil i livet. Anonymkode: 7037c...b58 Notorisk utro er ikke en liten tabbe, vettu. Anonymkode: d64b9...8f2 8 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #8 Skrevet 10. desember 2022 NiceOrNothing skrev (Akkurat nå): Ikke patetisk , man manipulerende . Fortell dem sannheten . Å paralellt informer han om at det ikke finnes noe «betaling « i enden av dette . ( deg) . Jeg har ringt han og spurt hvorfor han omtrent har flyttet inn hos mine foreldre, og da sier han at han bare vil hjelpe de slik at jeg skal få det bedre og ikke bekymre meg for mine aldrende foreldre. Han prøver å snike seg inn igjen i mitt liv. Han har også invitert seg til de i julen, men da sa de at jeg fikk bestemme det. Han har mistet fullstendig gangsynet🙈 Ts Anonymkode: 8c7a4...683 4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #9 Skrevet 10. desember 2022 Ts her Han sier at etter at jeg oppdaget at han hadde vært fysisk utro mot meg, med minst to damer, fikk han panikk for å miste meg og at han har forandret seg og har blitt en helt ny mann, og ser med forakt på slik han har vært tidligere. Anonymkode: 8c7a4...683 1
NiceOrNothing Skrevet 10. desember 2022 #10 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ts her Han sier at etter at jeg oppdaget at han hadde vært fysisk utro mot meg, med minst to damer, fikk han panikk for å miste meg og at han har forandret seg og har blitt en helt ny mann, og ser med forakt på slik han har vært tidligere. Anonymkode: 8c7a4...683 Hvis det ser ut som dritt og lukter som dritt , så er det oftest dritt . Han er manipulerende å du biter på. Klassisk . Kutt kontakten . Han får det akkurat det han VIL med dette . Kontakt m deg. Godt mulig han tester ut andre damer paralelt . Ps : Vær obs på manipulerende folk . Kutt kontakten er mitt beste råd . Han er en slimål . 6 3
NiceOrNothing Skrevet 10. desember 2022 #11 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts her Han sier at etter at jeg oppdaget at han hadde vært fysisk utro mot meg, med minst to damer, fikk han panikk for å miste meg og at han har forandret seg og har blitt en helt ny mann, og ser med forakt på slik han har vært tidligere. Anonymkode: 8c7a4...683 Hvorfor kommuniserer du med han i det hele tatt? Kutt kontakt , å informer foreldrene dine før han «spiser « de om. Mannen er jo en bedrager . Beskytt foreldrene dine . 8
Raven.Writingdesk Skrevet 10. desember 2022 #12 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har ringt han og spurt hvorfor han omtrent har flyttet inn hos mine foreldre, og da sier han at han bare vil hjelpe de slik at jeg skal få det bedre og ikke bekymre meg for mine aldrende foreldre. Han prøver å snike seg inn igjen i mitt liv. Han har også invitert seg til de i julen, men da sa de at jeg fikk bestemme det. Han har mistet fullstendig gangsynet🙈 Ts Anonymkode: 8c7a4...683 Det er vel ikke du som opprettet en tråd om «kompisen som flyttet inn» til foreldrene til TS? 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #13 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han elsker deg. Du burde gitt han en ny sjanse. Alle kan gjøre feil i livet. Anonymkode: 7037c...b58 Hilsen utro mann Patetisk Anonymkode: ff99a...482
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #14 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts her Han sier at etter at jeg oppdaget at han hadde vært fysisk utro mot meg, med minst to damer, fikk han panikk for å miste meg og at han har forandret seg og har blitt en helt ny mann, og ser med forakt på slik han har vært tidligere. Anonymkode: 8c7a4...683 Yeah riiiiight. Ikke tro på han! Anonymkode: ff99a...482 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #15 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har ringt han og spurt hvorfor han omtrent har flyttet inn hos mine foreldre, og da sier han at han bare vil hjelpe de slik at jeg skal få det bedre og ikke bekymre meg for mine aldrende foreldre. Han prøver å snike seg inn igjen i mitt liv. Han har også invitert seg til de i julen, men da sa de at jeg fikk bestemme det. Han har mistet fullstendig gangsynet🙈 Ts Anonymkode: 8c7a4...683 Han manipulerer og bruker de som flying monkeys for å komme inn i livet ditt igjen. Veldig respektløstm, farlig og utspekulert!. Google manipulation flying monkeys Anonymkode: ff99a...482 2 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #16 Skrevet 10. desember 2022 Full Ugle skrev (35 minutter siden): Det er vel ikke du som opprettet en tråd om «kompisen som flyttet inn» til foreldrene til TS? Nei Ts Anonymkode: 8c7a4...683
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #17 Skrevet 10. desember 2022 NiceOrNothing skrev (38 minutter siden): Hvorfor kommuniserer du med han i det hele tatt? Kutt kontakt , å informer foreldrene dine før han «spiser « de om. Mannen er jo en bedrager . Beskytt foreldrene dine . Jeg har ikke kommunisert så mye med han, men har svart litt "ja", "nei" og "hvorfor?" på meldingene hans. Har snakket med min far om hva han gjør der, men de liker han, har alltid syntes at han var en grei fyr og de har aldri forstått hvorfor jeg gikk fra han. Ts Anonymkode: 8c7a4...683
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #18 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har ikke kommunisert så mye med han, men har svart litt "ja", "nei" og "hvorfor?" på meldingene hans. Har snakket med min far om hva han gjør der, men de liker han, har alltid syntes at han var en grei fyr og de har aldri forstått hvorfor jeg gikk fra han. Ts Anonymkode: 8c7a4...683 Anbefaler deg å være ærlig. Jeg fortalte ikke mine foreldre om hvorfor jeg gikk fra eksen, fordi jeg ville skjerme dem fra den sannheten. Det medførte mye sårhet videre, da de snakket ham opp og mitt valg ned, fordi de rett og slett ikke var klar over hvorfor jeg gikk. Da jeg til slutt fortalte det klarte de liksom ikke ta det til seg, fordi jeg ikke hadde vært ærlig om det fra starten av. Anonymkode: 9bdcf...cdf 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #19 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Anbefaler deg å være ærlig. Jeg fortalte ikke mine foreldre om hvorfor jeg gikk fra eksen, fordi jeg ville skjerme dem fra den sannheten. Det medførte mye sårhet videre, da de snakket ham opp og mitt valg ned, fordi de rett og slett ikke var klar over hvorfor jeg gikk. Da jeg til slutt fortalte det klarte de liksom ikke ta det til seg, fordi jeg ikke hadde vært ærlig om det fra starten av. Anonymkode: 9bdcf...cdf Har tenkt at jeg burde fortelle de at han har vært utro mot meg, og hadde mine foreldre visst om det så hadde de kjeppjaget han for lenge siden. Ts Anonymkode: 8c7a4...683 1
NiceOrNothing Skrevet 10. desember 2022 #20 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg har ikke kommunisert så mye med han, men har svart litt "ja", "nei" og "hvorfor?" på meldingene hans. Har snakket med min far om hva han gjør der, men de liker han, har alltid syntes at han var en grei fyr og de har aldri forstått hvorfor jeg gikk fra han. Ts Anonymkode: 8c7a4...683 De forstår det sikkert hvis du forteller sannheten . At han var notorisk utro . Slutt å beskytt han , å skutt å kommuniser med han . Du fortjener bedre ❤️ 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå