Gå til innhold

Noen her som har Moonboon og kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en baby på vei og jeg ønsker å kjøpe en moonboon. Når jeg ser på tilbehøret ser jeg noe som heter hengevugge cloud (https://moonboon.no/products/hangvagga-cloud) og jeg tenker da om denne er trygg?? Det står at den puster osv, men jeg trodde at man ALDRI skal dekke til seng, vogn osv. Men så skal dette være trygt? Skjønner ikke.. 

Anonymkode: d813b...dce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke brukt denne.. Baby kan jo vugge/rulle/havne på siden, og du vil ikke se det en gang.

Anonymkode: 5ac51...95e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ville ikke brukt denne.. Baby kan jo vugge/rulle/havne på siden, og du vil ikke se det en gang.

Anonymkode: 5ac51...95e

Jeg kommer selvsagt ikke til å gå fra babyen mens den vugger.. 

Anonymkode: d813b...dce

Skrevet

Hadde aldri lagt noe over, ser ikke hensikten heller.. Personlig er jeg heller ikke fan av at babyen blir liggende i en bue, så vi valgte hele greia bort..

Anonymkode: 37f4a...509

Skrevet

Bruker Moonboon hver eneste dag! Beste investeringen ever! 
Baby sover hviler i den enda - og er 10 mnd nå.

Jeg har ikke selv brukt den, men at baby ikke kan sove der uten at du følger med hele tiden er bare tull. Jenten min på 10 mnd klarer ikke å bevege seg ut av den, de ligger så dypt nedi der at det hadde hun ikke hatt mulighet til - har også på babycall så ville jo fått det med meg uansett. 

Angående spørsmålet ditt - Moonboon er et danskprodusert merke, og de har like strenge krav til trygghet på produktene som i Norge, jeg har ingen betenkeligheter med å bruke produktene de selger - så lenge de brukes korrekt. 

Anonymkode: 3e50d...a75

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Prøv den flate Moonboonen: vugge som er som en boks. Den er helt flat i ryggen. Vi prøvde på kokolikk.no og endte med å bruke den i ca. 1 måned! Gull verdt!

Anonymkode: 07f79...a9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...