AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #1 Skrevet 10. desember 2022 Jeg skal gjøre et inngrep i lokalbedøvelse,jeg har fjernet en basaliom kreft, og må inn og fjerne mer. Sist jeg gjorde det var helt grusomt,ikke at det gjorde vondt men hørte og merket at de holdt på .ble skikkelig dårlig. Og gruer meg veldig,legen sa jeg evt kunne få noe beroligende før jeg gikk inn neste gang,skal gjøres på sykehus. Har tatt 1 sobril før,og merket egentlig lite til det. Hva kan jeg evt ta for på en måte bli likegyldig til inngrepet,eller hva av beroligende er best. Jeg må bli mye beroliget,for er livredd. Anonymkode: a644a...a62
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #2 Skrevet 10. desember 2022 Jeg fikk beroligende før et inngrep på sykehuset, ble hentet i god tid på venterommet og fikk noen små tabletter, svelget de med vann, og 20 min etterpå var det full party stemning. Måtte vente resten av tiden inne med sekretærene, men inngrepet gikk fint! Så de vet hva de skal dele ut Anonymkode: 8a689...241
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #3 Skrevet 10. desember 2022 Og jeg var også livredd, jeg sa at de fikk heller overdrive litt enn underdrive, jeg var så redd at jeg ville ikke greid det ellers. Omtrent løp ned dørene til operasjonssalen selv etterpå. Anonymkode: 8a689...241
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #4 Skrevet 10. desember 2022 Fikk noe beroligende som injeksjon når jeg skulle ta endoskopi og gastroskopi! Damn det funka Hadde tatt gastroskopi en gang tidligere, og det var noe av det verste jeg noen gang hadde vært med på, med panikkanfall, tårer og snørr. Men når jeg fikk den injeksjonen så var gastroskopien omtrent like kjip som en covid-test! Anonymkode: bda10...a87
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #5 Skrevet 10. desember 2022 Da sier du det til legen din at du ikke fikk noen effekt av 1 Sobril og så vil han komme med et godt forslag til deg. For min del, når 1 Sobril ikke hjalp, så fikk jeg 2. Da gikk jeg fra å gråte til å bli en trøtt og glad laks. Anonymkode: 4f075...cce 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #6 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg fikk beroligende før et inngrep på sykehuset, ble hentet i god tid på venterommet og fikk noen små tabletter, svelget de med vann, og 20 min etterpå var det full party stemning. Måtte vente resten av tiden inne med sekretærene, men inngrepet gikk fint! Så de vet hva de skal dele ut Anonymkode: 8a689...241 Fikk ikke noe på sykehuset, måtte få d av fastlegen🥲 Ts Anonymkode: a644a...a62
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #7 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg fikk beroligende før et inngrep på sykehuset, ble hentet i god tid på venterommet og fikk noen små tabletter, svelget de med vann, og 20 min etterpå var det full party stemning. Måtte vente resten av tiden inne med sekretærene, men inngrepet gikk fint! Så de vet hva de skal dele ut Anonymkode: 8a689...241 Husker du hva de pillene heter? Ts Anonymkode: a644a...a62
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #8 Skrevet 10. desember 2022 Jeg gikk rohypnol før en operasjon, og da ble jeg helt likegyldig i hvert fall. Be om det? Anonymkode: 1676f...56b
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #9 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg gikk rohypnol før en operasjon, og da ble jeg helt likegyldig i hvert fall. Be om det? Anonymkode: 1676f...56b Tviler jeg på. Rohypnol/flunitrazepam har vært avregistrert som legemiddel i Norge i mange år, og selv om man kan bestille det fra Sveits så brukes det ikke som beroligende før operasjon på sykehus. Anonymkode: bdc1f...51f 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #10 Skrevet 11. desember 2022 Hva med stesolid? Anonymkode: a644a...a62
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #11 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Husker du hva de pillene heter? Ts Anonymkode: a644a...a62 Det er din lege som bestemmer hva du skal få så hva andre får/har fått er irrelevant. Anonymkode: 54d52...44e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå