Gå til innhold

Singel og lyst å finne på noe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan man gjøre en lørdagskveld når man føler for å pynte seg å gjøre noe gøy, enten for en flørt eller bare sosial hygge men ingen har sendt melding eller invitasjon? 😅

Anonymkode: 7c94a...b1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så typisk. Ble bedt på date av 4 menn for 2 uker siden men da hadde jeg jobbhelg. Nå som jeg vil møte noen er det helt stilt og alle venninner opptatt 

Skrevet

Er det ingen som svarer på dine meldinger eller invitasjoner heller?

Anonymkode: 72fb2...fd0

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Er det ingen som svarer på dine meldinger eller invitasjoner heller?

Tør overhode ikke spør menn. Har spurt venninner og de kunne ikke. Var en fyr jeg hadde avtalt date med forrige uke og han avlyste grunnet jobb og sa vi kunne ta det i dag isteden, men har ikke hørt noe så tar selvsagt ikke mer initiativ der. 

Skrevet

Ta deg en tur på kino eller pub? 

Skrevet
2 minutter siden, svartkatt said:

Ta deg en tur på kino eller pub? 

Kunne dratt på pub, men alle er med venner og føler meg da som et utskudd eller rar som er der alene 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tør overhode ikke spør menn. Har spurt venninner og de kunne ikke. Var en fyr jeg hadde avtalt date med forrige uke og han avlyste grunnet jobb og sa vi kunne ta det i dag isteden, men har ikke hørt noe så tar selvsagt ikke mer initiativ der. 

Men om du ikke vil spørre eller invitere noen, så bør du lære deg trives i eget selskap å finne på ting alene.

Du har ikke hørt noe, vil det også si at han ikke har hørt noe? Kanskje han tror du er skuffet og ikke gidder mer siden han avlyste?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Men om du ikke vil spørre eller invitere noen, så bør du lære deg trives i eget selskap å finne på ting alene.

Du har ikke hørt noe, vil det også si at han ikke har hørt noe? Kanskje han tror du er skuffet og ikke gidder mer siden han avlyste?

Trives jo i eget selskap, men lenge siden jeg har gjort noe gøy og savner å gjøre noe sosialt. Har som sagt hørt med flere venninner og ingen vil ut dessverre. 
Ballen lå hos han da han avlyste i siste liten fordi han måtte jobbe overtid, jeg satt pyntet og klar og gledet meg men sa jeg hadde full forståelse. Så da blir det for dumt om jeg igjen spør, anser relasjonen med han som avsluttet. 

Skulle ønske det fantes singelpuber i Norge der man kunne dra alene uten å føle seg dum 🙈

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Trives jo i eget selskap, men lenge siden jeg har gjort noe gøy og savner å gjøre noe sosialt. Har som sagt hørt med flere venninner og ingen vil ut dessverre. 
Ballen lå hos han da han avlyste i siste liten fordi han måtte jobbe overtid, jeg satt pyntet og klar og gledet meg men sa jeg hadde full forståelse. Så da blir det for dumt om jeg igjen spør, anser relasjonen med han som avsluttet. 

Skulle ønske det fantes singelpuber i Norge der man kunne dra alene uten å føle seg dum 🙈

Så enig så enig! Hvor holder du til og alder? 😇

Skrevet
22 minutter siden, Iterion said:

Så enig så enig! Hvor holder du til og alder? 😇

Oslo og 31år :)  Har bestemt meg for å dra ut alene selv om det er dritkleint, har blitt bedt ut etter jeg skrev HI men det var forespørsel om date/middag på mandag og jeg vil ut nå 😆 

• Liker 1
Skrevet

Send noen melding selv eller gå ut selv da vel.

Anonymkode: 8f480...62f

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Send noen melding selv eller gå ut selv da vel.

Anonymkode: 8f480...62f

Skal gå ut selv, men føler meg ganske idiotisk siden ingen andre er ute alene. Gjorde det mye i utlandet men mer unormalt i Norge dessverre 😅

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Oslo og 31år :)  Har bestemt meg for å dra ut alene selv om det er dritkleint, har blitt bedt ut etter jeg skrev HI men det var forespørsel om date/middag på mandag og jeg vil ut nå 😆 

Ok. 29 her, men bor et par timer unna Oslo.  Ja er helt enig i det liker sjeldent å dra ut på byen alene selv 😅 Men i Oslo området så går det vel ganske så greit da det er så mange å snakke med. 

Skrevet

Salsaklubb eller noe? Reggaeton kvelder er også gøy. Mange konserter i disse dager også da

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Iterion said:

Ok. 29 her, men bor et par timer unna Oslo.  Ja er helt enig i det liker sjeldent å dra ut på byen alene selv 😅 Men i Oslo området så går det vel ganske så greit da det er så mange å snakke med. 

Av tidligere opplevelser har det gått greit i Oslo, kommer alltid en del menn bort etter kort tid så jeg ikke står alene. Men får alltid mye rare blikk i starten og spørsmål om hvorfor jeg er alene som gjør at jeg føler meg litt dum. Så er bare å komme over den kjipe kneika 😅

Skrevet (endret)
13 minutter siden, AnonymBruker said:

hahahahahaha! Oslo her og, men jeg er to år eldre enn deg! Har sittet og fundert på å stikke ut selv alene i kveld. Er rastløs som faen 🤣 men har landet i sofaen på rumpa med vin og kake! 

Forrige helg var helt kaos og jeg var knapt hjemme, ikke for å sove en gang 🤣 men nå som jeg har barnefri har jeg bodd i sofaen! Alle er opptatte og Tinder er det ikke mulig å få napp på🙄

Endret av Blått
Skrevet
Blått skrev (1 minutt siden):

hahahahahaha! Oslo her og, men jeg er to år eldre enn deg! Har sittet og fundert på å stikke ut selv alene i kveld. Er rastløs som faen 🤣 men har landet i sofaen på rumpa med vin og kake! 

Forrige helg var helt kaos og jeg var knapt hjemme, ikke for å sove en gang 🤣 men nå som jeg har barnefri har jeg bodd i sofaen! Alle er opptatte og Tinder er det ikke mulig å få napp på🙄

For dere damer i den alderen som ser noenlunde bra ut, bør det være veldig enkelt å finne seg en  hyggelig singel kar å flørte/snakka med :) Men spørs hvor på du er og hva du er ute etter. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Av tidligere opplevelser har det gått greit i Oslo, kommer alltid en del menn bort etter kort tid så jeg ikke står alene. Men får alltid mye rare blikk i starten og spørsmål om hvorfor jeg er alene som gjør at jeg føler meg litt dum. Så er bare å komme over den kjipe kneika 😅

Absolutt, ser den! Er du bare ute etter en mann å prate med eller en flørt evt? 

Skrevet
1 minutt siden, Iterion said:

For dere damer i den alderen som ser noenlunde bra ut, bør det være veldig enkelt å finne seg en  hyggelig singel kar å flørte/snakka med :) Men spørs hvor på du er og hva du er ute etter. 

Sist jeg var ute, så ble jeg lagt an på fem ganger og da var jeg ikke noe på 😅 men sånt svinger jo. 

• Liker 1
Skrevet
Numii skrev (14 minutter siden):

Salsaklubb eller noe? Reggaeton kvelder er også gøy. Mange konserter i disse dager også da

Salsaklubber underviser som oftest på hverdager. Går på salsakurs selv så det vet jeg litt om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...