AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #1 Skrevet 10. desember 2022 Jeg og typen min har gjort det slutt for noen uker siden og vi snakker om at det kommer til og gå over. Men i sta skrev han til meg «går nok over etter ei lang stund». Jeg skjønner hva han mener med en lang stund, men hva mener han egt? At han kommer til og bruke lang tid? Anonymkode: 248d6...7ed
Bombasi Skrevet 10. desember 2022 #2 Skrevet 10. desember 2022 Vet ikke. Kanskje han prøver å spille på din samvittighet... For å få en slags oppmerksomhet. Noe som ser ut til å fungere. Overse det, og gå videre. 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #3 Skrevet 10. desember 2022 Bombasi skrev (1 minutt siden): Vet ikke. Kanskje han prøver å spille på din samvittighet... For å få en slags oppmerksomhet. Noe som ser ut til å fungere. Overse det, og gå videre. Ja gadd ikke og bry meg noe om det, så han merka noe. Men lurer bare hva han mener med at det tar lang tid. Anonymkode: 248d6...7ed
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #4 Skrevet 10. desember 2022 Det tar vanligvis tid å komme seg videre fra et brudd og sorgen gjennom det. Det er naturlig. Men at han skriver sånn høres sutrete og manipulerende ut ja, som at du skal få dårlig samvittighet og ikke gå videre Anonymkode: bd877...c3a 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #5 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det tar vanligvis tid å komme seg videre fra et brudd og sorgen gjennom det. Det er naturlig. Men at han skriver sånn høres sutrete og manipulerende ut ja, som at du skal få dårlig samvittighet og ikke gå videre Anonymkode: bd877...c3a Han har alltid skrevet «det går nok over får vi håpe» eller «det går nok over» men aldri etter ei lang stund. Var et veldig pent brudd, og innerst inne ville vi at det skulle funke. Men var litt sånn rett person, feil tid. Vi begge var ikke klare og har mer en nok med oss selv. Anonymkode: 248d6...7ed
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #6 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Han har alltid skrevet «det går nok over får vi håpe» eller «det går nok over» men aldri etter ei lang stund. Var et veldig pent brudd, og innerst inne ville vi at det skulle funke. Men var litt sånn rett person, feil tid. Vi begge var ikke klare og har mer en nok med oss selv. Anonymkode: 248d6...7ed Som sagt, brudd tar tid. Ikke dvel så mye over formuleringen hans. Bruddet er et faktum og det gagner deg best å gå videre raskt. Anonymkode: bd877...c3a 2
Thessa97 Skrevet 10. desember 2022 #7 Skrevet 10. desember 2022 Prøver nok få oppmerksomheten din, ikke tenk på det.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #8 Skrevet 10. desember 2022 Det spørs vel litt hvordan bruddet endte. Var det han som gikk? Vet han at du er lei deg og vil ha han tilbake? I så tilfelle vil jeg tro at han mente det for din del, at det går over om en stund. Anonymkode: 198bd...a83
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #9 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Det spørs vel litt hvordan bruddet endte. Var det han som gikk? Vet han at du er lei deg og vil ha han tilbake? I så tilfelle vil jeg tro at han mente det for din del, at det går over om en stund. Anonymkode: 198bd...a83 Vi ble vel enige om det, men var mest på grunn av at han ikke var klar med tanke på karriere og jobb. Vi ville begge det skulle funke og kan ikke utelukke at vi får det til om en stund. Men jeg skrev kun at det går over også skriver han at det går over om en lang stund. Tror han selv at han bruker lang tid da? Anonymkode: 248d6...7ed
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #10 Skrevet 10. desember 2022 Jeg tolker det som at han elsker deg. At han vet at det beste er at det er slutt? Men at det vil ta lang tid før han kommer over deg pga følelsene for deg. Med mindre dere er skikkelig toxic mot hverandre, har dere vurdert parterapi? Hvis dere ikke ødelegger livene til hverandre, så er det dumt å kaste bort noe som kan fikses når dere begge elsker hverandre. Anonymkode: d387e...c8c
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #11 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg tolker det som at han elsker deg. At han vet at det beste er at det er slutt? Men at det vil ta lang tid før han kommer over deg pga følelsene for deg. Med mindre dere er skikkelig toxic mot hverandre, har dere vurdert parterapi? Hvis dere ikke ødelegger livene til hverandre, så er det dumt å kaste bort noe som kan fikses når dere begge elsker hverandre. Anonymkode: d387e...c8c Det er nesten litt flaut og si, men vi var bare sammen noen måneder. Brå hastet oss i det og ble sammen fordi vi begge var så forelsket. Vi er kun 20 og 21. Men så kom hverdagene der han jobbet lange dager, jeg gikk mye hjemme og bare ventet på han, noe jeg aldri skulle gjort. Han følte at han ikke klarte og stille mine krav og vær gang han ble forsinket ble det en diskusjon. Det bare funket ikke. Men helt siden da har han sagt at han håper det ordner seg senere og at det eneste han ville var at det skulle funke. Vi bor heller ikke sammen, bor en time unna hverandre. Møtes kun på kveldene etter jobb men vi visste at vi ville ha hverandre uansett. Ting har vært veldig rart i det siste og følelsene er jo ikke det samme lenger, og i sta sa han at følelsene ikke var det samme som før og at det var litt av grunnen til bruddet men den største delen var på grunn av tiden. Jeg føler meg egt helt knust, men vet ikke om det er normalt når vi aldri var sammen. Han sa også at han følte at det var noe der og at det var liksom et tomrom Anonymkode: 248d6...7ed
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #12 Skrevet 10. desember 2022 det går nok over snart ❤️ Anonymkode: bd877...c3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå