AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #1 Skrevet 10. desember 2022 Jeg er 25 år og husredd. Jeg skylder på alle skrekkfilmer jeg har sett, for så fort det er mørkt og jeg er alene, så ser jeg for meg alle skumle scenarioer jeg har sett i filmer. Jeg tør ikke bo alene pga. dette. Hvordan komme seg over det å være husredd? Anonymkode: 9ca20...158 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #2 Skrevet 10. desember 2022 Jeg er over 30 og husredd. Skaffet meg katt som jeg kan skylde på for lyder, bor helst i 2.etg eller høyere, kommer aldri til å velge å bo i enebolig og sover med brannslukningsapparat foran døra slik at jeg skal våkne om noen kommer inn. Har forsvarsspray på nattbordet. Vet jo at det er idioti, men det får meg til å føle meg bedre. Anonymkode: 39b1d...87b 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #3 Skrevet 10. desember 2022 Sitter du på mye kunst og verdier i boligen som andre vet om da eller ser huset ditt ut som en rikmannsbolig utenfra Anonymkode: 1199b...d9d
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #4 Skrevet 10. desember 2022 Hva har dette med barn og familie å gjøre? Anonymkode: dfc56...fd6
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #5 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg er over 30 og husredd. Skaffet meg katt som jeg kan skylde på for lyder, bor helst i 2.etg eller høyere, kommer aldri til å velge å bo i enebolig og sover med brannslukningsapparat foran døra slik at jeg skal våkne om noen kommer inn. Har forsvarsspray på nattbordet. Vet jo at det er idioti, men det får meg til å føle meg bedre. Anonymkode: 39b1d...87b Du er redd for reelle problemer, og det forstår jeg 100%, men jeg er redd for å plutselig se noe overnaturlig, og det forstår jeg absolutt ikke. AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Sitter du på mye kunst og verdier i boligen som andre vet om da eller ser huset ditt ut som en rikmannsbolig utenfra Anonymkode: 1199b...d9d Langt ifra, jeg bor i kollektiv. Som nevnt over er jeg redd for noe overnaturlige. Helt idiotisk! AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva har dette med barn og familie å gjøre? Anonymkode: dfc56...fd6 Oi unnskyld, la dette på feil sted! Anonymkode: 9ca20...158 1
Gjest kruspersilletaco Skrevet 10. desember 2022 #6 Skrevet 10. desember 2022 Det er jeg også! Kryper opp mot 40.. Og har alltid vært det.. Bodde sammen med en venn til jeg ble samboer, og nå har jeg barn og er aldri alene hjemme. Merkelig nok ikke redd ol natten selv om mannen min ikke er hjemme, og har dessverre ikke råd for å bli kvitt det....
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #7 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg er 25 år og husredd. Jeg skylder på alle skrekkfilmer jeg har sett, for så fort det er mørkt og jeg er alene, så ser jeg for meg alle skumle scenarioer jeg har sett i filmer. Jeg tør ikke bo alene pga. dette. Hvordan komme seg over det å være husredd? Anonymkode: 9ca20...158 Overaktiv fantasi!? Må vel bare kaste deg ut i det og øve.. Anonymkode: 7a1a7...4e1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #8 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du er redd for reelle problemer, og det forstår jeg 100%, men jeg er redd for å plutselig se noe overnaturlig, og det forstår jeg absolutt ikke. Langt ifra, jeg bor i kollektiv. Som nevnt over er jeg redd for noe overnaturlige. Helt idiotisk! Oi unnskyld, la dette på feil sted! Anonymkode: 9ca20...158 Husdyr hjelper mot overnaturlig skrekk også, jeg bor i et hus hvor radioen plutselig skrur seg på, ringeklokka ringer uten at det er noen der og jeg har våknet av at noen roper «HEY» (var nok en drøm, men sykt ekkelt likevel). Sikkert naturlige grunner for alt, men jeg er redd likevel. Anonymkode: 39b1d...87b
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #9 Skrevet 10. desember 2022 Du får slutte, i allefall forsøke, å tenke på det du har sett i skrekkfilmer. Og slutte å skremme deg selv med å se på filmer som skremmer deg. Er vel ikke ofte det skjer noe av det du ser på film i det virkelige livet? Anonymkode: 65018...522
Maskinfører Skrevet 11. desember 2022 #10 Skrevet 11. desember 2022 Tenk at huset passer på og beskytter deg 1 2
Lea Skrevet 11. desember 2022 #11 Skrevet 11. desember 2022 Jeg er også veldig husredd og mørkeredd. Bor i en gammel enebolig og jeg hører alle lyder som knirker. Og vinden som uler utenfor. 1 1
Maskinfører Skrevet 12. desember 2022 #12 Skrevet 12. desember 2022 Lea skrev (19 timer siden): Jeg er også veldig husredd og mørkeredd. Bor i en gammel enebolig og jeg hører alle lyder som knirker. Og vinden som uler utenfor. Hehe der sa du det gamle hus knirker men kan også være andre ting 😀
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #13 Skrevet 12. desember 2022 Jeg var husredd før. Bodde noen år i blokk uten adgang fra bakkeplan, det hjalp veldig. Bor i enebolig nå, men bynært så vi ser alle naboene, det synes jeg er veldig trygt. Har også katt, som noen anbefaler over. De reagerer veldig på ukjente lyder. Så om jeg hører noe, og de sover videre, så er det ingenting. Anonymkode: 8e9dd...096 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #14 Skrevet 12. desember 2022 Jeg var litt husredd i enebolig, med kjeller og loft og masse kriker og kroker 😅 Nå bor jeg i en 50 kvm leilighet, og her er jeg helt trygg, selv om leiligheten er på bakkeplan. Tenker det er fordi leiligheten er oversiktlig og jeg føler jeg har full kontroll. Og som andre skriver, så hjelper det veldig med kjæledyr! Jeg regner med de merker om det er noe rart før jeg gjør det. Anonymkode: 60113...480 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #15 Skrevet 13. desember 2022 Jeg er alene i enebolig og er også husredd. Jeg har en hund som bjeffer og uler hver gang hun sanser at noen går utenfor huset, og det hjelper utrolig mye. Mange liker å trene hunden til å slutte med sånt, men jeg elsker at hun varsler. Anonymkode: ee275...3d7 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #16 Skrevet 13. desember 2022 Slik jeg ser det, er dette enkelt. Hvis noen hadde vært ute etter deg, ville du ikke vært i live nå. Ergo er det ingen spøkelser der som vil deg noe vondt. Logikk er en fin ting. Anonymkode: 9bc13...fe9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå