AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #1 Skrevet 10. desember 2022 Vi gjorde det slutt for 3 måneder siden og jeg savner han veldig. Vi har et barn sammen. Vi slo opp fordi vi var i en liten livskrise som gikk veldig ut over humøret våres, og forholdet måtte lide som resultat av dette. Vi samarbeider godt om barnet vårt. Nå har vi flyttet hver for oss og jeg savner han intens. Det er bare den siste uken at det virkelig slo meg… jeg spurte han om han ville prøve igjen og han er usikker (han savner meg sier han og er glad i meg, men er redd vi vil krangle hele tiden…være uvenner sånn som de siste 6 månedene før vi slo opp). Har noen solskinnshistorier om par som har gått fra hverandre, for å si bli sammen igjen? Jeg holder ikke ut med denne ensomhetsfølelsen…og jeg vil bare bli oss igjen😞 Den situasjonen som påvirket forholdet vårt er over med så jeg har troen på at det vil bli bra igjen. Anonymkode: 36724...32c
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #2 Skrevet 10. desember 2022 Ja jeg og samboer flyttet fra hverandre etter 17 år. Bodde et år fra hverandre, og nylig flyttet sammen igjen. Nyforelsket og alt er bare toppen🥰 Anonymkode: faf8e...7f8
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #3 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Vi gjorde det slutt for 3 måneder siden og jeg savner han veldig. Vi har et barn sammen. Vi slo opp fordi vi var i en liten livskrise som gikk veldig ut over humøret våres, og forholdet måtte lide som resultat av dette. Vi samarbeider godt om barnet vårt. Nå har vi flyttet hver for oss og jeg savner han intens. Det er bare den siste uken at det virkelig slo meg… jeg spurte han om han ville prøve igjen og han er usikker (han savner meg sier han og er glad i meg, men er redd vi vil krangle hele tiden…være uvenner sånn som de siste 6 månedene før vi slo opp). Har noen solskinnshistorier om par som har gått fra hverandre, for å si bli sammen igjen? Jeg holder ikke ut med denne ensomhetsfølelsen…og jeg vil bare bli oss igjen😞 Den situasjonen som påvirket forholdet vårt er over med så jeg har troen på at det vil bli bra igjen. Anonymkode: 36724...32c Dere må jobbe med å løse det som gjorde at det ble slutt, ellers vil det bare gjenta seg.. klem Anonymkode: 4f568...40c 7
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #4 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja jeg og samboer flyttet fra hverandre etter 17 år. Bodde et år fra hverandre, og nylig flyttet sammen igjen. Nyforelsket og alt er bare toppen🥰 Anonymkode: faf8e...7f8 Åå gratulerer ♥️ Hvordan gikk dere frem tiden før dere ble sammen igjen? Anonymkode: 36724...32c
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #5 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dere må jobbe med å løse det som gjorde at det ble slutt, ellers vil det bare gjenta seg.. klem Anonymkode: 4f568...40c Jeg er enig. Nå som jeg vet hvordan det er å være uten han…vil jeg gjøre alt for å unngå å miste han igjen 🥺🤧 Anonymkode: 36724...32c
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #6 Skrevet 10. desember 2022 Du savner ikke HAN, du bare føler deg ensom. Anonymkode: a5d96...c3d 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #7 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ja jeg og samboer flyttet fra hverandre etter 17 år. Bodde et år fra hverandre, og nylig flyttet sammen igjen. Nyforelsket og alt er bare toppen🥰 Anonymkode: faf8e...7f8 Det er et unntak. Som regel, hvis man blir sammen igjen, skjønner begge etterhvert hvorfor det ble slutt.... Anonymkode: a5d96...c3d 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #8 Skrevet 10. desember 2022 Og her har vi greia med at paret bor i by, og trenger bare å flytte noen meter fra hverandre. Da går alt det praktiske greit, og det er lett å flytte fra hverandre og til hverandre igjen. De har en bitteliten bod. Her bor vi i enebolig. Den og 3 garasjer er fylt til randen av ting, så det er ikke enkelt å flytte ut og inn! Så vi driver ikke med sånt om det ikke er skikkelig ALVOR! Altså at man MÅ ta tak i alt som er i boder, garasjer og andre steder, i tillegg til møbler, papirer og alt sånt som skal til for å skilles. Så kanskje vi som bor sånn gjør litt mer for å få det til å funke??? Anonymkode: 5cc5a...7eb 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #9 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er enig. Nå som jeg vet hvordan det er å være uten han…vil jeg gjøre alt for å unngå å miste han igjen 🥺🤧 Anonymkode: 36724...32c Og han da, føler han det samme? Anonymkode: 4f568...40c
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #10 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og han da, føler han det samme? Anonymkode: 4f568...40c Han har ikle nevnt dette nei. Vi hadde en kort samtale i går og han er typen som ille sier så mye om følelser. AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du savner ikke HAN, du bare føler deg ensom. Anonymkode: a5d96...c3d Jeg savner han. Anonymkode: 36724...32c 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #11 Skrevet 10. desember 2022 Vi gikk fra hverandre etter 13 år som samboere. Etter noen få måneder hvor vi datet hver for oss så fant vi ut at vi egentlig bare hadde lyst til å prøve å fortsette forholdet. Jeg var likevel skeptisk, mens han var veldig klar. Jeg la ned noen krav på hva som måtte endres på i forholdet (gjaldt oss begge så ikke bare han som måtte forbedre seg), snakket mye sammen, kom frem til løsninger vi begge var enige om. Nå har vi bodd sammen i 5 år og kunne ikke hatt det bedre sammen Anonymkode: 480f9...0a2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #12 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Han har ikle nevnt dette nei. Vi hadde en kort samtale i går og han er typen som ille sier så mye om følelser. Jeg savner han. Anonymkode: 36724...32c Du skriver om ensomhetsfølelsen. Sikker på at du ville savnet han om du hadde prøvd å date noen andre? Anonymkode: a5d96...c3d
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #13 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du skriver om ensomhetsfølelsen. Sikker på at du ville savnet han om du hadde prøvd å date noen andre? Anonymkode: a5d96...c3d Ja… Anonymkode: 36724...32c
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #14 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vi gikk fra hverandre etter 13 år som samboere. Etter noen få måneder hvor vi datet hver for oss så fant vi ut at vi egentlig bare hadde lyst til å prøve å fortsette forholdet. Jeg var likevel skeptisk, mens han var veldig klar. Jeg la ned noen krav på hva som måtte endres på i forholdet (gjaldt oss begge så ikke bare han som måtte forbedre seg), snakket mye sammen, kom frem til løsninger vi begge var enige om. Nå har vi bodd sammen i 5 år og kunne ikke hatt det bedre sammen Anonymkode: 480f9...0a2 Så hyggelig å lese 🥺 Anonymkode: 36724...32c
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #15 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi gjorde det slutt for 3 måneder siden og jeg savner han veldig. Vi har et barn sammen. Vi slo opp fordi vi var i en liten livskrise som gikk veldig ut over humøret våres, og forholdet måtte lide som resultat av dette. Vi samarbeider godt om barnet vårt. Nå har vi flyttet hver for oss og jeg savner han intens. Det er bare den siste uken at det virkelig slo meg… jeg spurte han om han ville prøve igjen og han er usikker (han savner meg sier han og er glad i meg, men er redd vi vil krangle hele tiden…være uvenner sånn som de siste 6 månedene før vi slo opp). Har noen solskinnshistorier om par som har gått fra hverandre, for å si bli sammen igjen? Jeg holder ikke ut med denne ensomhetsfølelsen…og jeg vil bare bli oss igjen😞 Den situasjonen som påvirket forholdet vårt er over med så jeg har troen på at det vil bli bra igjen. Anonymkode: 36724...32c Vi var sammen i 19 år, så ble det slutt i 5 år. Det var en familiekrise som førte oss sammen igjen Anonymkode: fbc60...738
Trolltunge Skrevet 10. desember 2022 #16 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg er enig. Nå som jeg vet hvordan det er å være uten han…vil jeg gjøre alt for å unngå å miste han igjen 🥺🤧 Anonymkode: 36724...32c Hjelper ikke om bare en av dere har den innstillingen. Vi var fra hverandre 7 måneder, og fant sammen igjen. Det krevde enormt med innsats fra begge to. Det som drev oss fra hverandre måtte fikses. En kan ikke fikse slikt alene. 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #17 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi var sammen i 19 år, så ble det slutt i 5 år. Det var en familiekrise som førte oss sammen igjen Anonymkode: fbc60...738 Det var jeg som gikk, og han som ville bli sammen igjen, så det er ofte sånn at den ene føler sterkere enn den andre. Det er ikke sikkert at han savner deg like mye som du savner han. Anonymkode: fbc60...738
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #18 Skrevet 10. desember 2022 Den grunnen til at man slo opp forsvinner ikke og når man først slår opp er så mange følelser borte at det blir ikke noe bedre av å prøve på nytt. Savn er ikke det samme som at man passer sammen og desverre holder det ikke med bare kjærlighet for at et forhold skal fungere. Gå videre Anonymkode: 702cd...6c2 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #19 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Den grunnen til at man slo opp forsvinner ikke og når man først slår opp er så mange følelser borte at det blir ikke noe bedre av å prøve på nytt. Savn er ikke det samme som at man passer sammen og desverre holder det ikke med bare kjærlighet for at et forhold skal fungere. Gå videre Anonymkode: 702cd...6c2 Trolltunge skrev (14 timer siden): Hjelper ikke om bare en av dere har den innstillingen. Vi var fra hverandre 7 måneder, og fant sammen igjen. Det krevde enormt med innsats fra begge to. Det som drev oss fra hverandre måtte fikses. En kan ikke fikse slikt alene. Har aldri påstått at jeg alene kan fikse dette her. Han er ikke en mann som snakker mye om følelsene sine så den første samtalen vi hadde var kort…vi skal møtes i dag så håper vi kan snakke litt mer ut om dette.. Anonymkode: 36724...32c
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #20 Skrevet 11. desember 2022 16 hours ago, AnonymBruker said: Du savner ikke HAN, du bare føler deg ensom. Anonymkode: a5d96...c3d Dette er det mange som ikke er klar over at er fasiten. Istedet lurer de seg til å tro at vedkommende var den rette og at de nå har funnet tilbake til kjærligheten. Bullshit. Folk som har plenty med valg og anledning til å finne noen bedre velger IKKE å gå tilbake til daukjøtt man har ridd i årevis. Anonymkode: fa324...e59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå