AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #1 Skrevet 10. desember 2022 Noe jeg kan gjøre? Noen som vet hvorfor han er sånn? Er det min skyld? Han er veldig kjærlighetsfull noen dager men så plutselig smeller det og han er ekstremt sjalu. Slår ikke eller noe sånt, men får meg ofte til å tvile på meg selv ved å sette mange spørsmålstegn til hvordan jeg gjør eller sier ting. Kjefter også høylytt så det blir ubehagelig. Føler jeg går på nåler hele tiden. Han selv kan sende meldinger til damer, meldinger som han overhodet ikke hadde akseptert at jeg sendte til menn. Vi har holdt på siden august. Venninnene mine sier at jeg må komme meg vekk men jeg blir så forelsket når han er kjærlighetsfull. Han nekter å oppsøke profesjonell hjelp. Anonymkode: 71e8b...4cc
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #2 Skrevet 10. desember 2022 Det er ikke din skyld, det er bare han. Hør på venninnene dine. At han er snill på sitt beste betyr ikke at du fortjener hans verste. Anonymkode: fe76f...84c 3 1
lillevill Skrevet 10. desember 2022 #3 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjefter også høylytt så det blir ubehagelig. Føler jeg går på nåler hele tiden Bryt ut nå før du blir psykisk syk. Det er bare noen år med nålegåing før det blir farlig for deg psykisk. 2
Blåttvann Skrevet 10. desember 2022 #4 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Noe jeg kan gjøre? Noen som vet hvorfor han er sånn? Er det min skyld? Han er veldig kjærlighetsfull noen dager men så plutselig smeller det og han er ekstremt sjalu. Slår ikke eller noe sånt, men får meg ofte til å tvile på meg selv ved å sette mange spørsmålstegn til hvordan jeg gjør eller sier ting. Kjefter også høylytt så det blir ubehagelig. Føler jeg går på nåler hele tiden. Han selv kan sende meldinger til damer, meldinger som han overhodet ikke hadde akseptert at jeg sendte til menn. Vi har holdt på siden august. Venninnene mine sier at jeg må komme meg vekk men jeg blir så forelsket når han er kjærlighetsfull. Han nekter å oppsøke profesjonell hjelp. Anonymkode: 71e8b...4cc Han er sjalu fordi han selv har noe å skjule. Han der hadde jeg droppet, det blir bare verre!
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #5 Skrevet 10. desember 2022 Kom deg vekk. Nå. Anonymkode: ddb6e...64f
Silva Pluvialis Skrevet 10. desember 2022 #6 Skrevet 10. desember 2022 Dette er psykisk vold. Kom deg unna. 1
Nymerïa Skrevet 10. desember 2022 #7 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Venninnene mine sier at jeg må komme meg vekk men jeg blir så forelsket når han er kjærlighetsfull. Det finnes også en haug med menn som er kjærlighetsfulle uten at de er drittsekker når de ikke er kjærlighetsfulle. Hva er det som gjør at du vil ha akkurat denne mannen, i stedet for de som oppfører seg som folk?
tasmus82 Skrevet 10. desember 2022 #8 Skrevet 10. desember 2022 Heisann. Nå har ikke jeg så mye erfaring fra forhold, men jeg har vært psykisk syk hele livet og jeg har noen kommentarer i forhold til det. Disse ustabilitetene og kompleksene som psykisk syke ofte har går som oftest ikke over av seg selv, og selv om man skulle få hjelp med det så kan det ta årevis før man faktisk merker forandring sånn at du bør nesten vurdere med deg selv om det er verdt det. Det er jo du som opplever dette og som går å føler på det, så det er jo opp til deg å akseptere om det skal få fortsette sånn - men ikke forvent at noen timer hos en psykolog er en magisk løsning hvert fall, uansett hva du velger. Gjerne vær obs på dine egne tanker og selvfølelse underveis, for når du merker at du begynner å forandre deg så er det virkelig på tide å dra sin vei. Det finnes garantert en mann som behandler deg like fantastisk og som ikke har alle disse belastningene med seg i livet om du leter litt.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #9 Skrevet 10. desember 2022 Det er ikke noe du kan gjøre og ingenting av hans oppførsel er din skyld. Du fortjener et forhold du er trygg og elsket og ikke et forhold med en som gjør deg vondt, skriver med andre damer, ikke respekterer deg og manipulerer deg. For det er desverre manipulering de gangene han er god... Du MÅ komme deg vekk, det blir bare verre det skal jeg love deg! Man blir blendet av forelskelse men du MÅ bruke fornuft ellers kommer han til å ødelegge hele resten av ditt liv til ødelagt følelsesmønster og traumer. Hilsen en som ble altfor lenge med en sånn mann.. Http://www.dinutvei.no Anonymkode: 9a874...dfa 1
Hannah80 Skrevet 10. desember 2022 #10 Skrevet 10. desember 2022 Så heldig du er som allerede ser hvor ustabil og fæl han er. Mange som ikke viser disse sidene før de sitter der med hus, barn og hele pakka. Her er det selvsagt bare èn ting å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #11 Skrevet 10. desember 2022 Tvillingsjel skrev (2 timer siden): Dette er psykisk vold. Kom deg unna. Nettopp, det er akuratt det det er! Og psykisk vold kan være like skadelig som fysisk. Du må komme deg vekk ts selvom du nok er avhengig av han så må du bryte båndet! Anonymkode: 9a874...dfa
Narad Skrevet 10. desember 2022 #12 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noe jeg kan gjøre? Noen som vet hvorfor han er sånn? Er det min skyld? Han er veldig kjærlighetsfull noen dager men så plutselig smeller det og han er ekstremt sjalu. Slår ikke eller noe sånt, men får meg ofte til å tvile på meg selv ved å sette mange spørsmålstegn til hvordan jeg gjør eller sier ting. Kjefter også høylytt så det blir ubehagelig. Føler jeg går på nåler hele tiden. Han selv kan sende meldinger til damer, meldinger som han overhodet ikke hadde akseptert at jeg sendte til menn. Vi har holdt på siden august. Venninnene mine sier at jeg må komme meg vekk men jeg blir så forelsket når han er kjærlighetsfull. Han nekter å oppsøke profesjonell hjelp. Anonymkode: 71e8b...4cc Han slår deg ikke, enda... Tenk, dere skal være nyforelsket og man skal vise seg fra sin beste side i starten, om dette er hans beste sider, hvordan tror du da han blir om en stund? Jeg kan garantere deg at han ikke blir noe bedre. Ingenting er din feil, han er psyk og driver med psykisk mishandling av deg. Hør på vennene dine, de er glade i deg og ønsker deg bare godt. Kom deg bort fort! Du er hans nyeste offer, ikke kjæreste. Allier deg med dine venner og la dem hjelpe deg ut av dette forholdet. Slett og blokker han fra alle steder slik at han ikke kan kontakte deg. Ikke kontakt han, ikke svar han, ikke syns synd på han. Alt er ett spill for at han skal få beholde sitt offer, nemlig deg. Det blir bare verre for deg å gå senere, han vil isolere deg og kue deg og få deg til å føle det som om alt er din feil og ingen andre vil ha deg eller er glad i deg. Du er verdt mer! 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #13 Skrevet 10. desember 2022 Narad skrev (3 minutter siden): Han slår deg ikke, enda... Tenk, dere skal være nyforelsket og man skal vise seg fra sin beste side i starten, om dette er hans beste sider, hvordan tror du da han blir om en stund? Jeg kan garantere deg at han ikke blir noe bedre. Ingenting er din feil, han er psyk og driver med psykisk mishandling av deg. Hør på vennene dine, de er glade i deg og ønsker deg bare godt. Kom deg bort fort! Du er hans nyeste offer, ikke kjæreste. Allier deg med dine venner og la dem hjelpe deg ut av dette forholdet. Slett og blokker han fra alle steder slik at han ikke kan kontakte deg. Ikke kontakt han, ikke svar han, ikke syns synd på han. Alt er ett spill for at han skal få beholde sitt offer, nemlig deg. Det blir bare verre for deg å gå senere, han vil isolere deg og kue deg og få deg til å føle det som om alt er din feil og ingen andre vil ha deg eller er glad i deg. Du er verdt mer! Desverre så rett så rett... Og jeg vet det vil gjøre så vondt for ts å lese at hun ikke vil tro på det... Men sannheten er vond og forelskelse er ikke rasjonelt. Man må høre på fornuften og lære seg akuratt dette her du skriver. Anonymkode: 9a874...dfa
Serafina. Skrevet 10. desember 2022 #14 Skrevet 10. desember 2022 Hvorfor vil du være sammen med en mann som gjør st du må gå på nåler og ikke kan være deg selv? Selvom alt er bra når han er i godt humør er det de dårlige periodene som vil ødelegge deg. Her må du høre på fornuften og venninnen din, og komme deg ut av forholdet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå