AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #1 Del Skrevet 10. desember 2022 Jeg er gravid i uke 39. Har egentlig i hele svangerskapet hatt veldig gul urin, tenkte først at jeg drikker for lite, men det gjør jeg ikke. Jeg kan drikke mye på en dag, men fortatt ha gul urin. Alle urinprøvene er helt fine. andre som merker det?glemmer å spør jordmor/legen om det hver gang jeg er der 🤦🏼♀️ merket det så godt i går, da drakk jeg mye vann men fortsatt veldig gult🤷🏼♀️ Anonymkode: 7bec3...134 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #2 Del Skrevet 10. desember 2022 Jeg fikk ekstremt mørk urin på et tidspunkt i svangerskapet, viste seg å være uvi (hadde også magesmerter og feber). Uansett, helsepersonell jeg snakka med sa det ikke var uvanlig at urin endra farge i graviditet. (Min gikk tilbake til normalen igjen etter antibiotikakur da, så jeg er rimelig sikker på at i mitt tilfelle var det forbundet med uvi.) Anonymkode: c3e15...454 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #3 Del Skrevet 10. desember 2022 Tar du vitaminer? B-vitamin kan gi skikkelig gul urin. Anonymkode: dae50...4dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #4 Del Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Tar du vitaminer? B-vitamin kan gi skikkelig gul urin. Anonymkode: dae50...4dc Tar vitaminbjørner😅 og jern tabletter. Anonymkode: 7bec3...134 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #5 Del Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tar vitaminbjørner😅 og jern tabletter. Anonymkode: 7bec3...134 Bingo. Anonymkode: 2bbc1...12c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #6 Del Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Bingo. Anonymkode: 2bbc1...12c Ååh🤷🏼♀️🤣får en mørk urin av jern tabletter og?? Anonymkode: 7bec3...134 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #7 Del Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ååh🤷🏼♀️🤣får en mørk urin av jern tabletter og?? Anonymkode: 7bec3...134 Er forresten ikke alltid jeg tar vitaminbjørner. Så kan egentlig ikke være det heller.. men kanskje det bare er normalt da 😅 Anonymkode: 7bec3...134 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå