Gå til innhold

Hva burde jeg gjøre her? Litt forvirret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 28 gammel som er sammen med en på 40. Vi har vært sammen i 8 år, men nå har en yngre kollega vist interesse på jobben, han er 1 år yngre og føler at han passer meg utmerket. Vi har rotet, men ikke noe mer enn det. Jeg vet ikke om jeg burde gjøre det slutt med han jeg er sammen med nå siden det er noen ting jeg er usikker på

- han kan være en midlertidig flørt

- får ikke andre damer og kan bytte meg ut når muligheten byr på

- ønsker kanskje ikke langvarig forhold, kun sex

venner og familie synes jeg burde velge kollegaen, men det være en overfladisk råd uten dybde

hva synes dere?

Anonymkode: 0ee71...fd3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han er ett år yngre enn deg? Eller ett år yngre enn typen? 

Anonymkode: f1edc...37f

Skrevet

Hvis du lurer på om du bør satse på han så er ikke forholdet du er i noe å satse på hvertfall. 

Anonymkode: f56dc...687

• Liker 7
Skrevet

Det første du bør gjøre er jo å gjøre det slutt med han du er sammen med. Man roter ikke med andre om man elsker den man er sammen med.

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Du glemte å slå opp før du begynte med andre?

• Liker 2
Skrevet

Har en venninne som er litt slik. Hopper fra ene fyren til den andre. Alt etter hvilken type som gjør henne mest komfortabel. Ved forrige typebytte begrunnet hun det med at forrige type hadde jo bare 600k i årslønn. 

Tror jenter som henne og deg, vil nok aldri bli lykkelige. 

Anonymkode: 69300...97e

• Nyttig 1
Skrevet

Den yngre. 

Anonymkode: 202c8...d4e

Skrevet

1 på 27 er jo bedre enn 1 på 40 når du selv er 28. Du glemte å nevne hvor gamle venner og familie som mener du bør velge han nye er, og hvor mange de er? 

Anonymkode: 482c8...4d1

Skrevet

Om du allerede tviler, så bør du jo slå opp med han du er sammen med. 

Anonymkode: 13696...dec

Skrevet

Tråden stenges snart pga manglende overskrift.

Anonymkode: ebeaf...a4a

Skrevet

Du har ikke riktige følelser i forholdet du er i. Noe som er helt vanlig når en part er mye eldre og du også var svært ung da du gikk inn i forholdet. Kos deg med kollegaen. Kanskje det er mannen i ditt liv, kanskje ikke, men han er nok uansett mye riktigere for deg en din år gamle kjæreste. 

Anonymkode: b1eaa...974

Skrevet

Når du er utro, og vurderer gå etter åtte år bare fordi noen viser interesse, så bør du gå ja.

Men er du villig til å bytte jobb om det blir noe drama med kollegaen? Om du bryter ut av ett langvarig forhold, og kollegaen bare ønsker sex, vil du klare jobbe med han, helt uten problem?

Anonymkode: 34f12...0b3

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Så du synes du har krav på å være utro? Så ville du synes det var greit om han du faktisk er sammen med hadde en elskerinne på si? Alle og enhver kan treffe på noen i løpet av livet som man er seksuelt tiltrukket av og kun det. Men man kan ikke få i pose og sekk og man kan velge å være trofast. Men du er villig til å risikere ditt faste forhold for å tilfredsstille dine seksuelle lidenskap?

Anonymkode: 13e33...5a5

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.12.2022 den 18.26):

han er ett år yngre enn deg? Eller ett år yngre enn typen? 

Anonymkode: f1edc...37f

1 år yngre enn meg

Skrevet
Virrevirrevapp skrev (På 11.12.2022 den 8.53):

Du glemte å slå opp før du begynte med andre?

Fordi jeg er usikker..

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.12.2022 den 9.01):

1 på 27 er jo bedre enn 1 på 40 når du selv er 28. Du glemte å nevne hvor gamle venner og familie som mener du bør velge han nye er, og hvor mange de er? 

Anonymkode: 482c8...4d1

Ja tenkte det. Har blitt alder fiksert når jeg blir eldre, men er svært usikker på hva intensjonene hans er..

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Fordi jeg er usikker..

Den typen av usikkerhet er usympatisk, der du misbruker andre mennesker for å sikre deg selv, så jobb med den.

Ellers ble du sammen med din nåværende "kjæreste" når du var skikkelig ung. Som jeg skjønner det så har dere ikke barn og familie sammen. Er det da ikke bare å gjøre det slutt, jobb med usikkerheten, å se hvordan livet blir?

Skrevet

Du gjør det slutt med typen din ene og alene fordi du har vært UTRO. 

Anonymkode: 228ec...6fd

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.12.2022 den 17.17):

Er 28 gammel som er sammen med en på 40. Vi har vært sammen i 8 år, men nå har en yngre kollega vist interesse på jobben, han er 1 år yngre og føler at han passer meg utmerket. Vi har rotet, men ikke noe mer enn det. Jeg vet ikke om jeg burde gjøre det slutt med han jeg er sammen med nå siden det er noen ting jeg er usikker på

- han kan være en midlertidig flørt

- får ikke andre damer og kan bytte meg ut når muligheten byr på

- ønsker kanskje ikke langvarig forhold, kun sex

venner og familie synes jeg burde velge kollegaen, men det være en overfladisk råd uten dybde

hva synes dere?

Jeg syns du skal gå i fra han du er sammen med nå. Han fortjener noe bedre enn deg! 

Anonymkode: dad74...533

Skrevet

Du har fortalt både venner og familie om at du har truffet en ny mann du er interessert i?? FØR du har sagt det til kjæresten din?? Og de vil du skal dumpe kjæresten din??

Stakkars kjæresten din i neste familieselskap eller sammenkomst med vennene dine! Der aner han fred og ingen fare, mens alle rundt han tenker sitt og venter på at du skal ha guts til å dumpe han!

Vær grei å dumpe han så han kan finne seg en jente som ikke roter bak hans rygg, og hvor han ikke blir den siste som får vite når han blir dumpet.

Har du spurt butikkbetjeningen på Rema om råds også?

🤬🤬🤬

Anonymkode: 08015...a80

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...