AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #1 Skrevet 10. desember 2022 Har i mange måneder hatt en ekkel følelse på ene siden av "underlivssystemet" innvendig, som et konstant vagt klyp på en måte. Kjentes ut som når jeg har hatt klamydia før men er testet for alle kjønnssykdommer to ganger uten funn. I tillegg lukter urinen vondt/"lukter sykdom" ganske ofte men jeg har ikke urinveisinfeksjon heller. Ingen bakteriell vaginose eller lignende og ingen anderledes utflod, mulig mer enn jeg pleier men normal blank konsistens. Noen som vet hva det kan være? Sykdom? Celleforandring? Har blitt henvist til gynekolog men 7 måneders ventetid og har allerede gått med dette i 5-6 måneder så vurderer å skaffe time privat istedet men lurer på om noen har hatt lignende eller vet alternativer det kan være? Anonymkode: b63e6...f61
Sofakona Skrevet 10. desember 2022 #2 Skrevet 10. desember 2022 Har du det slikt hverdag? Eller en gang i mnd?
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #3 Skrevet 10. desember 2022 Hadde gått privat ja, ekkelt å gå å kjenne på det i flere mnd. Anonymkode: 82ca8...cdd
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #4 Skrevet 10. desember 2022 Sofakona skrev (47 minutter siden): Har du det slikt hverdag? Eller en gang i mnd? Det er hver dag konstant, så ingen sammenheng med syklus. Det er veldig lett å kjenne at NOE ikke er som det pleier der! Anonymkode: b63e6...f61
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #5 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Hadde gått privat ja, ekkelt å gå å kjenne på det i flere mnd. Anonymkode: 82ca8...cdd Jeg var på gynekologisk undersøkelse i forbindelse med testing for kjønnssykdommer. Gynekologen så ingenting da, men tok ikke celleprøve eller annet enn sjekk for kjønnssykdom. I mikroskop kunne hun se at det var "noe som kunne se ut som bakterier" så jeg fikk en antibiotika kur men ingen endring eller bedring av dette.. Er så redd for å "drite meg ut" hos privat gynekolog, redd for at de ikke skal finne noe og tenke at jeg er hysterisk og at jeg må gå ut igjen uten å bli klokere på det men jeg merker jo veldig godt at noe er galt der inne...! Anonymkode: b63e6...f61
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #6 Skrevet 10. desember 2022 Kjønnssykdom? Tatt biopsi da for å se etter celleforandring hos fastlege? Anonymkode: 616ba...47f
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #7 Skrevet 10. desember 2022 Jeg hadde gått privat ganske kjapt. Cyster osv skal ikke gi lukt. Anonymkode: b05df...6c3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #8 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg hadde gått privat ganske kjapt. Cyster osv skal ikke gi lukt. Anonymkode: b05df...6c3 Det er ingen lukt fra vagina. Alt smaker og lukter normalt men lukt fra urin er anderledes og det føles som noe rart i eggstokk systemet og innover der Anonymkode: b63e6...f61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå