Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2005 #1 Skrevet 11. desember 2005 Har trekket til sofaen i maskinen nå. Når jeg har vasket trekkene til stolene mine (fra Ikea de og, Henriksdal medtrekk helt ned) har jeg satt de på direkte etter vask, så de ikke skal bli mindre under tørking og få et svare strev med å få de på. Noen som vet om det funker med sofaen også? :klø:
Gjest gjest1 Skrevet 11. desember 2005 #2 Skrevet 11. desember 2005 Jeg har også Klippan. Vasker de og setter de på når de sentrifugerte og halvtørre. Gjør det om kvelden, og dagen etter er de tørre (jeg har to sofaer). Funker bra det.
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2005 #3 Skrevet 11. desember 2005 Ja, var det jeg også tenkte, semtrifugeringen på maskinen er veldig bra. Takk for svar Blir spennende å se om jeg er sterk nok da, jeg sliter med sånne trekk
Ladyen Skrevet 12. desember 2005 #4 Skrevet 12. desember 2005 Har vurdert å kjøpe en Klippan-sofa i noen år nå... De ser så stilige ut. Er de gode og sitte i ? Holder de "spretten" etter lang tids bruk ?
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2005 #5 Skrevet 12. desember 2005 Har vurdert å kjøpe en Klippan-sofa i noen år nå... De ser så stilige ut. Er de gode og sitte i ? Holder de "spretten" etter lang tids bruk ? ← Ikke kjøp det!!! Trekket er et helvete å få på, de er ikke spesielt gode å sitte i...
Ladyen Skrevet 12. desember 2005 #6 Skrevet 12. desember 2005 Oisann ?! Jammen bra at jeg fikk en tilbakemelding på dette. Vurderte å kjøpe neste gang jeg skal på Ikea... Da skal jeg tenke meg om minst to ganger. Takk for svaret.
Gjest gjest1 Skrevet 12. desember 2005 #8 Skrevet 12. desember 2005 Jeg synes Klippan er god å sitte i og den holder seg godt i flere år. Jeg synes ikke det er noe problem å få trekket til å sitte pent på.
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2005 #9 Skrevet 12. desember 2005 Kan Lilypie komme hit og hjelpe meg da?
Gjest gjest1 Skrevet 12. desember 2005 #10 Skrevet 12. desember 2005 Jeg er et råskinn på sofatrekk og flatpakker.. Du må bare få inn den rette teknikken, Frysepulver. Start med å legge trekket løst over sofaen. Dytt det litt nedi men ikke legg i spilene. Ta så og fest undersidene med borrelås. Her må du få det helt jevnt! Nå kan du glatte ut og legge i spilene. No Problem
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2005 #11 Skrevet 12. desember 2005 Jeg er et råskinn på sofatrekk og flatpakker.. Du må bare få inn den rette teknikken, Frysepulver. Start med å legge trekket løst over sofaen. Dytt det litt nedi men ikke legg i spilene. Ta så og fest undersidene med borrelås. Her må du få det helt jevnt! Nå kan du glatte ut og legge i spilene. No Problem ← jo, men min er noe gammel tror jeg, for det er et trekk på den allerede som ikke går av, et blått et med mønster... Så må legge mitt utenpå det igjen...
*Ariel* Skrevet 12. desember 2005 #12 Skrevet 12. desember 2005 Vi er veldig fornøyd med vår Klippan, men har bare hatt den et år enda. Ingen problem å ta trekket på, og jeg tar det ikke på før det er helt tørt. Sitter godt i den, det eneste minuset er at hverken gubben eller jeg ligger godt i den når vi skal se på tv.
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2005 #13 Skrevet 12. desember 2005 Nei, det er ingen sofa man ligger godt i
Gjest gjest1 Skrevet 12. desember 2005 #14 Skrevet 12. desember 2005 Mine ble også kjøpt med fast trekk. Jeg har kjøpt til nye trekk i ettertid. Så lenge det er feste for borrelås på undersiden, burde det gå bra å legge på nytt.
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2005 #15 Skrevet 12. desember 2005 Klarer ikke jeg, men jeg klarer jo ikke å åpne colaflasker heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå