AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #1 Del Skrevet 10. desember 2022 Hei. Er det noen som har noen truser og anbefale i graviditeten? Føler alt bare strammer og sitter rart på nå Anonymkode: cc62c...af3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #2 Del Skrevet 10. desember 2022 Truser i riktig størrelse. Har aldri brukt andre truser enn de jeg hadde fra før under noen av mine graviditeter. Anonymkode: 16680...058 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #3 Del Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Truser i riktig størrelse. Har aldri brukt andre truser enn de jeg hadde fra før under noen av mine graviditeter. Anonymkode: 16680...058 Sier seg selv, jeg har bare brukt g-strenger og blondeundertøy Anonymkode: cc62c...af3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #4 Del Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sier seg selv, jeg har bare brukt g-strenger og blondeundertøy Anonymkode: cc62c...af3 Gjør ikke stort sett alle det? Anonymkode: 16680...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #5 Del Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gjør ikke stort sett alle det? Anonymkode: 16680...058 Det aner jeg ikke. Har ikke kontroll på hvilket undertøy andre bruker. Nå spurte jeg bare om tips hvis noen hadde det Anonymkode: cc62c...af3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #6 Del Skrevet 10. desember 2022 Disse er nydelige. Bryr meg fint lite om at jeg nesten kan dra de over brystene 😂 Så komfortable! https://www.lindex.com/no/p/7030330-60-multi-mom-3-pakning-mammatruser?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=surfaces-across-google&gclsrc=aw.ds&gbraid=0AAAAADrsaxFMAsxgzUEgf5x9jFwDS3PHg&gclid=CjwKCAiA-dCcBhBQEiwAeWidtWP9LLZ6NoEuyXher5FEYa1rcK-7-kudUdj-XeL2w6g_XeTm6I756hoCqGgQAvD_BwE Anonymkode: 90740...854 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #7 Del Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Gjør ikke stort sett alle det? Anonymkode: 16680...058 Nei. Jeg bruker bomullstruser både før, under og etter graviditeten. Anonymkode: 27412...49b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #8 Del Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Disse er nydelige. Bryr meg fint lite om at jeg nesten kan dra de over brystene 😂 Så komfortable! https://www.lindex.com/no/p/7030330-60-multi-mom-3-pakning-mammatruser?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=surfaces-across-google&gclsrc=aw.ds&gbraid=0AAAAADrsaxFMAsxgzUEgf5x9jFwDS3PHg&gclid=CjwKCAiA-dCcBhBQEiwAeWidtWP9LLZ6NoEuyXher5FEYa1rcK-7-kudUdj-XeL2w6g_XeTm6I756hoCqGgQAvD_BwE Anonymkode: 90740...854 Tuuusen takk!! Anonymkode: cc62c...af3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #9 Del Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Jeg bruker bomullstruser både før, under og etter graviditeten. Anonymkode: 27412...49b Ikke sant, og det skal jeg også gjøre nå. Så ubehagelig med disse blonde stringtrusene Anonymkode: cc62c...af3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #10 Del Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Gjør ikke stort sett alle det? Anonymkode: 16680...058 Ehm nei. Anonymkode: cb417...db9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #11 Del Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Nei. Jeg bruker bomullstruser både før, under og etter graviditeten. Anonymkode: 27412...49b Bruker fortsatt bomullstruser selv om de er både string og har blonder 🤷🏼♀️ Anonymkode: 16680...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #12 Del Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bruker fortsatt bomullstruser selv om de er både string og har blonder 🤷🏼♀️ Anonymkode: 16680...058 Ah det er ikke dette jeg spør om.. Jeg har også bomullstruser i blonder og som er string. MEN tror majoriteten av de som leser tråden forstår hva jeg mener - er jo gravidtruser eller truser med høyt liv, behagelige truser jeg er ute etter. Føler folk her inne VIL misforstå og være kverulante 😅 Anonymkode: cc62c...af3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #13 Del Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ah det er ikke dette jeg spør om.. Jeg har også bomullstruser i blonder og som er string. MEN tror majoriteten av de som leser tråden forstår hva jeg mener - er jo gravidtruser eller truser med høyt liv, behagelige truser jeg er ute etter. Føler folk her inne VIL misforstå og være kverulante 😅 Anonymkode: cc62c...af3 Enig!! jeg bruker mamma truser fra H&m, på natten da, og er veldig fornøyd med dei! Dei strammer ikke. Så har jeg kjøpt vanlig string truser i en str større ☺️ disse: https://www2.hm.com/no_no/productpage.0754792016.html Anonymkode: b23f7...fb7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #14 Del Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Ah det er ikke dette jeg spør om.. Jeg har også bomullstruser i blonder og som er string. MEN tror majoriteten av de som leser tråden forstår hva jeg mener - er jo gravidtruser eller truser med høyt liv, behagelige truser jeg er ute etter. Føler folk her inne VIL misforstå og være kverulante 😅 Anonymkode: cc62c...af3 Vil misforstå og vil misforstå, jeg er i mitt tredje svangerskap og har aldri tenkt tanken på at det skal oppstå et behov for å måtte kjøpe nye truser når man er gravid, så beklager at jeg er så "kverulant" bare fordi jeg ikke skjønner behovet eller hva du dermed ser etter 😅 Men ok, du har ubehagelige truser og ønsker deg komfortable truser 🤷🏼♀️ Fint at andre som skjønner problemstillingen kan svare deg 👌🏻 Anonymkode: 16680...058 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #15 Del Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vil misforstå og vil misforstå, jeg er i mitt tredje svangerskap og har aldri tenkt tanken på at det skal oppstå et behov for å måtte kjøpe nye truser når man er gravid, så beklager at jeg er så "kverulant" bare fordi jeg ikke skjønner behovet eller hva du dermed ser etter 😅 Men ok, du har ubehagelige truser og ønsker deg komfortable truser 🤷🏼♀️ Fint at andre som skjønner problemstillingen kan svare deg 👌🏻 Anonymkode: 16680...058 Så bare fordi at du ikke hadde et behov for nye truser så tror du ikke at andre trenger det?😅 jeg trodde heller ikke at jeg måtte ha det. Helt til jeg våknet med merker, var helt knall rød/lilla der trusekanten er. Litt vann i kroppen og får merker av alt jeg går med nesten. Da var det veldig greit å kjøpe nye truser 😂og som var behagelig å bruke!! Anonymkode: b23f7...fb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 10. desember 2022 #16 Del Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Disse er nydelige. Bryr meg fint lite om at jeg nesten kan dra de over brystene 😂 Så komfortable! https://www.lindex.com/no/p/7030330-60-multi-mom-3-pakning-mammatruser?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=surfaces-across-google&gclsrc=aw.ds&gbraid=0AAAAADrsaxFMAsxgzUEgf5x9jFwDS3PHg&gclid=CjwKCAiA-dCcBhBQEiwAeWidtWP9LLZ6NoEuyXher5FEYa1rcK-7-kudUdj-XeL2w6g_XeTm6I756hoCqGgQAvD_BwE Anonymkode: 90740...854 Disse er veldig gode, og jeg vil faktisk legge til at de også er veldig gode etter fødsel også da man gjerne har mage en stund etterpå (spesielt om man har hatt keisersnitt) 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #17 Del Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Vil misforstå og vil misforstå, jeg er i mitt tredje svangerskap og har aldri tenkt tanken på at det skal oppstå et behov for å måtte kjøpe nye truser når man er gravid, så beklager at jeg er så "kverulant" bare fordi jeg ikke skjønner behovet eller hva du dermed ser etter 😅 Men ok, du har ubehagelige truser og ønsker deg komfortable truser 🤷🏼♀️ Fint at andre som skjønner problemstillingen kan svare deg 👌🏻 Anonymkode: 16680...058 Men hvis du ikke forstår problemstillingen skjønner jeg ikke hvorfor du i det hele tatt tar deg tid til å kommentere?😅 Anonymkode: cc62c...af3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #18 Del Skrevet 10. desember 2022 Jeg skjønner hva du mener, jeg måtte også kjøpe nytt undertøy når jeg ble gravid. Mye vann i kroppen, og annen fasong på kroppen gjorde at mange av trusene ble ubehagelig. Jeg støtter de som anbefaler mamma trusene fra Lindex, men må advare om at en ser litt spesiell ut i de en trekker over magen 😂 (i hvertfall gjorde jeg det). Men har kjøpt andre truser fra Lindex i mamma avdelingen som ikke går over magen (sånn 3 pk med bomull og blonder), og de liker jeg best. Anonymkode: fae95...63e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #19 Del Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Så bare fordi at du ikke hadde et behov for nye truser så tror du ikke at andre trenger det?😅 jeg trodde heller ikke at jeg måtte ha det. Helt til jeg våknet med merker, var helt knall rød/lilla der trusekanten er. Litt vann i kroppen og får merker av alt jeg går med nesten. Da var det veldig greit å kjøpe nye truser 😂og som var behagelig å bruke!! Anonymkode: b23f7...fb7 Det sa jeg ikke, jeg sa at jeg ikke har hatt behovet og ikke kan komme på noen grunner ut ifra egen erfaring og at jeg derfor ikke skjønte hva TS var ute etter 😄 jeg er sikkert kjip i ubdertøysskuffen som alltid går med behagelige truser til vanlig. Men ser hva du skriver, har aldri gått opp særlig i vekt eller fylt mye vann eller hatt slike endringer selv, men kan såklart skjønne behovet når du forklarer 😄 det var ikke værre enn det. Anonymkode: 16680...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #20 Del Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Disse er nydelige. Bryr meg fint lite om at jeg nesten kan dra de over brystene 😂 Så komfortable! https://www.lindex.com/no/p/7030330-60-multi-mom-3-pakning-mammatruser?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=surfaces-across-google&gclsrc=aw.ds&gbraid=0AAAAADrsaxFMAsxgzUEgf5x9jFwDS3PHg&gclid=CjwKCAiA-dCcBhBQEiwAeWidtWP9LLZ6NoEuyXher5FEYa1rcK-7-kudUdj-XeL2w6g_XeTm6I756hoCqGgQAvD_BwE Anonymkode: 90740...854 Disse 👆 Anonymkode: 40426...98d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå