AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #1 Skrevet 10. desember 2022 Og når jeg skriver "endelig" singel, så mener jeg det ikke på en kynisk måte. Har vært igjennom et brudd etter et forhold som skrantet i mange år. Vi var begge enig om det. Jeg synes det er vanskelig å finne "roen" når jeg har barnefri. Det er nesten så jeg får litt panikk...angrer ikke på bruddet, men verden der ute er likevel ny og uvant...Er det noe som kommer etterhvert? Jeg har aldri prioritert meg selv eller dyrket egne interesser. Nå skjønner jeg plutselig at det er jo det jeg burde få meg. Klarer ikke annet enn å gå rundt hjemme og vaske/tørke støv eller gjøre forefallende husarbeid. Dating er fortsatt uaktuelt, er ikke helt der enda. Noen tips til hvordan man skal finne seg til rette i den nye tilværelsen?. Anonymkode: fbf57...33d 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #2 Skrevet 10. desember 2022 Hva du skal fylle fortiden med? Nja, det blir vanskelig 😂 Anonymkode: 2339d...9d6 6
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #3 Skrevet 10. desember 2022 Takk for svar! Jeg så ikke skrivefeilen, ser jo det nå 🙄 Anonymkode: fbf57...33d 1
Gjest ti10 Skrevet 10. desember 2022 #4 Skrevet 10. desember 2022 Lag en liste over det du har (hatt) lyst til å gjøre, så gjør du det. Og ikke la deg hindre av at du kanskje må gjøre ting alene noen ganger. Kos deg, tren, se film, gå på kino, eksperimenter med matlaging, eller stikk motsatt, gå for junk foran TV-en, hva som helst. Få deg en hobby, lær deg en håndarbeidsteknikk eller et språk, kanskje til og med nettstudier som videreutdanning kan være noe? Eller kanskje du vil lære å spille et instrument? Er en ekstrajobb aktuelt? Det er bare å finne ut hva du vil og/eller trenger, så setter du i gang.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #5 Skrevet 12. desember 2022 Kos deg i ditt nye liv. Er det ikke deilig å ha fått gjort noe du har villet/tenkt på lenge? (Å bli singel) Slapp av å prøv å nyt dagene uten å måtte forholde deg til noen andre enn deg selv. Jeg husker første gang jeg besøkte en gammel kompis, at jeg fikk dårlig samvittighet for jeg ikke hadde spurt om det var greit. Men jeg trengte jo ikke å passe på noen andre sine følelser lenger. Sånne ting blir du vant til😊 Anonymkode: 95d15...cbf
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #6 Skrevet 12. desember 2022 Gi deg selv tid. Du finner langsomt en rytme som passer for akkurat deg. Å presse inn ting uten mening vil nok bare bli feil. Gi deg selv et år etc der du «bare» venner deg til din nye situasjon. Så vil du nok umerkelig fylle dagene med det som føles godt for akkurat deg ❤️ Anonymkode: 87410...553 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #7 Skrevet 12. desember 2022 Føler det på samme måte Ts. Har så mye tid for meg selv at jeg føler meg lat. Føles absurd å faktisk kunne sitte i sofaen fra kl 17 til leggetid. Gjør ikke det, men at muligheten er der føles rart, tomt, men også ganske befriende. Anonymkode: ea8b7...43a 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #8 Skrevet 13. desember 2022 Jeg er der snart, kanskje. Har et brudd på trappene. Det er vel egentlig all den nye alenetiden jeg frykter mest ved å bli singel, pluss det å ikke se ungene hele tiden. Hva gjør man liksom? Jeg er jo bare mamma, kone og hushjelp nå… Anonymkode: a0d0f...e34
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #9 Skrevet 13. desember 2022 I starten ble det å nyte stillheten etter et samliv med tvn på 24/7. Jeg trente mer, endelig hadde jeg tid. Lagde mat som eks ikke likte og koste meg. La meg tidligere og sov godt når ungene var hos far. Lange fjellturer, venninnekvelder og se det JEG hadde lyst til på tvn 😃 Anonymkode: 62192...962
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå