AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #1 Skrevet 10. desember 2022 Vi er sammen ukene vi ikke har barna, som regel hverandre uke. Nå har vi en helg fra hverandre da mine barn kom hjem tidligere. Men, jeg merker at det er så lite kontakt når vi ikke er sammen. Særlig de første dagene, går mest i god morgen og god natt, et par snapper eller meldinger mellom. Er dette normalt eller grunn til bekymring? Begge er i midten av 30åra og vært sammen i ett år, så mulig vi bare er over stormforelskelsen da… Anonymkode: 26696...a71
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #3 Skrevet 10. desember 2022 Beklager😅 Postet med uhell! Skulle skrive: Hvordan var kontakten før? Har det kanskje noe å gjøre med at dere er mere sammen nå? Anonymkode: ea2dc...b97
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #4 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Beklager😅 Postet med uhell! Skulle skrive: Hvordan var kontakten før? Har det kanskje noe å gjøre med at dere er mere sammen nå? Anonymkode: ea2dc...b97 Før kunne vi snakke konstant i løpet av en dag, masse snapper og meldinger. Det ble mindre etter at vi begynte å være mer sammen ja. Så det er det jeg er litt bekymret for, er det normalt eller er dette farevarsel… Anonymkode: 26696...a71
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #5 Skrevet 10. desember 2022 Dere har jo begge et liv utenom. Venner, jobb, trening, fritidsaktiviteter, hobby, vasking av hus. Om en sitter i telefonen "hele dagen", så er det veldig distraherende og en får ikke gjort så mye annet. Kanskje han vil ta igjen tid med kompiser nå når du likevel er opptatt, så kan han prioritere deg mer når du er barnefri. Og mens han f.eks. er med kompisene, så skal han vel ikke sitte på telefonen med deg? Anonymkode: cd847...d26 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #6 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dere har jo begge et liv utenom. Venner, jobb, trening, fritidsaktiviteter, hobby, vasking av hus. Om en sitter i telefonen "hele dagen", så er det veldig distraherende og en får ikke gjort så mye annet. Kanskje han vil ta igjen tid med kompiser nå når du likevel er opptatt, så kan han prioritere deg mer når du er barnefri. Og mens han f.eks. er med kompisene, så skal han vel ikke sitte på telefonen med deg? Anonymkode: cd847...d26 Sant det du sier, det er vel bare jeg som overtenker litt og sammenligner hvordan vi hadde det i starten. Anonymkode: 26696...a71
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #7 Skrevet 10. desember 2022 Tror det er vanlig, jeg har en jeg treffer fast, har gjort i mange år, før møttes vi ca 1 gang i mnd med en overnatting, da hadde vi kontakt på tlf mange ganger i uka og ofte daglig også etter flere år. Siste halvåret har vi møttes annen hver uke, og da har vi bodd hos hverandre over flere dager, da har vi mye mindre kontakt i uka vi har barn og ikke møtes. Anonymkode: b5a37...98a 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #8 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Tror det er vanlig, jeg har en jeg treffer fast, har gjort i mange år, før møttes vi ca 1 gang i mnd med en overnatting, da hadde vi kontakt på tlf mange ganger i uka og ofte daglig også etter flere år. Siste halvåret har vi møttes annen hver uke, og da har vi bodd hos hverandre over flere dager, da har vi mye mindre kontakt i uka vi har barn og ikke møtes. Anonymkode: b5a37...98a Fint å høre at der er slik hos andre og! Blir så redd at han fant seg ei som er bedre enn meg Anonymkode: 26696...a71
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #9 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Fint å høre at der er slik hos andre og! Blir så redd at han fant seg ei som er bedre enn meg Anonymkode: 26696...a71 Hadde han funnet seg ei annen ei så hadde han aldri giddet å være med deg hverandre uke. Da hadde han prioritert henne. Mannen har nok bare behov for litt tid alene eller med kompiser, noe som er vanlig. Anonymkode: c2d1e...e94 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #10 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi er sammen ukene vi ikke har barna, som regel hverandre uke. Nå har vi en helg fra hverandre da mine barn kom hjem tidligere. Men, jeg merker at det er så lite kontakt når vi ikke er sammen. Særlig de første dagene, går mest i god morgen og god natt, et par snapper eller meldinger mellom. Er dette normalt eller grunn til bekymring? Begge er i midten av 30åra og vært sammen i ett år, så mulig vi bare er over stormforelskelsen da… Anonymkode: 26696...a71 Igjen en bekreftelse om å ikke date en jevnaldrende eller yngre mann Anonymkode: e429d...6c4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #11 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Igjen en bekreftelse om å ikke date en jevnaldrende eller yngre mann Anonymkode: e429d...6c4 Kan du utdype? Anonymkode: 26696...a71
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #12 Skrevet 10. desember 2022 Hvis det et et problem for deg - så tenker jeg at du burde prøve å finne ut av det. Man er vel sammen for at det skal gi deg glede. Hvis du er bekymret så synes jeg du skal ta det opp med han. Er ikke sikkert det er noe "galt", men hvis det ikke er nok for deg så må det jo være lov å si det. Ikke ta til takke med noe dårligere enn det du ønsker. Anonymkode: cc4a8...602
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #13 Skrevet 10. desember 2022 Vært sammen med kjæresten i 8 år. Jeg har ett barn 100% og han sine 2 annahver uke. Han er sur og stresset om jeg ringe han ukene han har barn. Synes det er sårt men har sluttet å kontakte han de ukene. Men jeg rydde alltid tid til han når han har barnefri. Han kan ikke snakke i tlf på kvelden engang når barna er lagt. De er ungdommer nå. Jeg er misfornøyd å tatt det opp, men blir bare beskyldt for å klage. Skjønner deg. Anonymkode: ec57a...17b
NiceOrNothing Skrevet 10. desember 2022 #14 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vært sammen med kjæresten i 8 år. Jeg har ett barn 100% og han sine 2 annahver uke. Han er sur og stresset om jeg ringe han ukene han har barn. Synes det er sårt men har sluttet å kontakte han de ukene. Men jeg rydde alltid tid til han når han har barnefri. Han kan ikke snakke i tlf på kvelden engang når barna er lagt. De er ungdommer nå. Jeg er misfornøyd å tatt det opp, men blir bare beskyldt for å klage. Skjønner deg. Anonymkode: ec57a...17b Forstår meg ikke på damer som orker å holde på en mann , som så tydelig holder dem på gress .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå