AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #1 Skrevet 10. desember 2022 Hei! Jeg sliter litt med å legge opp en gunstig timeplan i hverdagen. Noen som vil hjelpe meg med et forslag til klokkeslett på trening, måltider og turer med hunden rundt jobb? Her er litt info: • Jeg jobber 08.30–16 mandag til fredag (kan også forskyve dagen til 09–16.30) • Jeg går tur med hunden før og etter jobb, ca. 45 min om morgenen og en lengre tur på ettermiddagen • Jeg har byttet mellom å trene tidlig på morgenen før tur med hunden, på morgenen etter tur med hunden på vei til jobb, og sent på kvelden etter middag, tur med hunden osv. Finner ikke ut hva som er best. • Sliter også med å finne gode tidspunkter for måltider, særlig middag. Spiser lunsj på Jobb i 11–12-tiden. Jeg er nysgjerrig på hvordan dere der ute ville lagt opp en sånn hverdag! 😌 Anonymkode: 1dc24...b3c
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #2 Skrevet 10. desember 2022 TS her! Glemte å skrive at jeg bruker ca. en times tid på trening 🙂 og omtrent 20 minutter hjemmefra og til jobb! Treningssenteret ligger rett ved her jeg bor, pluss at det ligger et på veien til jobb. Anonymkode: 1dc24...b3c
iinnga Skrevet 12. desember 2022 #3 Skrevet 12. desember 2022 Her tror jeg du må finne ut litt hva som fungerer best for deg. Jeg liker å sove så lenge som mulig og spise middag sent, så jeg hadde trent rett etter jobb og spist middag når jeg var ferdigtrent og hunden luftet 🙂
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #4 Skrevet 15. desember 2022 Der må du nok selv bare eksperimentere med hva som passer deg best. Noen liker å trene tidlig på dagen, andre synes det er forferdelig. Noen klarer ikke trene på tom mage, andre klarer ikke trene på full mage. Noen synes det er blytungt å komme seg opp igjen av sofaen om de først har landet der, mens andre synes det er blytungt å trene rett fra jobb uten å få hvile seg først. Jeg har lagt ting opp etter hva som er praktisk, og hva som føles best for meg. Anonymkode: 4e11e...a09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå