Gå til innhold

Trollene lever bare fordi dere forer dem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lever godt gjør de også. Hvorfor er det så mange som mater  netttrollene? Er det virkelig interessant å delta i diskusjoner som åpenbart er startet av troll, skjønner dere ikke at jo mer dere hisser dere opp, jo mer koser trollet seg. 

Desverre sprekker de ikke av for mye mat, de vokser og formerer seg. 

Anonymkode: 5b4f4...42d

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hvorfor gidder dere egentlig å kommentere at absolutt ALT mellom himmel og jord liksom er "troll" da?? 

Jeg har selvfølgelig opplevd en del ting som folk her på forumet aldri i verden tror på, og så begynner å sutre og klage på grunn av påståtte "troll" 

Anonymkode: f2369...811

Skrevet

Har ikke sett noen trollbeskyldninger på lenge. 

tusen takk til dere som har sluttet å skrive ‘troll’. ❤️❤️❤️ dere er amazing og har vist en stor evne og vilje til forbedring. ❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍🥳🥳🥳🥳🥳🤩🤩🤩🤩💐💐💐

Anonymkode: d67c0...08f

• Liker 1
Skrevet

Det er jo fordi veldig, veldig mange her inne ikke klarer å gjenkjenne tydelige trolletråder.

Til deg over: det handler ikke bare om selve handlingen i tråden, men skrivemåte og stil.

Noen få ganger har jeg sette anklager om troll der det ikke var grunn for det, så det skjer, men i de 98% av tilfeller hvor folk roper troll så er det fordi det er troll.

Anonymkode: dec53...454

• Liker 2
Gjest PanteneProVVV
Skrevet

Er ikke så farlig alltid hva som er hensikten bak utsagn. Saker og ting kan være interessant å diskutere uansett. Når det er sagt, synes jeg det er mer hensiktsmessig å la være å svare noen brukere som bare er ute etter å gjenta seg selv i det uendelige og ellers har et slett menneskesyn. 

Det å rope ut om troll er forresten ikke in lenger, nå er det "stråmann" folk flesker til med for å vise sin visdom.

Skrevet

KG er et paradis for troll, folk går på hver gang.

Anonymkode: 19d31...9a9

• Liker 1
Skrevet

Det er en menneskerett å få være troll.

Anonymkode: 1e63b...839

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

KG er et paradis for troll, folk går på hver gang.

dette er også et paradis for innbilske "troll-jegere" som absolutt skal skrike TROLL! TROLL! TROLL! i hver eneste forbanna tråd. 

Anonymkode: f2369...811

Skrevet

Å kom igjen... Man kjenner igjen et troll når man ser det. De kommer alltid med utfyllende opplysninger underveis som gjør historien mer og mer hårreisende, bare for å fyre oppunder selvsagt. De tilpasser seg også det andre skriver i tråden for å lage større og større bål. 

Og folk mater på..... De er jo dummere enn trollene selv. 

• Liker 1
Skrevet

De tjener jo ikke akkurat penger på det, eller blir kjent eller noe. De fortsetter å være ensomme på jakt etter litt underholdning i hverdagen bak en PC skjerm, uten noe bedre å ta seg til. Så utover at jeg innimellom tenker at "huff, det er ganske patetisk at det er dette du bruker tiden din på" (det er to-tre faste er med ganske distinkt stil), så er for meg bare trådene god underholdning, der man selv kan ta den litt langt med meninger, for å se hvor engasjert folk blir. 

Anonymkode: 1ad7b...f05

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

De tjener jo ikke akkurat penger på det, eller blir kjent eller noe. De fortsetter å være ensomme på jakt etter litt underholdning i hverdagen bak en PC skjerm, uten noe bedre å ta seg til. Så utover at jeg innimellom tenker at "huff, det er ganske patetisk at det er dette du bruker tiden din på" (det er to-tre faste er med ganske distinkt stil), så er for meg bare trådene god underholdning, der man selv kan ta den litt langt med meninger, for å se hvor engasjert folk blir. 

Ja, det koker jo ned til at det egentlig er ganske trist. At de ikke har noe bedre å fylle dagene sine med.

Skrevet

Hva er greien med å liksom bli lurt av troll her inne? Er det en så stor greie at man ‘må’ avsløre dem? Er det verdens undergang hvis trollene får trolle litt? Det er jo ikke akkurat som at du får en regning i postkassen hvis du ikke klarer å avsløre trollene her inne. Du får heller ikke tilbud på noe heller hvis du avslører et troll. Det har ingenting å si hvis Jørund 45 år skriver at hun har syklet rundt på trehjulssykkel med glitterdusker på Karl Johan, mens Justin Bieber falt pladask for henne og liksom faller på kne og kysser tærne hennes. Det kommer ikke til å skje en voldsom naturkatastrofe. Fokuset er pinlig også. Hvem er det man tror man er om liksom man ser på seg selv som den ultimate trolljegern. Hvis du er så flink burde du heller vurdere å bli kirurg, i stedet for å sløse bort disse makeløse evnene på å lete etter og avsløre troll på KG. Skikkelig sløseri av talent. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er greien med å liksom bli lurt av troll her inne? Er det en så stor greie at man ‘må’ avsløre dem? Er det verdens undergang hvis trollene får trolle litt? Det er jo ikke akkurat som at du får en regning i postkassen hvis du ikke klarer å avsløre trollene her inne. Du får heller ikke tilbud på noe heller hvis du avslører et troll. Det har ingenting å si hvis Jørund 45 år skriver at hun har syklet rundt på trehjulssykkel med glitterdusker på Karl Johan, mens Justin Bieber falt pladask for henne og liksom faller på kne og kysser tærne hennes. Det kommer ikke til å skje en voldsom naturkatastrofe. Fokuset er pinlig også. Hvem er det man tror man er om liksom man ser på seg selv som den ultimate trolljegern. Hvis du er så flink burde du heller vurdere å bli kirurg, i stedet for å sløse bort disse makeløse evnene på å lete etter og avsløre troll på KG. Skikkelig sløseri av talent. 

Hissig, da. Er du et troll som følte deg truffet av denne tråden?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nja. Det er ganske underholdende når TS på 19 klager over noe med "Gymnaset", og du umiddelbart forstår at forfatteren er Jørund på 50+. Da lo jeg litt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Kirurger er det lite av på KG. Hobbypsykologer renner det imidlertid over av.

Anonymkode: 1e63b...839

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Pleier aldri å svare i sånne tråder, å legge inn en tekst om at "du er troll" dytter jo bare tråden opp. 

Skjønner jo nå at de fleste av dere synes troll er krydder i hverdagen, for min del er det bare uinteressant og bortkastet tid når jeg har klikket meg inn på noe som viser seg å være sprøyt. 

Troll er irriterende, men enda mer irriterende er de som svarer trollet i det vide og det brede - de som girer seg opp og faktisk tror de ville historiene er sanne. 

Uintelligent kan man jo også kalle det. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Pleier aldri å svare i sånne tråder, å legge inn en tekst om at "du er troll" dytter jo bare tråden opp. 

Skjønner jo nå at de fleste av dere synes troll er krydder i hverdagen, for min del er det bare uinteressant og bortkastet tid når jeg har klikket meg inn på noe som viser seg å være sprøyt. 

Troll er irriterende, men enda mer irriterende er de som svarer trollet i det vide og det brede - de som girer seg opp og faktisk tror de ville historiene er sanne. 

Uintelligent kan man jo også kalle det. 

Jeg tror at de med størst behov for å markere intelligens ligger hos trolljegerne. Selv om det sikkert er det mest brukte ordet på KG. Trolljegerne er som anti-underholdning. Som når det uintelligente barnet skal påpeke noe smart som alle har visst siden de var 2 år. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg tror at de med størst behov for å markere intelligens ligger hos trolljegerne. Selv om det sikkert er det mest brukte ordet på KG. Trolljegerne er som anti-underholdning. Som når det uintelligente barnet skal påpeke noe smart som alle har visst siden de var 2 år. 

Du klarte ikke lese ikke den delen med at jeg aldri svarer i slike tråder? Så hvor er behovet for å markere noe da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...