AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #1 Skrevet 10. desember 2022 Helt tragisk altså. Jeg er 30 år, har aldri vært i forhold og er jomfru. Har sikkert prøvd meg på 1000 kvinner opp gjennom årene. Oppført meg bra, taklet avvsningene godt og prøvd meg på en fin måte. Likevel får jeg bare slengt i tryne at jeg er for stygg eller bare ikke bra nok. For all del, jeg har vært på noen dater. Med noen ganske pene, men de har bare "ville ha det litt morsomt" (ikke sex, men som en slags underholdning) eller, etter min oppfattning, trengte en selvtillitsboost. Siden jeg er en type som er veldig hyggelig og viser følelser, aldri frekk eller nedbrytende. Hvor mange kvinner har dere menn her prøvd dere på? Får alltid høre av faren min at "forskjellen på menn som har suksess med kvinner ikke nødvendigvis lykkes oftere med kvinner, men prøver seg på flere enn andre menn" og "prøv deg på alle de enslige damene du liker og ikke ta deg nær av nei, fordi det skjer alle" osv. Tror dere jeg finner noen om jeg prøver meg på 1000 damer til? Eller burde jeg heller satse på å bli godt trent, utdannet og rik? Anonymkode: b1f75...be1 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #2 Skrevet 10. desember 2022 Det kan jo være at du tror alt dette om deg .at du er hyggelig, snill og aldri frekt .men at du ikke er det..og at kjemien ikke stemmer med deg. Vil vel tro at det er noe feil med begge parter om du har datet 1000 stk. Anonymkode: 69b5b...98c 8 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #3 Skrevet 10. desember 2022 Det skulle stå: Får alltid høre av faren min at "menn som har suksess med kvinner lykkes ikke nødvendigvis oftere enn dem som ikke har det, men prøver seg på flere enn andre menn" og "prøv deg på alle de enslige damene du liker og ikke ta deg nær av nei, fordi det skjer alle" osv. Anonymkode: b1f75...be1 1
RedPimpernell Skrevet 10. desember 2022 #4 Skrevet 10. desember 2022 Hvis du har prøvd på 1000 uten hell må du nok kanskje gjøre en liten selvanalyse på hva som går galt. Det må enten være noe feil med deg eller måten du går frem på. Kanskje på tide å forsøke en litt annen fremgangsmåte? Kanskje prøve å oppgradere deg selv litt? Nye klær, ny sveis, nye briller? Kanskje gå ned 10 kg, prøve en annen type ansiktshår? Lese deg opp på noen andre hobbyer og interesser så du har litt mere å snakke om? 7
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #5 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Eller burde jeg heller satse på å bli godt trent, utdannet og rik? Anonymkode: b1f75...be1 Jeg er hverken godt trent, spesielt høyt utdannet og i hvert fall ikke rik. Kan uten å være arrogant påstå at jeg aldri har opplevd særlig utfordringer med interesse fra jenter/kvinner. Har aldri måtte «jobbet» for interesse fra kvinner. Jeg har ofte fått høre at jeg har en bra humor/selvironi, fremstår trygg og moden, har god selvtillit og er en omsorgsfull person. Og at det er kombinasjonen av disse personlighetstrekkene + en x-faktor som ikke er så lett å definere som gjør mange kvinner faller for med meg. Kanskje du burde prøve litt mindre, og heller fokusere på å være en person som andre trives med å være rundt. Samt glem fokus på å være trent, rik etc. har til dags dato aldri møtt en kvinne som legger vekt på disse tingene. Anonymkode: 8e1dc...f2d 9 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #6 Skrevet 10. desember 2022 Over tusen? Det høres voldsomt ut. Jeg er mann i 30-årene, har utdanning og er belest, passe trent, men under gjennomsnittlig høyde. Har vel hatt sex med et sted mellom 40 og 50 jenter, og har også vært gjennom rundt 7 forhold, flere ganske langvarige. Har definitivt ikke prøvd meg på TUSEN kvinner. Det burde være fullt mulig for deg, men det er kanskje lurt å se på hvordan du oppfører deg. Anonymkode: 84858...f8e 1
