AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #1 Skrevet 10. desember 2022 Hei. Er gravid i uke 24 og har begynt å få skikkelig smerter i underlivet under sex. Føler jeg virker trangere, mer hoven og ikke like våt som før. Stemmer dette? Er det noen andre som har opplevd det samme? Føler det ikke blir snakket så mye om 😅 Anonymkode: 3abdb...f82
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #2 Skrevet 10. desember 2022 Helt vanlig, og det står en del på nett om det hvis du googler. Anonymkode: e553a...ede
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #3 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hei. Er gravid i uke 24 og har begynt å få skikkelig smerter i underlivet under sex. Føler jeg virker trangere, mer hoven og ikke like våt som før. Stemmer dette? Er det noen andre som har opplevd det samme? Føler det ikke blir snakket så mye om 😅 Anonymkode: 3abdb...f82 Jeg er gravid i uke 38, og synes det er helt forferdelig å ha sex. Er så vondt! Brenner innvendig. Har ikke sopp eller noe sånn. Anonymkode: 7fdb9...360
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #4 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er gravid i uke 38, og synes det er helt forferdelig å ha sex. Er så vondt! Brenner innvendig. Har ikke sopp eller noe sånn. Anonymkode: 7fdb9...360 Ja får en sånn brennende følelse her også. Spesielt etterpå. Utrolig kjipt for har jo lyst til å ha sex, men ikke hvis det gjør vondt 😅 Anonymkode: 3abdb...f82
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #5 Skrevet 10. desember 2022 Her måtte vi ty til mye glidemiddel for at sex skulle gå. Spilte ingen rolle om jeg var aldri så tent, jeg var tørr som en ørken. Anonymkode: db8a0...89f
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #6 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Her måtte vi ty til mye glidemiddel for at sex skulle gå. Spilte ingen rolle om jeg var aldri så tent, jeg var tørr som en ørken. Anonymkode: db8a0...89f Godt og høre at det ikke bare er meg! Anonymkode: 3abdb...f82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå