Gå til innhold

Har jeg hatt en kjemisk graviditet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg testet positivt i starten av uken. Var da trolig 11 dpo da jeg fikk svak strek. Streken har ikke blitt veldig mye sterkere selv i dag da jeg er en dag etter IKM. I går var IKM, og i tolv tiden kom det litt brunt tynnflytende blod og et par pitte små klumper. Har hatt litt brunlig utflod etterpå, men ikke mer blod. Testen i dag (to nederste) viser heller ikke noe særlig sterkere strek enn gårsdagen og tidligere i uken til tross for at jeg er en dag etter IKM.  Innser vel at dette ikke er helt liv laga og at jeg kanskje hadde en kjemisk i går, men håpet sitter jo i siden testene fortsatt er positive. Høres dette ut som kjemisk for dere som har hatt dette?

Og hvor lenge vil jeg fortsette å få positive tester dersom dette er kjemisk? 

C5D59884-A043-4C0C-A523-74394A3C011D.jpeg

Anonymkode: 9534a...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Prøv med clearblue heller

Anonymkode: d89b8...fe5

Det har jeg gjort. Fikk 1+2 i går, men hcg henger jo fortsatt i uansett 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville tatt blodprøve hos legen på mandag og deretter 48 timer etter det igjen for å sjekke om den stiger eller synker

Anonymkode: c2309...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. Takk for tips. Er dette noe legene prioriterer? Er det grunn til å få akuttime/hastetime? Ikke noe ledig hos min lege før i januar 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke HCG måling  kvalifisere seg til hastetime..det er bare å vente et par dager og ta en ny test hvis du ikke har fått mensen til da

Anonymkode: 92cce...3ac

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Okei. Takk for tips. Er dette noe legene prioriterer? Er det grunn til å få akuttime/hastetime? Ikke noe ledig hos min lege før i januar 

Tror ikke du trenger legetime. Snakk med legekontoret så får du sikkert komme å ta 👍

Anonymkode: bb1f1...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke time, jeg ringte bare legekontoret å spurte om jeg kunne få ta blodprøver 

Anonymkode: c2309...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...