Rosakatt Skrevet 10. desember 2022 #7 Skrevet 10. desember 2022 Kan jo ikke love at den 5 eller nummer 678 fra nå, blir din kjæreste, men..den beste måten å løse dette på er jo å fortsette å omgås kvinner 😊 Det er rart om noen direkte til deg, sier du er for stygg, ville du vært med en sånn kvinne uansett? Går det kort tid fra du møter ei, til du setter in støtet? Involverer du deg med damen du interiserer deg i, eller er det det at hun er en kvinne du faller for? Hvilken type kvinner kontakter du? Har du prøvd å bli kjennt og flørte på ulike arenaer? Utdanning tar du om du har funnet en vei du vil gå. Trening er jo bra for kroppens funksjoner, men alle kropper finner partner ute i det fri så absolutt ikke nødvendig i denne settingen. Rikdom, så lenge det ikke er på bekostning av fæle skjebner, er jo ikke trist, men dette er heller ikke noe du behøver for å finne kjæreste 😊 Det vil nok gå bra skal du se 💖 1 1
Hulderen Skrevet 10. desember 2022 #8 Skrevet 10. desember 2022 Hvis du har prøvd deg på 1000 damer, så har du blitt «han som prøver seg på alle». Det er ikke spesielt sjarmerende å bli flørtet med av han som først har prøvd seg på alle venninnene dine. Det blir som da John-Arne Riise sendte den samme sjekke-SMS-en til en mengde single kjendiskvinner. Da føler man seg ikke spesiell, og man takker nei, selv om man skulle like fyren. Bare gå etter den/de få som du virkelig faller for. Vær kresen. 13 3
Helene1982 Skrevet 10. desember 2022 #9 Skrevet 10. desember 2022 Hva ser du etter i en potensiell partner? 1
Gjest sokrat Skrevet 10. desember 2022 #10 Skrevet 10. desember 2022 Helene1982 skrev (Akkurat nå): Hva ser du etter i en potensiell partner? Høres ut som at det er totalt 7 hull i kroppen, i motsetning til 6.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #11 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Helt tragisk altså. Jeg er 30 år, har aldri vært i forhold og er jomfru. Har sikkert prøvd meg på 1000 kvinner opp gjennom årene. Oppført meg bra, taklet avvsningene godt og prøvd meg på en fin måte. Likevel får jeg bare slengt i tryne at jeg er for stygg eller bare ikke bra nok. For all del, jeg har vært på noen dater. Med noen ganske pene, men de har bare "ville ha det litt morsomt" (ikke sex, men som en slags underholdning) eller, etter min oppfattning, trengte en selvtillitsboost. Siden jeg er en type som er veldig hyggelig og viser følelser, aldri frekk eller nedbrytende. Hvor mange kvinner har dere menn her prøvd dere på? Får alltid høre av faren min at "forskjellen på menn som har suksess med kvinner ikke nødvendigvis lykkes oftere med kvinner, men prøver seg på flere enn andre menn" og "prøv deg på alle de enslige damene du liker og ikke ta deg nær av nei, fordi det skjer alle" osv. Tror dere jeg finner noen om jeg prøver meg på 1000 damer til? Eller burde jeg heller satse på å bli godt trent, utdannet og rik? Anonymkode: b1f75...be1 Det er vel ikke noe i veien med det (uthevede)? Jeg drar også på date for å ha det morsomt. Hvis vi har en god kjemi og jeg føler meg vel med mannen vil jeg gjerne treffe ham igjen.. etterhvert blir det gjerne sex. Jeg går ikke på date med plan om å ha sex, og hvis jeg hadde forstått det som hovedmålet til den jeg var på date med hadde nok interessen dalt. Anonymkode: ca09d...8c9 3 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #12 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er vel ikke noe i veien med det (uthevede)? Jeg drar også på date for å ha det morsomt. Hvis vi har en god kjemi og jeg føler meg vel med mannen vil jeg gjerne treffe ham igjen.. etterhvert blir det gjerne sex. Jeg går ikke på date med plan om å ha sex, og hvis jeg hadde forstått det som hovedmålet til den jeg var på date med hadde nok interessen dalt. Anonymkode: ca09d...8c9 Kunne ønske det var målet, å ha det gøy. Men nei, man skal helst være klønete, selvhøytidelig, kritisk, kresen, man må være en tulling, rett og slett. Man må ta seg selv så syyyyyykt seriøøøøøøøøøøst så man nærmest døøøøør. ferdig med dating, ass. Faaakkk ass. Anonymkode: 28b43...969
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #13 Skrevet 10. desember 2022 Ja du høre jo drithyggelig ut 🙄 kan ikke skjønne at damene ikke skjønner at de skylder deg et knull 🌺 Anonymkode: ca09d...8c9 2 2
