AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #1 Skrevet 10. desember 2022 Jobber på et sted med masse barn og har vasset i omgangssyken flere uker nå, både blandt barn og personale. Forrige uke ble jeg kvalm, kastet opp 1 gang og hadde diare hele helgen. Så hele uken har magen helt tydelig ikke vært normal og heller ikke avføring. Men har spist som vanlig uten å være kvalm eller spy. Så ble jeg kvalm og vondt i magen på torsdag, spiste litt utpå dagen - spydde kort tid etterpå og nå diare igjen. Kan omgangssyke virkelig vare en uke på og av på den måten? Var jo flere dager i denne uken hvor jeg har spist som normalt, men avføring har vært bløtere enn vanlig, men ikke direkte diare. Anonymkode: 17a8f...60a
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #2 Skrevet 10. desember 2022 Det er noen som får den flere ganger på rad. Kanskje det er det som har skjedd? Anonymkode: 29fbf...ba8
Sofakona Skrevet 10. desember 2022 #3 Skrevet 10. desember 2022 Jeg hadde omgangssyke i 10 dager sist 1
charlotte0 Skrevet 10. desember 2022 #4 Skrevet 10. desember 2022 Ja det går an. Hadde også sånn når jeg jobbet i barnehage. 😅 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #5 Skrevet 10. desember 2022 Jeg har småbarn og har alltid hatt det i maks 2 dager. Plutselig for noen år siden fikk jeg en variant som varte i 3 uker, barna var ikke syke så ikke fra de. Det gikk heldigvis like brått over som det kom. Anonymkode: 143d1...915
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #6 Skrevet 12. desember 2022 Da er der større sannsynlighet for at det er Corona. Omikron i de ulike variantene stortrives i mage/tarm fortalte legen min meg. Men før var det flest barn som fikk slike symptomer av Omikron. Nå er det flere voksne også. Anonymkode: bfd41...0b3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #7 Skrevet 12. desember 2022 Jeg har korona nå som virkelig har satt seg i hovedsak i magen.. ikke kasta opp riktignok, men sånn infeksjonsvondt og rar avføring. Osv Anonymkode: 5aeaa...48c 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #8 Skrevet 12. desember 2022 Det er mange som har fått sånn matforgiftning/salmonella i det siste, leser jeg på nyhetene. Anonymkode: 146ae...3a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå