Gå til innhold

Jeg har forelsket meg i en overvektig «nerd» med hårtap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men har er skjønn! Jeg liker han så godt, jeg tenker på han heeeeele tiden og kan ikke vente med å være sammen med han igjen. Men han er helt motsatt av mennene jeg har vært sammen med før, som har vært slanke, tøffe, barske, og mørke med masse hår. 
Lurer jeg meg selv? Kommer jeg til å «våkne» og angre hvis jeg innleder et forhold med han?

Anonymkode: 3a076...2de

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det du som har laget tråden hvor du sier at mannen du har begynt å elske har hårtap og du vil gå fra han pga det?

Anonymkode: 0539e...de5

• Liker 3
Skrevet

Folk med hårtap går en usikker fremtid i møte. Jaget etter det perfekte mennesket tiltar....

Anonymkode: 689d6...522

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er det du som har laget tråden hvor du sier at mannen du har begynt å elske har hårtap og du vil gå fra han pga det?

Anonymkode: 0539e...de5

Hahaa, nei. Men jeg så den. Tilfeldig bare.

Skrevet

Følg hjertet ditt du. 

Anonymkode: 52ba8...fdb

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Håper han ikke gidder 

Anonymkode: b318c...ce1

• Liker 1
Skrevet

Er det håret eller personligheten du skal et eventuelt forhold med? 😛 du kan finne deg den kjekkasen med fyldig manke, men du har ingen garanti for at håret vedvarer. Personligheten derimot. Den består som regel lengre enn håret. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Som er 40 år og aldri vært gift eller 40 år med ekteskap som gikk i stykker?

Anonymkode: 5bd41...ef2

• Nyttig 1
Skrevet

Utseende og kropp falmer og forfaller, men en bra personlighet og et godt hjerte består. 

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Du er vel ikke sammen med utseendet til personen? Hvis jeg tenker tilbake, så er ikke min mann gjennom 20 år kanskje sånn som jeg trodde at min fremtidige ville se ut, men det spiller jo minimal rolle. Utseendet kan endre seg uansett, personligheten forblir stort sett nogenlunde den samme.

Anonymkode: d2cc8...956

Skrevet

Det er ganske enkelt; er det mannen, altså personligheten og alt som gjør han, han som betyr noe? Eller er det utseende som betyr noe?

Når du vet svaret på det, da kan du bevege deg videre, enten med han elle uten han. 

Anonymkode: bc300...52c

Skrevet (endret)

Er temaet hårtap? Kan en kvinne elske en mann som ikke har en full manke med hår?

Jeg vet at jeg skriver, men dette gidder jeg faktisk ikke å svare på. Skal vi stemme over om du skal være sammen denne fyren " på tross" av hans skavanker?

Endret av Helene1982
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Som er 40 år og aldri vært gift eller 40 år med ekteskap som gikk i stykker?

Ikke 40, og ikke vært gift, hvis det spiller noen rolle.

Skrevet
Helene1982 skrev (1 minutt siden):

Er temaet hårtap? Kna en kvinne elske en mann som ikke har en full manke med hår?

Jeg vet at jeg skriver, men dette gidder jeg faktisk ikke å svare på. Skal vi stemme over om du skal være sammen denne fyren " på tross" av hans skavanker?

Det jeg spør om i hi er om jeg kommer til å våkne etter hvert og innse hva jeg foretrekker hos en mann. Eller om jeg kommer til se forbi det, og likevel elske han for den han er. Vil preferansene mine «vinne?»

Skrevet

Kjør på om han er villig. Funker det ikke, så funker det ikke. Men det kan jo også gå andre veien. Uannsett får du nok en fin tid med han mens det varer siden du er så betatt av han som du virker å være.

Anonymkode: 3359e...673

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke 40, og ikke vært gift, hvis det spiller noen rolle.

Tjukk nerd med hårtap hørtes ut som en misslykka gubbe bare😂 Er det noe bra med personligheten da? Siden du løper etter han. Eller er det penger? Du høres ut som ei ung jente som forelsket seg k en eldre mann.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det jeg spør om i hi er om jeg kommer til å våkne etter hvert og innse hva jeg foretrekker hos en mann. Eller om jeg kommer til se forbi det, og likevel elske han for den han er. Vil preferansene mine «vinne?»

Hva foretrekker du i en partner da?

Er «slank, kjekk, mye hår» alt du ser etter i en partner?

Og hvorfor er da disse eksene dine? 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

jeg vet ikke hva du tenker verken nå eller senere. Er det noe du føler at du må se forbi? Er det utseende eller personlighet du er skeptisk til?

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tjukk nerd med hårtap hørtes ut som en misslykka gubbe bare😂 Er det noe bra med personligheten da? Siden du løper etter han. Eller er det penger? Du høres ut som ei ung jente som forelsket seg k en eldre mann.

Han tjener ok, men det spiller ingen rolle for meg. Han er skjønn bare, jeg digger han. Jeg er forresten bittelitt eldre enn han.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han tjener ok, men det spiller ingen rolle for meg. Han er skjønn bare, jeg digger han. Jeg er forresten bittelitt eldre enn han.

Hvor gammel er dere da? Alder ER jo rellevant for spørsmålet ditt!🙄 Er du i 30 årene og ganske attraktiv selv er det jo klart at du kommer tin å våkne opp og finne deg noe bedre!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...