Gjest AnonymVestlending Skrevet 10. desember 2022 #14 Skrevet 10. desember 2022 Jeg vil bare si at jeg føler med deg, trådstarter. Det er ikke mange som forstår hvordan det er å bli avvist så mye som det noen av oss menn blir, og spesielt ikke når det ikke er suksess innimellom. Noen er rett og slett uheldige i livet, og jeg skal ikke si at det er deg det er noe gale med. Ikke hør på de som sier det. Jeg vil heller råde deg til å forsøke å akseptere situasjonen, vanskelig som det er. Jeg må til tider selv jobbe for å akseptere at jeg kanskje aldri finner ei jeg liker som også liker meg. De periodene hvor det går bra, som er mesteparten av tiden, så setter jeg pris på å besøke familie, venner og å dyrke egne interesser. Dette opplever jeg som mye mer meningsfullt enn å være sint på verden for at jeg ikke er god nok, eller å være lei meg fordi jeg er ensom. Det hjelper også at jeg lurer veldig på om det er vits å strebe etter et forhold lenger. All avvisningen gjør rett og slett at jeg lurer på om jeg har fått såpass anstrengt forhold til romantiske og seksuelle følelser at jeg ikke ville fungert i vanskelige perioder i et eventuelt forhold. Kanskje er det bedre å hige etter stabiliteten i det å være alene, og heller være en god onkel for søsken sine barn. Jeg syns det virker som en bedre investering av tiden enn å søke seg mot noen som kanskje dropper deg etter noen år, og det er jo slik at de fleste samlivsbrudd iverksettes av kvinner. Noen ting for deg å tenke på i alle fall. Veldig vanskelig tema.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #15 Skrevet 10. desember 2022 Kvinner ligger oppover, så om du vil ha sex må du ligge med damer som er styggere enn deg. Når disse damene som ikke vil ha deg nå fordi de jager etter menn som er for bra for dem kommer i midten av tredveårene og fortsatt er singel så innser de at de må slå seg til ro med en kar på sitt eget nivå. Da blir det enklere for deg. Anonymkode: 4478e...893 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #16 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det skulle stå: Får alltid høre av faren min at "menn som har suksess med kvinner lykkes ikke nødvendigvis oftere enn dem som ikke har det, men prøver seg på flere enn andre menn" og "prøv deg på alle de enslige damene du liker og ikke ta deg nær av nei, fordi det skjer alle" osv. Anonymkode: b1f75...be1 Det er lite som er mer turnoff enn noen som prøver seg på alle. Og det merkes utrolig raskt om noen gjør det. Anonymkode: b9b5c...ee6 6 2
svartkatt Skrevet 10. desember 2022 #17 Skrevet 10. desember 2022 Hvor er det du finner damer? Hvor prøver du deg? Hvem prøver du deg på? Kanskje må du prøver andre steder. Kanskje se etter andre damer. 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #18 Skrevet 10. desember 2022 Når du er så desp at du har prøvd deg på tusenvis av damer så tar du jo til takke med hvem som helst. Sånn merker vi damer, vi vil føle oss spesielle og ikke som et objekt du ikke ser som en person engang og en av tusen. Sykt turn off med menn som går etter alt og alle av hunkjønn. Du viser du har dårlig kvinnesyn når du snakker så nedlatende om de du har vært på date med også. Hva vet du om de dro på date med deg med seriøs intensjon eller for "underholdning" som du kaller det? Ærlig talt, damer har ikke tid til å drive å fly på date med menn bare for underholdnings skyld! Eller bekreftelse eller hva du innbiller deg. Kanskje innse at man ikke kan passe med alle og aksepter at de avviste deg. Du skryter jo først av å takle avvisning pent men sitter her å slenger dritt om intensjonene til damene du ikke fikk en date nr 2 med som om du ser ned på damer som kjønn og undervurderer oss, som om vi ikke kan både date seriøst og gi ting en oppriktig sjans OG avvise når vi ikke føler kjemien. Du får ikke noe sympati fra meg. Sats heller på utdanning og selvutvikling og bedre kvinnesyn du Anonymkode: e1148...3c3 8 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #19 Skrevet 10. desember 2022 Prøver du deg på for mange av gangen? Vi kvinner styrer helt klart unna menn som ikke viser oss personlig interesse, men som prøver seg på samtlige. Det blir bare patetisk, og vi føler ikke at vedkommende er interessert i oss, bare i hvem som helst. Anonymkode: 31b42...447 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå